Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette blir spennende. Verste er at Isabel kan få Mathias til å stemme Erik. Hun spiller nok på samvittigheten hans. Joakim vet man aldri hva gjør

Dårlig gjort hvis Joakim stemmer Erik etter Leo redda ræva hans.

Endret av Minnie23
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle der inne er så ufattelig dumme!!

Anonymkode: 31797...a53

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig til pass for Joakim. For en idiot! Støtter alltid den alliansen som har flest folk. Mathias kan bare ryke. Er fortsatt Isabel sin hund og gjør alt hun sier :roll:

Hvorfor griner Julie så? :klo: Var da voldsomt. 

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Julie overdriver så sykt. Joachim har ikke akkurat dødd heller. 

Anonymkode: 31797...a53

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

hahhhahah Julie, tror jeg dauer :fnise: så dumt å se på, er det mulig

Anonymkode: c5b34...251

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Begynte å le selv, sorry Julie vet dere er i en boble, men samboer trodde noen hadde dødd.. Så forklarte jeg greia og han grein av latter😂

Anonymkode: 4240d...200

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig til pass for Joakim. For en idiot! Støtter alltid den alliansen som har flest folk. Mathias kan bare ryke. Er fortsatt Isabel sin hund og gjør alt hun sier :roll:

Hvorfor griner Julie så? :klo: Var da voldsomt. 

For en liten stund siden stod det noe i en artikkel eller noe om at Julie mistet faren sin rett før innspilling av PH. Jeg tenkte med en gang at reaksjonen hennes i dag var veldig overdrevent og litt spillmessig, men det kan jo godt være at hun har en sånn reaksjon pga. at hun har masse følelser i seg etter farens bortgang. Joakim kjente hun vel også fra utsiden og var kanskje en av de som visste at hun hadde mistet faren, så kanskje det betydde noe mtp. å ha noen å snakke med, at han røk ut. Var noe som slo meg, siden det ble en så voldsom reaksjon.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om det er et seriøst spørsmål men hun mente at hun hadde ham rundt lillefingeren.

Anonymkode: 8cee4...6e6

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med liten pikk trodde jeg og, men så sa hun etterpå at hun har Erik rundt lillefingeren med litt kyssing og kos, så regner med det var det. 

Anonymkode: 39228...dac

13 timer siden, halvehimmelen skrev:

Hun mente nok at hun nå har Erik rundt lillefingeren, tviler på at det hadde noe med penisen å gjøre. Han hadde jo fortsatt på seg bokseren.

Ok takk for oppklaring! :P Spørsmålet var forøvrig seriøst, for det var en merkelig timing å vise lillefingern akuratt når de drev å tørrpulte på hverandre  :P

Anonymkode: ab37f...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Kveldens episode var så spennende at jeg hadde vondt i magen. Jeg er skit nervøs for at det skal gå galt med Leo og Karoline. Heldigvis gikk det bra. Og hvis Leo ikke får tvang av ett eller annet slag fra produksjonens side nå så er han og Karoline trygge i morgen.

Veldig greit at vinglepetter måtte gå. Fy fader jeg ble så grinete når han stemte MOT Leo i dag. Og Mathias. Jeg trodde han hadde gjennomskuet Isabel etter natten med White Watchers, men tydeligvis ikke. 

Jeg skjønner Newa til en viss grad, hun MÅTTE velge Erik, for ellers har ikke hun noen å stå med. 

Jeg håper Mathias ryker i morgen. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, missmcbeal skrev:

For en liten stund siden stod det noe i en artikkel eller noe om at Julie mistet faren sin rett før innspilling av PH. Jeg tenkte med en gang at reaksjonen hennes i dag var veldig overdrevent og litt spillmessig, men det kan jo godt være at hun har en sånn reaksjon pga. at hun har masse følelser i seg etter farens bortgang. Joakim kjente hun vel også fra utsiden og var kanskje en av de som visste at hun hadde mistet faren, så kanskje det betydde noe mtp. å ha noen å snakke med, at han røk ut. Var noe som slo meg, siden det ble en så voldsom reaksjon.

Stakkars 😕 kan godt være det var derfor.

• Liker 1
Skrevet

Isabel blir nok å ryke i morgen👏👏👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joakim gjør mye rart og talen hans var bare teit "Erik og de har reddet meg mest" JAVEL, men du lovet å stemme på Leo siden han tok deg inn igjen.

Jeg hadde virkelig håpet Mathias ville holde løftet sitt, men nei da. Turte ikke gå i mot Isabel.

• Liker 6
Skrevet

Virker for meg som det kommer en twist imorgen. At erik har en plan og så skjer det noe han ikke hadde forusett.

• Liker 2
Skrevet

Blir nok en spennende parseremoni i morgen :yvonne:

Er nok en av jentene som ryker og krysser fingrene for at det er Isabel.

Joakim fortjente å ryke ut. Hva skjedde med planen til Isabel og Newa om å få ut Erik? :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kindagirl skrev:

Virker for meg som det kommer en twist imorgen. At erik har en plan og så skjer det noe han ikke hadde forusett.

Jeg håper du har rett.

Det er jo som noen sier (de som skjønner seg på Game of thrones f.eks) at det som regel er kongene som dør... 

Så det KAN jo hende - er jo lov å håpe - på at det skjer noe med Erik, eller makten hans, som gjør at han faller hardt og tungt til bakken og må skrape opp egoet sitt. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så fan av Erik mer. Dumt han har byttet side, eller er det dobbelspill?

Svakt av vinglepetter og Mathias å love å gi sin stemme til Leo, men heller dolke han i ryggen. Fikk litt vondt av han.

Gleder meg til parseremonien i morgen. Tror det kommer en syk twist :)

Lurer på hvorfor Karoline griner?

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

FY FLATE! For en episode! Jeg merker at jeg irritert langt inn i ryggmargen, dette er ikke bra vøtt. Men nettopp derfor det er bra TV da...

Joakim. Mathias. For noen slanger! Joakim er vinglepetter og forstår ikke konsekvensene av handlingene sine, men Mathias som tror han er så ærlig og lojal viste nettopp hele Norge hvor falsk han er. Dette skal vi ikke glemme Mathias, nå har du mistet ditt gode image utenfor hotellet. Synd for deg. 

Julie, det var ikke urettferdig at Joakim røyk. At han endelig var lojal mot DEG er ikke en god grunn for at dette var urettferdig, for han var særdeles illojal mot andre. Gruppen til Leo fortjente å være i fare når de holder på sånn.

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 11
Skrevet

Jeg håper at Erik sørger for at Isabel ryker i morgen! Mathias fortjente ikke en sjanse til på hotellet, han er så naiv og redd for å spille. Hvorfor er han en legende?

Hvis ikke Isabel ryker så håper jeg at Newa gjør det, drit lei av henne.

• Liker 6
Skrevet

Fy flare jeg fikk vondt av Leo der han sto å var vitne til at den ene etter den andre svikta han ved av avgi stemme til Erik. Hva skjer med Erik, likte han så godt helt til han switchet over til Isabell og co. Håper Isabell, Ingrid, Kristian, Mathias, Julie og Ann Marielle ryker asap. Er bare en verdig vinner på PH å det er Leo💙

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Håper Leo på en eller annen måte blir partner med og spiller med AM hvis Isabel ryker imorgen, isåfall vil jeg heie på dem 2 hele veien 😍 men Karoline liker jeg ikke, syns ikke man er en god spiller om man klarer å få nærmest hele hotellet til å mislike deg på bare en uke. 

Anonymkode: e6da0...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...