Lord Friendzone Skrevet 12. april 2018 #1221 Skrevet 12. april 2018 46 minutter siden, missmcbeal skrev: Og jeg tror forresten Erik får en såpass stor makt at han faktisk kan shippe en jente direkte ut/bytte ut med noen. Akkurat på samme måte som når de hadde presidentvalg i fjor så fikk presidenten en tilsvarende makt p parsermonien. Ja, det med presidentvalget var en interessant parallell! Jeg regner også med at det skjer noe heftig i kveld. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1222 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f5f82...36f Må du spoile?! Si det heller i spoilertråden. Anonymkode: c5a01...ccf 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1223 Skrevet 12. april 2018 Akkurat som at Odd Nerdrum ble benådet av kongen vår når han åpenbart hadde drevet med skattefusk, skal nå en deltager som blir utvist av paradis bli benådet av deres herlige konge Erik? Jeg kjøper den 😁 Anonymkode: 606dd...434 2
Sparks Skrevet 12. april 2018 #1224 Skrevet 12. april 2018 Fikk vondt av Leo igår. Men var en passende straff at han måtte sende ut en av sine egne (skulle bare mangle da nesten alle sviktet han!) og jeg er glad for at det ble vinglepetter 20
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1225 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror folk her har litt for mye imot Isabel.. Alle som er i alianse med henne blir mislikt. Karoline hadde vært på team Isabel hun også, om jentene hadde godtatt henne. Anonymkode: 1a5ed...d92 Har ikke så mye med at de er i allianse med henne, men mer at de gjør det hun ber de om å gjøre og hun får styre showet. Jentene er så tafatte og bare dilter etter Isabel. Hun sa AM og Kristian skulle stå sammen. Det var visst best og Julie fikk bare gå til vinglepetter. Kristian burde stå mer opp for Julie og ikke bare la Isabel sjefe så Karoline liker jeg fordi hun turte å fortelle Isabel akkurat hva hun følte under parseremonien og ikke har latt seg manipulere. Hun ville så klart få noen av jentene på sitt lag sa hun sjekket inn og Isabel var veldig på, men trakk seg vekk da Karoline ikke hadde makt. Anonymkode: 8ed67...b00 11
Olava Skrevet 12. april 2018 #1226 Skrevet 12. april 2018 Mange som forsvarer Newa sitt valg om å svikte Leo, at Erik er den eneste hun kan stå med. Men hva med Marius? Han var partner med Cathrine da han røyk, men nå er jo ikke hun der lengre. Så for han burde det være ganske fritt frem hvem han står med. Newa kunne forsøkt å lage en avtale med Marius om å stå med han, noe jeg egentlig tror hadde vært tryggere for Newa. Med tanke på hvor lei Erik er av henne.. Det var godt å se at Joakim røyk. Til pass for han at han ble sendt hjem av samme person som hadde reddet han inn igjen samme dagen, etter å ha dolket han i ryggen. Siden Ingrid mista partneren sin så ser jeg for meg at Ingrid og Newa går bak Erik, og at Newa ryker. Med mindre Newa skjønner hvor utrygg hun er hos Erik og prøver å redde seg inn hos Marius, kanskje det kan stå mellom Newa og Julie der? Tror episoden i dag blir spennende. 8
Minnie23 Skrevet 12. april 2018 #1227 Skrevet 12. april 2018 Trodde Newa hadde SÅ lyst til å få ut Erik jeg. Hva skjedde med den planen? Hun kunne fått Marius bak henne og sendt ut Erik. Men hun vil vel ha han der siden dronning Isabel vil Skjer garantert en twist. Kanskje Erik får bestemme hvem av jentene som ryker. 11
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1228 Skrevet 12. april 2018 26 minutter siden, Minnie23 skrev: Trodde Newa hadde SÅ lyst til å få ut Erik jeg. Hva skjedde med den planen? Hun kunne fått Marius bak henne og sendt ut Erik. Men hun vil vel ha han der siden dronning Isabel vil Skjer garantert en twist. Kanskje Erik får bestemme hvem av jentene som ryker. Tviler på at noen som.helst kan sende ut Erik denne uka, når han er konge. Anonymkode: d7c22...139 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1229 Skrevet 12. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så fan av Karoline? Synes hun er skikkelig fæl, måten hun prater til de andre, bryr seg om ting hun ikke skal. Som i går Newa: kan du ikke blande deg i noe som er mellom Leo og meg? Karoline: Han er jo min partner Også? Hvorfor MÅ hun blande seg inn når det er glefsing mellom to andre? Jeg personlig liker ikke Karoline i det hele tatt, heier ikk på noen av jentene... Anonymkode: c9493...06c Etter min mening svek Newa, Joakim og Ingrid hele laget. Ikke bare Leo, selv om det var han som var frontpersonen. Jeg synes ikke det er rart at Karoline, som den eneste som stod bak han frivillig, også ble oppgitt. Det er bare Newa som ikke tåler å bli konfrontert. Anonymkode: f1090...7e7 19
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1230 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Etter min mening svek Newa, Joakim og Ingrid hele laget. Ikke bare Leo, selv om det var han som var frontpersonen. Jeg synes ikke det er rart at Karoline, som den eneste som stod bak han frivillig, også ble oppgitt. Det er bare Newa som ikke tåler å bli konfrontert. Anonymkode: f1090...7e7 Må også si at jeg ikke liker den overstyrende «fellesskapet bestemmer» mentaliteten der inne, den har gått for langt. Laget hadde ALDRI funnet dragene uten Karoline, så da synes jeg det er rett og rimelig at det var hun som fikk dra på utflukten med en annen. Trist at de bare overkjører henne. Håpee hun vinner hele driten! Anonymkode: 606dd...434 24
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1231 Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må også si at jeg ikke liker den overstyrende «fellesskapet bestemmer» mentaliteten der inne, den har gått for langt. Laget hadde ALDRI funnet dragene uten Karoline, så da synes jeg det er rett og rimelig at det var hun som fikk dra på utflukten med en annen. Trist at de bare overkjører henne. Håpee hun vinner hele driten! Anonymkode: 606dd...434 Ja, jeg er enig. Og ikke minst det tåpeligste argumentet: "de som har vært der lengst fortjener det mest". Anonymkode: f1090...7e7 14
smalls Skrevet 12. april 2018 #1232 Skrevet 12. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter min mening svek Newa, Joakim og Ingrid hele laget. Ikke bare Leo, selv om det var han som var frontpersonen. Jeg synes ikke det er rart at Karoline, som den eneste som stod bak han frivillig, også ble oppgitt. Det er bare Newa som ikke tåler å bli konfrontert. Anonymkode: f1090...7e7 Skjønner godt Karoline ble irritert. Spesielt når Joakim hadde en så dårlig begrunnelse. Ikke alltid lett å bare sitte der å holde kjeft når 3 på laget svikter. Da fortjener de å høre det 13
smalls Skrevet 12. april 2018 #1233 Skrevet 12. april 2018 Gleder meg så til parseremonien. Klarer så vidt å vente! Nå håper jeg Isabel blir chippet ut. Er så lei den sjefete og kontrollerende væremåten hennes. Ansiktsuttrykket hennes kommer til å være priceless 🙊 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1234 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Olava skrev: Mange som forsvarer Newa sitt valg om å svikte Leo, at Erik er den eneste hun kan stå med. Men hva med Marius? Han var partner med Cathrine da han røyk, men nå er jo ikke hun der lengre. Så for han burde det være ganske fritt frem hvem han står med. Newa kunne forsøkt å lage en avtale med Marius om å stå med han, noe jeg egentlig tror hadde vært tryggere for Newa. Med tanke på hvor lei Erik er av henne.. (...) JEG VET DET! Marius kom jo inn på et ganske perfekt tidspunkt for Newa, som var så på hugget etter å få ut Erik. Men så ga Isabel et stoppsignal, og Newa lyder som alle de andre hundene til Isabel. Da var det virkelig om å gjøre for Newa å vise Erik tillit. Jeg er veldig sikker på at mange liker Karoline fordi hun sier og gjør det hun selv vil til tross for at dette kan gjøre henne upopulær, og ikke bare dilter etter de sterkeste der inne. Jeg tror det er mange som liker at hun utfordrer Isabel, det gjør i alle fall jeg. Jeg tror imidlertid ikke at mange liker Karoline utelukkende fordi man ikke liker Isabel, slik som noen her inne føler. Anonymkode: f1090...7e7 10
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1235 Skrevet 12. april 2018 2 minutter siden, smalls skrev: Gleder meg så til parseremonien. Klarer så vidt å vente! Nå håper jeg Isabel blir chippet ut. Er så lei den sjefete og kontrollerende væremåten hennes. Ansiktsuttrykket hennes kommer til å være priceless 🙊 Ja, og hvis det er Erik som står for dette blir jeg positivt overrasket. Jeg er litt lei av hvordan han har spilt den siste tiden, så jeg håper virkelig det er et dobbeltspill. Anonymkode: f1090...7e7 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1236 Skrevet 12. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG VET DET! Marius kom jo inn på et ganske perfekt tidspunkt for Newa, som var så på hugget etter å få ut Erik. Men så ga Isabel et stoppsignal, og Newa lyder som alle de andre hundene til Isabel. Da var det virkelig om å gjøre for Newa å vise Erik tillit. Anonymkode: f1090...7e7 Forrige uke lagde Isabel og Newa en masterplan (eller Isabel lagde en masterplan) om å få ut Erik. Newa var såååå gira. Hun var forbannet og Erik var den drittsekken, men denne uken har hun plutselig ombestemt seg og vil ha han der. Sikkert fordi Isabel vil det Er så lei av at folk gjør alt Isabel vil og hun får bare dure frem! Noe som gjør egoet hennes enda større. De er jo kun brikker i hennes spill! Anonymkode: 203af...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1237 Skrevet 12. april 2018 De siste 2-3 sesongene føler jeg alt handler om spill. De snakker kun om spillet hele tiden, blir så lei av det! Savner de gamle sesongene, da det var masse drama og morsomme folk som ikke var redde for å drite seg ut og ikke var med på PH kun for å kickstarte bloggkarrieren... Anonymkode: eaafd...562 5
Putti Skrevet 12. april 2018 #1238 Skrevet 12. april 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: De siste 2-3 sesongene føler jeg alt handler om spill. De snakker kun om spillet hele tiden, blir så lei av det! Savner de gamle sesongene, da det var masse drama og morsomme folk som ikke var redde for å drite seg ut og ikke var med på PH kun for å kickstarte bloggkarrieren... Anonymkode: eaafd...562 Drama i fjor???? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1239 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De siste 2-3 sesongene føler jeg alt handler om spill. De snakker kun om spillet hele tiden, blir så lei av det! Savner de gamle sesongene, da det var masse drama og morsomme folk som ikke var redde for å drite seg ut og ikke var med på PH kun for å kickstarte bloggkarrieren... Anonymkode: eaafd...562 Synes sesong 2 var en bra sesong. Bra casting og morsomme deltagere Man kan si hva man vil om Victoria, men hun lagde i alle fall drama Sesong 3 var dritkjedelig. I seesong 1 var det Nanna og Lene som styrte alt. Husker Nanna spurte alle de nye om de var der for å spille eller for opplevelsen. Sa de for å spille, så ble de hivd ut. Er det noen av jentene som har startet blogg? Anonymkode: 203af...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1240 Skrevet 12. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes sesong 2 var en bra sesong. Bra casting og morsomme deltagere Man kan si hva man vil om Victoria, men hun lagde i alle fall drama Sesong 3 var dritkjedelig. I seesong 1 var det Nanna og Lene som styrte alt. Husker Nanna spurte alle de nye om de var der for å spille eller for opplevelsen. Sa de for å spille, så ble de hivd ut. Er det noen av jentene som har startet blogg? Anonymkode: 203af...6e2 Sesong 2 var absolutt best ja Halve topplista nå består jo av gamle og nye paradise-deltakere. Om de hadde blogg før PH vet jeg ikke. Martine Lunde, Sofie, Andrea, Isabelle, hun nordlending-Martine, Soph, Raad, Henote, Ann Mariell, Aurora, Eileen, Ingrid fra årets sesong... Kanskje ikke så mange fra årets som har startet blogg enda da. Anonymkode: eaafd...562 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå