Lord Friendzone Skrevet 11. april 2018 #1201 Skrevet 11. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så fan av Erik mer. Dumt han har byttet side, eller er det dobbelspill? Anonymkode: c5a01...ccf Eriks langsiktige plan er jeg fortsatt usikker på, men tenker at det mest sannsynlig er et dobbeltspill, som han vil la gå ut over Isabel og hennes allianse. Men det er nesten så jeg lurer på om han går inn for å lure seerne også, i lys av hva han har uttalt på bakrommet om at Isabel kan stole på ham. Nå er det så tettpakket med svik, brutte løfter og liksom-allianser hit og dit, at det er vanskelig å holde tunga rett i munnen. Deltagerne synes jeg er ganske flinke til å legge interne stridigheter til side i mellom slagene, men på det spill-messige er temperaturen temmelig høy nå. Dette kan fortsatt bli en veldig bra sesong totalt sett! Det at Joakim røk ut vil vel nødvendigvis gjøre Ingrid mer avhengig og knyttet til Erik. Akkurat nå virker hans posisjon temmelig sterk, men han har jo også markert seg som en farlig spiller. Spent på hvem som ryker i morgen. 8
smalls Skrevet 12. april 2018 #1202 Skrevet 12. april 2018 Jeg ble skikkelig skuffet over Mathias i går (Joakim kan man ikke forvente så mye av) Han lovet å stemme på Leo og holder løfter sa han, men han er jo for pinglete til å gå i mot sjefen hans Isabel. Hadde håpet på han hadde ville ta litt avstand fra Isabel og ikke gjøre det hun ber han om, men den gang ei Virker som det er en stor allianse mot Leo, Karoline og muligens Marius. Newa har gått over i den andre alliansen, men er veldig usikker på Erik. Vet ikke hva han tenker. Er veldig åpent hvem av jentene som ryker i kveld. Jeg tror ikke det blir en vanlig parseremoni. Tipper Eruk får en makt eller noe 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1203 Skrevet 12. april 2018 Blir sykt spennende. Tror dette kan bli en bra parseremoni. Julie sa jo det ville bli baluba. Kanskje de går sammen om å få ut Isabel? 😁 Anonymkode: 27684...323 2
Rosewood Skrevet 12. april 2018 #1204 Skrevet 12. april 2018 Jeg håper virkelig at Erik spiller dobbeltspill. Han er vel ikke virkelig på lag med Isabell? Det må jo være taktikk fra hans side?? Begynner å lure litt.. 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1205 Skrevet 12. april 2018 4 minutter siden, Rosewood skrev: Jeg håper virkelig at Erik spiller dobbeltspill. Han er vel ikke virkelig på lag med Isabell? Det må jo være taktikk fra hans side?? Begynner å lure litt.. Kanskje han er så lei sutre-Newa at han velger Isabel bare for å få ut Newa? Det må i såfall være århundrets ris til egen bak... Anonymkode: af407...ca1 2
Rosewood Skrevet 12. april 2018 #1206 Skrevet 12. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han er så lei sutre-Newa at han velger Isabel bare for å få ut Newa? Det må i såfall være århundrets ris til egen bak... Anonymkode: af407...ca1 Han kan jo ikke stole på henne 🙄 Han må jo skjønne det.. satser på at han ikke er så dum. Likte forresten Isabell da hun sa Erik måtte jekke seg ned litt, at han er så høy på seg selv og at han kalte seg konge osv, skikkelig kvalm osv. Det kom virkelig fra rett person! 😂 Dronninga av selvforherligelse og arroganse. Stein i glasshus på sitt beste. 8
Aurora** Skrevet 12. april 2018 #1207 Skrevet 12. april 2018 (endret) Vet virkelig ikke hva Erik tenker. Han er vel ikke så dum at han stoler på Isabel? Kan være han er med i den andre alliansen for å få ut Isabel. Håper det. At han spiller dobbelspill. Jeg heier bare på Leo og Karoline Leo virker som en jordnær og sympatisk fyr. Kristian likte jeg før, men ikke nå lenger. Endret 12. april 2018 av Aurora** 8
Lerke987 Skrevet 12. april 2018 #1208 Skrevet 12. april 2018 Om Mathias hadde gitt stemmene sine til Leo, hadde han ikke vunnet likevel. Da hadde han i tillegg mistet all tillit fra Isabel & co, så jeg tror det er derfor han gav sine stemmer til Erik. Håper jeg 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1209 Skrevet 12. april 2018 13 minutter siden, Lerke987 skrev: Om Mathias hadde gitt stemmene sine til Leo, hadde han ikke vunnet likevel. Da hadde han i tillegg mistet all tillit fra Isabel & co, så jeg tror det er derfor han gav sine stemmer til Erik. Håper jeg Antakeligvis. Jeg synes uansett ikke at valget hans var så interessant, og det gjorde ikke Leo heller. Jeg synes det er på høy tid at Mathias forsvinner. Dersom han hadde gått wild og stemt på Leo og muligens byttet side hadde jeg kanskje endret mening, men det kommer jo aldri til å skje. Mathias er, som godt kjent her inne, hunden til Isabel. Jeg synes forresten det var en kjempebra konsekvens fra produksjonen sin side. Det viste at det ikke lønnet seg å svike den de selv hadde valgt. Jeg heier på Leo og Karoline. Anonymkode: f1090...7e7 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1210 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Lerke987 skrev: Om Mathias hadde gitt stemmene sine til Leo, hadde han ikke vunnet likevel. Da hadde han i tillegg mistet all tillit fra Isabel & co, så jeg tror det er derfor han gav sine stemmer til Erik. Håper jeg Men de kunne jo avtalt at Mathias stemmer Leo, hvis han ikke hadde hatt mulighet til vinne. Da hadde han vist at Leo kan stole på han. Hadde vært bedre det. Og få Leo på godsiden. Mathias er helt lik som han var i sin sesong . Bare vaser rundt, feig, har ikke egne meninger, svak spiller og litt lost. Håper virkelig han ryker til uka. Anonymkode: c5a01...ccf 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1211 Skrevet 12. april 2018 Tror folk her har litt for mye imot Isabel.. Alle som er i alianse med henne blir mislikt. Karoline hadde vært på team Isabel hun også, om jentene hadde godtatt henne. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1212 Skrevet 12. april 2018 Jeg fikk så sykt vondt av Leo da en etter en fra huset hans sviktet... Men fader så deilig da han fikk makten om å sende hjem en av sine «egne»!!! De fortjente å sitte der og svette litt. Joakim, Newa og Ingrid!!! 😈😈 Jeg heier på Leo! ❤️ Han er en kar jeg gjerne skulle hatt som kompis på utsiden!! Anonymkode: 87067...33b 18
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1213 Skrevet 12. april 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så fan av Karoline? Synes hun er skikkelig fæl, måten hun prater til de andre, bryr seg om ting hun ikke skal. Som i går Newa: kan du ikke blande deg i noe som er mellom Leo og meg? Karoline: Han er jo min partner Også? Hvorfor MÅ hun blande seg inn når det er glefsing mellom to andre? Jeg personlig liker ikke Karoline i det hele tatt, heier ikk på noen av jentene... Anonymkode: c9493...06c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1214 Skrevet 12. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk så sykt vondt av Leo da en etter en fra huset hans sviktet... Men fader så deilig da han fikk makten om å sende hjem en av sine «egne»!!! De fortjente å sitte der og svette litt. Joakim, Newa og Ingrid!!! 😈😈 Jeg heier på Leo! ❤️ Han er en kar jeg gjerne skulle hatt som kompis på utsiden!! Anonymkode: 87067...33b Sto i brevet han ville få en ulempe, men var heller en fordel. Hevnen er søt 😉 Newa kan jeg forstå litt. Hun har kun Erik å stå bak og kunne ikke svikte han. Burde ha forklart det enn å love å stemme Leo Nå vet i alle fall Leo hvem han kan stole på Anonymkode: c5a01...ccf 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1215 Skrevet 12. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sto i brevet han ville få en ulempe, men var heller en fordel. Hevnen er søt 😉 Newa kan jeg forstå litt. Hun har kun Erik å stå bak og kunne ikke svikte han. Burde ha forklart det enn å love å stemme Leo Nå vet i alle fall Leo hvem han kan stole på Anonymkode: c5a01...ccf Ja, jeg også forstår Newa. Hun måtte stemme Erik for å ha en å stå bak. Det er Joakim og Mathias som er de to "store stygge" her siden de gikk tilbake på det de lovet mens de fint kunne stemt Leo uten å få noen særlige konsekvenser av Isabel og hoffet hennes. Anonymkode: af407...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1216 Skrevet 12. april 2018 Har sett hele PH sverige ferdig nå, og fy søren så mye bedre program!! Norges versjon er gørr, utrolig dårlig! Og de digge guttene i ph sverige 😋😋Mos eks. Skjer med det? Her har vi mye å lære altså🤨 Håper forøvrig julie ryker ut. Hun har ingen personlighet, kan kjøre rett over henne - og hun følger etter. Allt for å være «kul» 🙄 Anonymkode: 25e61...d58 1
missmcbeal Skrevet 12. april 2018 #1217 Skrevet 12. april 2018 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sto i brevet han ville få en ulempe, men var heller en fordel. Hevnen er søt 😉 Newa kan jeg forstå litt. Hun har kun Erik å stå bak og kunne ikke svikte han. Burde ha forklart det enn å love å stemme Leo Nå vet i alle fall Leo hvem han kan stole på Anonymkode: c5a01...ccf Enig, synest hun fikk gjennomgå ufortjent mye i går. Synest det var feigt at Ingrid ikke turte å forsvare henne selv om hun sa hun var enig. Om Erik får makt så tror jeg kanskje han shipper ut Isabell, og at det hele har vært et dobbeltspill. Newa har roet seg såpass mye at jeg ikke tror han sender ut Newa på bakgrunn av det, tror at han vil henne i alliansen sin. Men ser for meg at han heller vil stå med Ingrid, så kanskje Newa kan gå til Marius eller noe. Endret 12. april 2018 av missmcbeal 1
missmcbeal Skrevet 12. april 2018 #1218 Skrevet 12. april 2018 (endret) Og jeg tror forresten Erik får en såpass stor makt at han faktisk kan shippe en jente direkte ut/bytte ut med noen. Akkurat på samme måte som når de hadde presidentvalg i fjor så fikk presidenten en tilsvarende makt p parsermonien. Endret 12. april 2018 av missmcbeal 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1219 Skrevet 12. april 2018 Har hørt at Isabel var sett i Norge i februar, slik at det er ganske sannsynlig at hun ryker i kveld. Anonymkode: f5f82...36f 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1220 Skrevet 12. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så fan av Karoline? Synes hun er skikkelig fæl, måten hun prater til de andre, bryr seg om ting hun ikke skal. Som i går Newa: kan du ikke blande deg i noe som er mellom Leo og meg? Karoline: Han er jo min partner Også? Hvorfor MÅ hun blande seg inn når det er glefsing mellom to andre? Jeg personlig liker ikke Karoline i det hele tatt, heier ikk på noen av jentene... Anonymkode: c9493...06c Enig! Føler hun kun er likt fordi folk her hater Isabel, og hun er den eneste som «sto i mot» (når det egentlig er BS, for hun kom seg bare ikke inn i alliansen). Fryktelig dårlig spilt når man er frekk mot alle og får nærmest hele gjengen imot seg. Anonymkode: e6da0...71d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå