AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1161 Skrevet 11. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner faktisk ikke hvorfor det er best for alle at AM gikk til Kristian? Anonymkode: 1a5ed...d92 Det skjønner ikke jeg heller. Og jeg tror ikke det er det heller, det er bare noe Kristian sier for å få være den som er trygg. Tror han. HAN tenker at HAN er trygg sammen med dragemoren, og for å roe Julie så sier han at det er for hele gruppen. Det kan jo ikke være sånn at alle skal tenke på hele gruppen, det er jo om å gjøre å være den som står igjen til slutt, det er ikke en gruppe som skal stå igjen til slutt. Man må jo spille spillet slik at man er den som vinner pengene. Anonymkode: af407...ca1 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1162 Skrevet 11. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner ikke jeg heller. Og jeg tror ikke det er det heller, det er bare noe Kristian sier for å få være den som er trygg. Tror han. HAN tenker at HAN er trygg sammen med dragemoren, og for å roe Julie så sier han at det er for hele gruppen. Det kan jo ikke være sånn at alle skal tenke på hele gruppen, det er jo om å gjøre å være den som står igjen til slutt, det er ikke en gruppe som skal stå igjen til slutt. Man må jo spille spillet slik at man er den som vinner pengene. Anonymkode: af407...ca1 Åja, tenkte at Isabel ikke ville ha AM og Mathias som partnere, fordi da ville hun følt seg utenfor legendene. Og derfor valgte hun å gå til Mathias nå siden hun tenkte han ble låst eller noe. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
smalls Skrevet 11. april 2018 #1163 Skrevet 11. april 2018 (endret) Må innrømme jeg godtet meg da det gikk opp for Isabel at amulettene faktisk var noe negativt og hun når hun løp stresset etter Mathias Hun er så utrolig ovenpå og stolt når ting går hennes vei, men faller helt ned i grus når hun får motgang. Hysterisk å se. Kristian liker jeg ikke mer. "Det er best for alle" Nei, det er best for DEG og Isabel.Jeg hadde likt dårlig om noen bare skulle bestemme hvem jeg skulle stå med og ikke hadde noe jeg skulle sagt. Skjønner godt hun ikke vil stå med vingle Petter. Bra de ikke liker at Isabel er så kontrollerende og alltid skal bestemme. Til og med Mathias er lei, endelig. Kan være hun har spilt så hardt at hun spiller seg selv ut. Hun har gått hardt ut fra dag 1 og folk begynner å bli drittlei. De er jo kun brikker i hennes spill og hun driter i hvem hun tråkker på. Har sagt foran alle hun ikke er der for å få venninner. Tror hun sa det på første parseremonien Endret 11. april 2018 av smalls 18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1164 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, smalls skrev: Må innrømme jeg godtet meg da det gikk opp for Isabel at amulettene faktisk var noe negativt og hun når hun løp stresset etter Mathias Hun er så utrolig ovenpå og stolt når ting går hennes vei, men faller helt ned i grus når hun får motgang. Hysterisk å se. Kristian liker jeg ikke mer. "Det er best for alle" Nei, det er best for DEG og Isabel.Jeg hadde likt dårlig om noen bare skulle bestemme hvem jeg skulle stå med og ikke hadde noe jeg skulle sagt. Skjønner godt hun ikke vil stå med vingle Petter. Bra de ikke liker at Isabel er så kontrollerende og alltid skal bestemme. Til og med Mathias er lei, endelig. Kan være hun har spilt så hardt at hun spiller seg selv ut. Hun har gått hardt ut fra dag 1 og folk begynner å bli drittlei. De er jo kun brikker i hennes spill og hun driter i hvem hun tråkker på. Har sagt foran alle hun ikke er der for å få venninner. Tror hun sa det på første parseremonien Jeg er ikke superfan av Mathias, men jeg syntes litt synd på han da det gikk opp for han at han har soset for lenge der inne til å skjønne hva som foregår og at de ikke hører på han. Han visste jo at det kom til å være negativt med den medaljongen, men de ville ikke høre. Nå er Isabel redd, for hun har ingen å stå bak. Det kan nok hende at hun da ryker. Kristian har jeg også fått opp i halsen. For lenge siden. For en arroganse - "Julie, nå gjør du deg vanskelig. Dette er bedre for hele gruppen" - og så er det HAN som er gruppen. Dumme, dumme mannen. Jeg er ikke noe særlig fan av Julie heller, men godt at hun sto i mot Kristian. Nå virker det som om ingen kan stole på noen. Julie trodde hun hadde Kristian Isabel trodde hun hadde Mathias Joakim trodde han hadde Ingrid Newa trodde hun hadde Erik Og så er det bare allianser på kryss og tvers. Tror muligens det bare er Leo og Karoline som er trygge. Anonymkode: af407...ca1 13
missmcbeal Skrevet 11. april 2018 #1165 Skrevet 11. april 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke superfan av Mathias, men jeg syntes litt synd på han da det gikk opp for han at han har soset for lenge der inne til å skjønne hva som foregår og at de ikke hører på han. Han visste jo at det kom til å være negativt med den medaljongen, men de ville ikke høre. Nå er Isabel redd, for hun har ingen å stå bak. Det kan nok hende at hun da ryker. Kristian har jeg også fått opp i halsen. For lenge siden. For en arroganse - "Julie, nå gjør du deg vanskelig. Dette er bedre for hele gruppen" - og så er det HAN som er gruppen. Dumme, dumme mannen. Jeg er ikke noe særlig fan av Julie heller, men godt at hun sto i mot Kristian. Nå virker det som om ingen kan stole på noen. Julie trodde hun hadde Kristian Isabel trodde hun hadde Mathias Joakim trodde han hadde Ingrid Newa trodde hun hadde Erik Og så er det bare allianser på kryss og tvers. Tror muligens det bare er Leo og Karoline som er trygge. Anonymkode: af407...ca1 Godt poeng, derfor håper jeg etterhvert at det kommer inn noen kule nye sånn at noen av de andre kan få seg nye partnere, og helst ikke CA da... men han kommer vel dessverre inn igjen på et tidspunkt. Jeg liker egentlig ikke verken Julie eller Kristian, Isabel eller Mathias, Joakim (men han er underholdende), Ingrid (så kjedlig). Liker egentlig Newa, men synest hun har blitt så stille og anonym nå at jeg ikke helt skjønner hva hun skal bidra med der inne, men kanskje det kan hjelpe at hun får en ny het partner. Erik likte jeg en stund, men så synest jeg han ble sutrete igjen og litt for playboy-aktig (siden han nå har erstattet kos med Newa med Ingrid...) Liker Leo og Karoline da. Endret 11. april 2018 av missmcbeal 10
smalls Skrevet 11. april 2018 #1166 Skrevet 11. april 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke superfan av Mathias, men jeg syntes litt synd på han da det gikk opp for han at han har soset for lenge der inne til å skjønne hva som foregår og at de ikke hører på han. Han visste jo at det kom til å være negativt med den medaljongen, men de ville ikke høre. Anonymkode: af407...ca1 Jeg er enig. Hun er vel vant med at han bare følger etter og gjør som hun sier. Tar ikke det han sier seriøst, for hun vet best og har stålkontroll. Så var egentlig deilig å se at hun hadde dritt seg ut 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1167 Skrevet 11. april 2018 Selv om jeg liker drama og sterke spillere, så håper jeg inderlig Isabel ryker denne uken. Hun bare irriterer meg! Hadde vært konge om Erik sendte ho ut. Hun som la en masterplan forrige uke om å få ut Erik denne uken. Så ryker hun selv 🤣 Anonymkode: 27684...323 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1168 Skrevet 11. april 2018 Dagens episode er spennende! Anonymkode: f5f82...36f 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1169 Skrevet 11. april 2018 Håper Isabel ryker på en jævlig smell snart... Anonymkode: ce938...c0f 6
Aurora** Skrevet 11. april 2018 #1170 Skrevet 11. april 2018 Jeg forstår Mathias blir oppgitt over Isabel. Han prøvde å si det var noe negativt, men neida, hun ville ikke høre på han. Kristian skulle bli partner med AM. Ferdig snakka. Hvis han kommer tilbake, så håper jeg han vil ta litt avstand og ikke være hunden hennes mer. Hadde vært moro om hun gikk på en smell denne uken 😛 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1171 Skrevet 11. april 2018 45 minutter siden, Aurora** skrev: Jeg forstår Mathias blir oppgitt over Isabel. Han prøvde å si det var noe negativt, men neida, hun ville ikke høre på han. Kristian skulle bli partner med AM. Ferdig snakka. Hvis han kommer tilbake, så håper jeg han vil ta litt avstand og ikke være hunden hennes mer. Hadde vært moro om hun gikk på en smell denne uken 😛 Og hvis han ikke kommer tilbake så har vel ikke Isabel noen å stå med? Så da er det muligens hun som ryker i morgen? Anonymkode: af407...ca1
Aurora** Skrevet 11. april 2018 #1172 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvis han ikke kommer tilbake så har vel ikke Isabel noen å stå med? Så da er det muligens hun som ryker i morgen? Anonymkode: af407...ca1 Kan hende hun overtaler Erik eller Kristian. Tror det skjer mer. At noen kanskje en får en fredning eller noe. Da håper jeg det går utover henne. Utifra reaksjonen til Erik, så kan det se ut som det sjekker inn en gammel deltager eller en han kjenner fra før av 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1173 Skrevet 11. april 2018 AM burde jo valgt Mathias, da kunne de gitt bort den skumle amuletten, og de ville likevel beholdt dragene (de visste jo ikke om stjelingen på det tidspunktet). Det er jo litt typisk av produksjonen å gi deltakerne noe de ikke vet om er positivt eller negativt da, og så bare bestemme seg senere. Gjør det jo ikke lett for dem å velge smart. Likevel, AM burde tenkt litt kjapt og tatt Mathias siden de uannsett ikke ville blitt låst. Anonymkode: b17e4...e6e 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1174 Skrevet 11. april 2018 Isabel kan gå tilbake til Kristian om ikke Mathias kommer tilbake. De er jo et team nå, tror ikke hun ville tenkt seg om 2 ganger om å sende hjem AM. Isabel kan gå til Erik. "Sorry Newa, men altså eg e her for å spela" Isabel er nok trygg uansett. Er nok Julie, Newa og AM som er utrygge. Anonymkode: 1a5ed...d92 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1175 Skrevet 11. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabel kan gå tilbake til Kristian om ikke Mathias kommer tilbake. De er jo et team nå, tror ikke hun ville tenkt seg om 2 ganger om å sende hjem AM. Isabel kan gå til Erik. "Sorry Newa, men altså eg e her for å spela" Isabel er nok trygg uansett. Er nok Julie, Newa og AM som er utrygge. Anonymkode: 1a5ed...d92 Ja, du har nok rett i det. Blir spennende å se. Bare noen minutter igjen før episoden begynner. Anonymkode: af407...ca1
Christy89 Skrevet 11. april 2018 #1176 Skrevet 11. april 2018 Ine "jeg tror jeg gjør det som er best for gruppa" Hvilken gruppe?! Du kan ikke please alle. Håper ikke hun får komme inn igjen 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1177 Skrevet 11. april 2018 Så dårlig at ikke Karoline fikk være med ut sammen med Leo. Ingrid har jo ikke bidratt med noe!! Anonymkode: 86a77...6ff 10
Christy89 Skrevet 11. april 2018 #1178 Skrevet 11. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dårlig at ikke Karoline fikk være med ut sammen med Leo. Ingrid har jo ikke bidratt med noe!! Anonymkode: 86a77...6ff Ja, Newa bare "de som har vært her lengst fortjener det bedre" Eh, dårlig argument 🙄 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1179 Skrevet 11. april 2018 ENDELIG EN BRA SESONG, hvor folk tørr å spille og det faktisk er litt action! Anonymkode: e6da0...71d 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1180 Skrevet 11. april 2018 Nå håper jeg Mathis holder sitt løfte. Liker ikke at Erik har byttet side Anonymkode: 104c4...bb6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå