AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1281 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, missmcbeal skrev: What, hva skjedde i prewieven til neste episode? Var det Julie og Ingrid som gikk inn på et rom der noen hadde sex? Kan det være Erik mon tro... med hvem da? De la hvertfall opp til at man skulle tro det var Ann-Mariell sin hevn på Julie , siden AM sa til kameraet rett før at hun skulle hvertfall gi Julie Hevn , men Joakim er jo ute, så det gir ikke mening at hun knuller noen i hevn Jeg tipper det er Katrine (? hun ganske nye) for hun var jo veldig avslappa på det å ha sex der inne mener jeg hun sa når hun kom inn. Kanskje med han nye (var det Marius han het? ) Anonymkode: ab37f...bb0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1282 Skrevet 12. april 2018 23 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Erik er guds gave til PH. Seiler opp som en av de absolutt beste deltakerne gjennom PH sin historie. Skarp tunge, humor og smartness. Enig! likte han ikke i starten, men har fått virkelig sansen for han nå! _______________ Angående dragene, virka som det utegikk et mission der også, og sånn var det jo forrige uke også, med halen newa tok. Lurer på om det er produksjonen som bare tilpasser underveis etter sånn de selv vil ha det, og at om de får fordeler eller ikke kommer helt an på hvilken deltaker det gjelder..... Anonymkode: ab37f...bb0 3
Meadow Skrevet 12. april 2018 #1283 Skrevet 12. april 2018 26 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Erik er guds gave til PH. Seiler opp som en av de absolutt beste deltakerne gjennom PH sin historie. Skarp tunge, humor og smartness. Helt enig! Men jeg synes også at det var litt kjedelig at Isabel ble sendt hjem. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 13. april 2018 #1284 Skrevet 13. april 2018 2 timer siden, caline skrev: Det er ganske vanlig at folk ler i feil situasjoner, som for eksempel i Jule sitt tilfelle, der det er masse følelser på en gang. Det trenger ikke nødvendigvis å ha noe med at det var morsomt å gjøre. Det er litt merkverdig at hun gråter og hulker ved hver person som går ut, og sitter der som en stolt hane og ler(!) når hun svikter venninna si på en så kynisk måte. Lavmål og forkastelig oppførsel. "Kunne ikke kontrollere følelsene mine", velger jeg å tolke som en utrolig dårlig unnskyldning for den upassende oppførselen sin. Og attpåtil forteller at hun lo i sin oldemors begravelse. Er hun tilbakestående, eller er hun helt psycho?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1285 Skrevet 13. april 2018 3 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Det er litt merkverdig at hun gråter og hulker ved hver person som går ut, og sitter der som en stolt hane og ler(!) når hun svikter venninna si på en så kynisk måte. Lavmål og forkastelig oppførsel. Syns ikke det var noe kynisk jeg. Det er et spill og Isabell har jo vært falsk mot alle der, så da er det ikke rart at andre er falsk venninde med hun heller. Isabell hadde kicka hun ut før eller senere og ledd like mye, om det var motsatt situasjon. Eller f.eks til og med i en finale om det stod mellom de to. Anonymkode: ab37f...bb0 10
The Kitten Skrevet 13. april 2018 #1286 Skrevet 13. april 2018 Jeg fikk faktisk vondt av Isabel da hun tok det så tungt at Julie sviktet henne. 4
Gjest MadameDeRosa Skrevet 13. april 2018 #1287 Skrevet 13. april 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det var noe kynisk jeg. Det er et spill og Isabell har jo vært falsk mot alle der, så da er det ikke rart at andre er falsk venninde med hun heller. Isabell hadde kicka hun ut før eller senere og ledd like mye, om det var motsatt situasjon. Eller f.eks til og med i en finale om det stod mellom de to. Anonymkode: ab37f...bb0 Hvis du ser på helheten, er det veldig kynisk og kvalm oppførsel på Julie i parseremonien. Endret 13. april 2018 av MadameDeRosa
noragrets Skrevet 13. april 2018 #1288 Skrevet 13. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Angående dragene, virka som det utegikk et mission der også, og sånn var det jo forrige uke også, med halen newa tok. Lurer på om det er produksjonen som bare tilpasser underveis etter sånn de selv vil ha det, og at om de får fordeler eller ikke kommer helt an på hvilken deltaker det gjelder..... Anonymkode: ab37f...bb0 Mulig jeg har misforstått, for jeg skal innrømme jeg ikke gadd å følge med på "reglene" i den delen, men jeg trodde hver drage representerte en person de kunne ta med tilbake fra utflukten (Joakim, Mathias, Marius og Ine). Siden de hadde fire drager kunne de velge å redde inn alle fire om de ønsket. Hadde de derimot bare hatt en drage, kunne de valgt å ta inn maks en person. Correct me if I'm wrong... 13
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1289 Skrevet 13. april 2018 Hvorfor få vondt av Isabel? Fordi hun røyk ut og begynte å grine? Isabel røyk på en helt fair måte, hun ble spilt ut. Hun var en sterk spiller, så å gitt henne noen hint om hva som skulle skje hadde vært for dumt. Da hadde hun sikret seg. Isabel ville jo gjøre det samme selv, bare at hun ville bruke Julie på å sende ut Karoline. Eneste som var forskjellen var at Karoline hadde en følelse på at hun skulle ut, og det hadde ikke Isabel. At Isabel var så dum og trodde det at hun kunne stole på noen der inne, er bare hennes valg. Hun så hvordan de sendte ut Carl Axel. Hun burde sett denne komme. Men hun er en veldig naiv jente, og det så vi også mye av i den første sessongen hun var med. Anonymkode: 41a26...d9b 16
Lord Friendzone Skrevet 13. april 2018 #1290 Skrevet 13. april 2018 6 timer siden, Anonym90059005 skrev: Erik er guds gave til PH. Seiler opp som en av de absolutt beste deltakerne gjennom PH sin historie. Skarp tunge, humor og smartness. Erik har vært min favoritt siden uke to, og tilsynelatende klarer han den vanskelige kunsten å spille aktivt og kjølig, uten å gjøre seg så veldig upopulær i gruppa. Jeg synes han er akkurat passe «glatt», han har snakketøyet i orden, og han er cocky på en sjarmerende måte. Til og med de fleste andre deltagerne tror jeg har den oppfatningen. Triana: «Erik, hva tenker du om at Ingrid står bak deg?» Erik: «Æ ville også ha valgt mæ!» Selv om Erik neppe har noen solid backup akkurat nå, er han så omgjengelig og en så smart spiller at det lønner seg å ha ham på laget sitt. Så jeg tror nok han klarer seg selv om Ingrid skulle bli låst til noen andre i neste uke. 15
marthesbl Skrevet 13. april 2018 #1291 Skrevet 13. april 2018 (endret) Når man spiller på PH så man faktisk være en smule kald og kynisk. Man må legge følelser og vennskap til side. Dette er i bunn og grunn et spill. Og Isabel ble spilt så til de grader ut. Og synes det ble en helt fair måte hun gikk ut på. Isabel hadde gjort akkurat det samme om hun hadde hatt muligheten, så det lille skuespillet hennes på seremonien må hun dra lengre ut på landet med for min del. Det gikk ikke hjem hos meg! Og Isabel gikk kun rundt å klagde på de andre deltakerne fordi dem aldri gadd å spille, og at makt MÅTTE brukes. Men når noen først velger å bruke makten, så blir det feil? Nettopp fordi det gikk utover Isabel.. Hadde det vært en annen person som måtte sjekke ut, så hadde dette spillet vært perfekt i følge Isabel. Og Isabel var òg en kald og kynisk person. Hun var flink til å manipulere folk. Men ikke alltid like lett å se seg selv. Hun bestemte og styrte i overkanten mye, og det ble folk lei. Nå fikk hun smake sin egen medisin 😎👏🏼👏🏼👏🏼 Nå venter jeg bare på at Isabel skal si noe om gårdagens episode. Forundrer meg ikke om hun klarer å snu om alt slik at hun igjen blir «offeret»! Endret 13. april 2018 av marthesbl 18
missmcbeal Skrevet 13. april 2018 #1292 Skrevet 13. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De la hvertfall opp til at man skulle tro det var Ann-Mariell sin hevn på Julie , siden AM sa til kameraet rett før at hun skulle hvertfall gi Julie Hevn , men Joakim er jo ute, så det gir ikke mening at hun knuller noen i hevn Jeg tipper det er Katrine (? hun ganske nye) for hun var jo veldig avslappa på det å ha sex der inne mener jeg hun sa når hun kom inn. Kanskje med han nye (var det Marius han het? ) Anonymkode: ab37f...bb0 Ja jeg og tenkte på Karoline, siden hun sa hun var så frigjort. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke det er Erik, tror ikke de ville kjørt et så obvious klipp med Ingrid tilstede i previewen og at han faktisk er så dum at han gjør dette mot henne rett etter at de har blitt nye partnere og har hatt sex. Men jeg tror heller ikke Karoline har sex med han Mariusfyren, hva med han nye fyren? Hadde tenkt å si Julie nå som annet alternativ, men kom jo på at hun er en av de som ser på. Men er ikke AM partner med Kristian nå, og Kristian har jo vært Julie sin partner, så det kan jo godt være at det er de to? Dersom det er snakk om hevn. Det blir iallfall veldig spennende å se hva det er, neste uke Men jeg lurte på hvorfor Julie og Ingrid skulle gå inn på rommet til noen andre dersom det ikke var noen av deres partnere? Det så jo ikke ut som det var fest, så var liksom ikke for å gå på do på noen andre sine rom. 1
missmcbeal Skrevet 13. april 2018 #1293 Skrevet 13. april 2018 (endret) 10 timer siden, Lord Friendzone skrev: På previewet så det helt klart ut som at en gutt kommer inn. Så blir det altså Hollywood-uke, og jeg har ikke så veldig høye forventninger til deltagernes skuespiller-prestasjoner. Kjipe flashbacks fra «Titanic»-oppgaven i sesong 4 dukker opp... Jeg gleder meg faktisk til temaet neste uke jeg. Har ikke sett sesong 4, men tror det kan bli gøy med Pærrawood (var det det?). Noe som er litt mer underholdende og greitt å henge med på. Kanskje upopulær mening, men jeg synest faktisk at temaet denne uken var litt kjedlig. Jeg tror det kunne blitt bra, men opplegget falt helt i gjennom for min del, konseptet ble fort stort og rotete for min del, slet litt med å henge med å skjønne hvor de ville, selv om poenget med kongen med makt var greitt, men litt kjedlig også. Det var jo mye drama, noe som jo var bra, men det var likevel rotete klippet til, noe som sikkert henger sammen med at det skjedde veldig mye denne uken. Endret 13. april 2018 av missmcbeal 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1294 Skrevet 13. april 2018 Folk her er helt blendet av hatet mot Isabell. Altså, selvfølgelig gråter man når man helt sjokkerende blir backstabba av bestevenninnen? Som i tillegg står og ler. Null respekt for Julie, håper hun ryker ut snart. Heia AM <3 Anonymkode: e6da0...71d 5
Aurora** Skrevet 13. april 2018 #1295 Skrevet 13. april 2018 2 timer siden, marthesbl skrev: Når man spiller på PH så man faktisk være en smule kald og kynisk. Man må legge følelser og vennskap til side. Dette er i bunn og grunn et spill. Og Isabel ble spilt så til de grader ut. Og synes det ble en helt fair måte hun gikk ut på. Isabel hadde gjort akkurat det samme om hun hadde hatt muligheten, så det lille skuespillet hennes på seremonien må hun dra lengre ut på landet med for min del. Det gikk ikke hjem hos meg! Og Isabel gikk kun rundt å klagde på de andre deltakerne fordi dem aldri gadd å spille, og at makt MÅTTE brukes. Men når noen først velger å bruke makten, så blir det feil? Nettopp fordi det gikk utover Isabel.. Hadde det vært en annen person som måtte sjekke ut, så hadde dette spillet vært perfekt i følge Isabel. Og Isabel var òg en kald og kynisk person. Hun var flink til å manipulere folk. Men ikke alltid like lett å se seg selv. Hun bestemte og styrte i overkanten mye, og det ble folk lei. Nå fikk hun smake sin egen medisin 😎👏🏼👏🏼👏🏼 Nå venter jeg bare på at Isabel skal si noe om gårdagens episode. Forundrer meg ikke om hun klarer å snu om alt slik at hun igjen blir «offeret»! Signerer! Fatter ikke at folk får vondt av henne ? Isabel var en veldig kynisk og kald spiller, som brukte de andre som brikker i hennes skitne spill. Hun hadde gjort AKKURAT det samme mot Julie om hun fikk muligheten. Hun har gått hardt ut om at hun at er der for å spela og er ikke der for å få seg venner. Klaget ørten ganger over at de andre ikke spiller osv. Hun ble spilt ut i sitt eget spill og det var herlig å se Så hoven og cocky hun har vært hele sesongen. Karma is a bitch 18
Aurora** Skrevet 13. april 2018 #1296 Skrevet 13. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk her er helt blendet av hatet mot Isabell. Altså, selvfølgelig gråter man når man helt sjokkerende blir backstabba av bestevenninnen? Som i tillegg står og ler. Null respekt for Julie, håper hun ryker ut snart. Heia AM <3 Anonymkode: e6da0...71d Jeg tror ikke folk hater henne, men mange misliker henne. Som er velldig forståelig 9
fitnessjenta Skrevet 13. april 2018 #1297 Skrevet 13. april 2018 På introen og første dagen, sier Isabell at hun ikke er med på PH for å få venninner, og at hun skal spille "ice-cold"... bare nevner det. 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1298 Skrevet 13. april 2018 22 minutter siden, fitnessjenta skrev: På introen og første dagen, sier Isabell at hun ikke er med på PH for å få venninner, og at hun skal spille "ice-cold"... bare nevner det. Nemlig. Så rart hun omtalte Julie som bestevenninne. Var nok en måte å gi Julie dårlig samvittighet på. Jeg skjønner de andre ble lei Isabel. Hun har vært utrolig arrogant og kynisk. Sjefete har hun og vært. Anonymkode: c5a01...ccf 19
smalls Skrevet 13. april 2018 #1299 Skrevet 13. april 2018 Litt komisk hun sutrer over å bli dolket i ryggen av som "bestevenninne". Har hun helt glemt hva hun gjorde mot Martine? Isabel har gått hardt ut mot årets sesong. Sagt den er sååå kjedelig, dårlige deltagere, de er så unge osv. Kaller Julie for sneak på Snap. Hun fremstår utrolig bitter. Lufta gikk ut av Isabel. Hun fortjente å ryke. Dumt å føle seg så trygg og tro ingen tør å sende deg ut 22
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1300 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk her er helt blendet av hatet mot Isabell. Altså, selvfølgelig gråter man når man helt sjokkerende blir backstabba av bestevenninnen? Som i tillegg står og ler. Null respekt for Julie, håper hun ryker ut snart. Heia AM <3 Anonymkode: e6da0...71d Du vet at Isabell prøvde å få ut Julie for å treffe Ine? Anonymkode: c46e0...71c 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå