Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med dragene!? Var det enda et oppdrag uten effekt?

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurte jeg og på, ble plutselig usikker på om jeg faktisk har glemt at det skjedde noe der eller ikke. Føler også hele konseptet med to lag mot hverandre falt litt fra hverandre? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett GoT, det eneste jeg vet om er den berømte episoden hvor nesten alle dør, så jeg satt egentlig bare og ventet på at nesten alle skulle ryke på parseremonien i dag. Litt skuffet. Neida. Joda.

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer med skjegget til Mathias egentlig? Vet at det er en uting å fokusere på utseendet til folk, men jeg blir ganske distrahert av at han har fjernet halve skjegget :klo:

Syns Isabel overdrev litt, men samtidig syns jeg måten Julie oppførte seg på var veldig ekkelt. Ja man kan ha trang til å smile og le i upassende situasjoner, men hun så egentlig ut som at hun nøt det fra sekundet hun stilte seg bak Mathias. Også redder hun seg inn igjen med å snakke om hvor "jævlig" det føltes etterpå. Jeg håper egentlig hun ryker neste uke. 

Isabel har jo lenge pratet om at man ikke bare kan være en eneste stor, sammensveiset gjeng der inne, og at man må uansett gå imot sine egne til slutt, så hun burde jo nesten ha forutsett at hennes egne kunne gå imot henne. Men selvinnsikt ser det ut til at de fleste mangler der inne.. Isabel har rett og slett spilt for hardt og spilt seg selv ut. Folk blir lei av å bli sjefet rundt. 

• Liker 12
Skrevet

Både AM og Mathias står veldig svakt. Nå har han ikke Isabel som gjør all tenkingen for han. Kanskje AM tar over den rollen.

Skuffende at det ikke sjekker inn flere legender

Jeg er litt overasket over reaksjonen til Isabel. Så for meg hun ville gi Julie verbal juling. Bedre reaksjon enn fra sesong 7

Kjempe bra Erik bare spilte dobbelspill og lurte Isabel 👏👏👏 Hun trodde jo hun hadde han rundt lillefingeren 😂

Men hva hadde hun skrevet på speilet om Julie? Fikk ikke med meg

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De stjal jo det ene laget fra Ann Mariell. Så ble makten deres og de fikk lov å sende to ut fra laget som kunne redde joakim og mathias.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske at noen har begynt å gråte så mye under en parseremoni før? :klo: Når den som er fredet stiller seg bak partneren til en

Selv om det var herlig å få ut Isabel, så hadde ikke Julie trengt å le og smile. Burde ha klart holde seg alvorlig.

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Christy89 said:

Tror det var noe sånt som "et mer kynisk og kaldt menneske skal man lete lenge etter."

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Olava skrev:

Hva skjer med skjegget til Mathias egentlig? Vet at det er en uting å fokusere på utseendet til folk, men jeg blir ganske distrahert av at han har fjernet halve skjegget :klo:

Lurer jeg også på. Det skjedde masse i denne episoden, men det var det eneste jeg klarte å fokusere på. Tenker at han enten begynte og ikke gadd å ta resten, synes det ser kult ut etter lider av denne lidelsen.

Anonymkode: 7efb8...f61

• Liker 1
Skrevet

Mathias irriterer meg bare mer og mer. Hvorfor er det så viktig for han å ha Isabel på hotellet? Hvis han fortsetter å spille med Julie og Kristian nå, så gir jeg han opp. Håper det kommer en ny gutt inn, og han ryker!

Fikk faktisk litt vondt av Isabel når Julie viste så lite medfølelse da hun stelte seg bak Mathias, det så nesten ut som at hun var stolt av det. Samtidig syns jeg at det var et utrolig godt taktisk valg av henne, og jeg skjønner at hun var lei av at Isabel styrte spillet, og jeg tror det var godt å vise Isabel at hun faktisk kunne ta egne valg og spille bedre enn henne på egenhånd.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

De siste 2-3 sesongene føler jeg alt handler om spill. De snakker kun om spillet hele tiden, blir så lei av det! Savner de gamle sesongene, da det var masse drama og morsomme folk som ikke var redde for å drite seg ut og ikke var med på PH kun for å kickstarte bloggkarrieren...

Anonymkode: eaafd...562

Flere gullkorn også. Her er noen fra 2011:    :laugh:

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner Julie litt. Hun ble jo veldig usikker etter Ann Mariell sjekket inn og så hvor close de to var. Følte seg nok litt utenfor. Som hun sa "Når tid får vi en slik mulighet igjen?" Isabel er en sterk spiller og hadde ikke hatt noe problem med å ofre Julie hvis hun måtte. Hun har jo fra dag 1 klaget over de andre ikke spiller. Hun spilte seg selv ut. Nice job 

Men hun måtte så klart si i adjøtalen "de små fisene" Akkurat som de er 12 år 🙄 Føler seg SÅ mye bedre fordi hun er 1-3 år eldre enn de.

I morgen legger hun nok ut et innlegg på bloggen eller video om parseremonien. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Gullkorn fra 2012:

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Skrevet (endret)
38 minutter siden, Olava skrev:

Det du sier her oppfatter jeg egentlig ikke som en kommentar om hans utseende - sitt medfødte ytre kan man jo ikke noe for. Det vi snakker om her er tross alt en voksen herre som bevisst og høyst frivillig kjører en helt skrudd stil. Enkelte folk bryr seg ikke om eget utseende, og bare forholder seg passivt til at hår og skjegg gror vilt, men Mathias går jo aktivt inn og gjør ymse, eh, «skjønnhetstiltak». Jeg har ærlig talt ikke sett noe lignende, i hvert fall ikke på et program hvor man må regne med at det blir litt fokus på deltagernes fremtoning. Halve skjegget hadde han tilsynelatende stusset, og på den andre siden hadde han visst brukt store mengder mascara.... I tillegg er frisyren hans rett og slett noe av det verste jeg har sett :vetikke:

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Det du sier her oppfatter jeg egentlig ikke som en kommentar om hans utseende - sitt medfødte ytre kan man jo ikke noe for. Det vi snakker om her er tross alt en voksen herre som bevisst og høyst frivillig kjører en helt skrudd stil. Enkelte folk bryr seg ikke om eget utseende, og bare forholder seg passivt til at hår og skjegg gror vilt, men Mathias går jo aktivt inn og gjør ymse, eh, «skjønnhetstiltak». Jeg har ærlig talt ikke sett noe lignende, i hvert fall ikke på et program hvor man må regne med at det blir litt fokus på deltagernes fremtoning. Halve skjegget hadde han tilsynelatende stusset, og på den andre siden hadde han visst brukt store mengder mascara.... I tillegg er frisyren hans rett og slett noe av det verste jeg har sett :vetikke:

Hvis dette er grunnen til at han regnes som en legende, så er i så fall ikke mye som skal til for å bli det

Skrevet (endret)

Mathias ser rett og slett skitten ut. Kanskje han barberte halve trynet for underholdnings del, men så vanvittig teit..

Jeg likte Ann Mariell i den sesongen hun var med, men nå irriterer hun meg. Kanskje jeg har blitt eldre og klokere?

Erik er bare morsom. Mest sannsynlig en av de "beste spillerne" vi har sett på mange år der inne.

Leo blir bedre og bedre. Mislikte ham i starten, men han virker som en grei gutt.

Kristian får meg til å tenke på en typisk slange i paradis. 

Liker IKKE partneren til Erik (glemte hva hun het), så hun og Newa gjør meg helt matt.  Newa.. newa er bare newa. Fytti grisen som hun hadde irritert meg om jeg hadde vært der.

Synes egentlig det var litt kjedelig at isabel røk. Hvem skal spille nå lissom.  Bare Erik? 

Ja, og julie. Tøft gjort, men fy for en drittunge.

Endret av UnderCover
  • Liker 10
Skrevet

Erik er guds gave til PH. Seiler opp som en av de absolutt beste deltakerne gjennom PH sin historie. 

Skarp tunge, humor og smartness. 

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger ERIK ❤️❤️❤️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk skikkelig vondt av Isabell nå.. særlig når Julie begynte å le da hun gråt, snakk om å være respektløs 

Anonymkode: b3151...72e

Så mye den HOVNE Isabell har godta seg og ledd som en ondskapsfull heks når hun har gitt de andre motgang der inne, så var det bare flott at Julie lo!

1 time siden, Christy89 skrev:

At hun var et kaldt og kynisk menneske. Som om ikke Isabell selv er det, hun har jo snakket nedlatende om alle der fra hun kom inn (og om alle i Rhodos og livet hennes til vanlig, på bloggen sin)  og måtte såklart gjøre det før hun dro også. Ingen der som har kaldt henne stygge ting selvom hun har vært en mildt sagt falsk heks. Men det er jo et spill! Det jeg syns understreker den hovne personligheten hennes er måten hun omtaler andre på, og som i dag mente at "disse lille fisene" der inne hadde "lært å spille av henne", men samtidig sa hun jo at hun var for dum til å spille første sesongen hennes, greit hun fikk igang spillet der i år, men det er ingenting å skryte av at folk gjennomskua hvor falsk hun var så de kicka hun ut.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vente bare på at Isabel skulle si "jævla fitte" når Julie stillte seg bak Mathias :fnise:

Ikke den reaksjonen jeg hadde trodd. Var sikker på hun ville kjefte på Julie, men hun brøyt heller ut i tårer 

Anonymkode: 8ed67...b00

Ja hehe, venta det jeg også, men når man vet åssen hun er så er det typisk henne å gå i fullstendig offerposisjon med krokodilletårer når hun skjønner at slaget er tapt. Samme gjelder debatten utseendetpresset fra bloggere, det er jo hun som begynte å hetse de som satte fokus på det uten å nevne Isabells navn, og når de så begynte å nevne hennes navn kalte hun seg mobba , men når flere stemmer deltok i debatten endte hun jo med å faktisk bli ydmyk med krokodilletårer da også. Har ikke noe sympati med hun altså....

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
Skrevet

Noen som klarer å tyde hva Ingrid hvisker til Julie når man får se litt av neste ukes klipp? Når de fersker noen som har seg i senga. Lurer på hvem det er som har seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...