Lord Friendzone Skrevet 10. april 2018 #1141 Skrevet 10. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. De hadde vært inne og lett der flere ganger alle sammen uten å finne dragene og det var jo fordi de lette på andre steder enn de mest åpenbare. Og alle på ett sted, det er jo bare helt genialt. hehehehehe Anonymkode: af407...ca1 Det var ikke så lurt, nei, men det verste av alt er jo at det kunne ha funket! Joakim gikk i hvert fall rett forbi. Noen ganger bare automatisk utelukker man det mest opplagte alternativet... 5
Christy89 Skrevet 10. april 2018 #1142 Skrevet 10. april 2018 Isabel er sta og nekter å høre. Mathias sa jo amulettene var noe negativt og ville låses med AN, men frøken Raad hadde alt under kontroll 👌 Not Fatter ikke at AM gjemte dragene så dårlig. Burde heller hatt de på seg eller gjemt de bedre.Jeg ville gjemt de under madrassen eller gjemt de litt rundt omkring. Krysser fingrene for at Mathias ryker i morgen. Det vil svekke Isabel enormt! 😁 9
kindagirl Skrevet 10. april 2018 #1143 Skrevet 10. april 2018 Det som er problemet til Isabell er at jo at hun snakker om å spille hardt, man skal ta sjanser osv.. Men hun spiller kun hardt og tar sjanser så lenge hun vet at hun selv ikke rammes. Hun er veldig flink å ta store sjanser som går utover alle andre. 12
Christy89 Skrevet 10. april 2018 #1144 Skrevet 10. april 2018 13 minutter siden, kindagirl skrev: Det som er problemet til Isabell er at jo at hun snakker om å spille hardt, man skal ta sjanser osv.. Men hun spiller kun hardt og tar sjanser så lenge hun vet at hun selv ikke rammes. Hun er veldig flink å ta store sjanser som går utover alle andre. Jepp. Hun er en feig spiller rett og slett. 7
kindagirl Skrevet 10. april 2018 #1145 Skrevet 10. april 2018 Jeg er så glad for at Ingrid og Julie (og muligens også Mathias) begynner å innse og ikke minst bli lei av at hun skal bestemme alt og bare piske de rundt.. 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1146 Skrevet 10. april 2018 7 minutter siden, Christy89 skrev: Jepp. Hun er en feig spiller rett og slett. Hun spilte jo inn seg selv på solo i dag da? Ikke at solo er så farlig, men ikke risikofritt heller. Anonymkode: 3d70f...042
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1147 Skrevet 10. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun spilte jo inn seg selv på solo i dag da? Ikke at solo er så farlig, men ikke risikofritt heller. Anonymkode: 3d70f...042 Det er ikke farlig fordi hun har AM og Kristian på sin side. Hun tror at hun fortsatt har Julie og Ingrid også, men det knaker vel litt i sammenføyningene der nå... Anonymkode: af407...ca1 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1148 Skrevet 10. april 2018 Skjønner faktisk ikke alt hatet mot Isabell, syns hun er den mest underholdene by far. Elsker at AM er tilbake, for en herlig jente! Men seriøst, å legge alle dragene ubevoktet på samme sted, etter at det til og med ble påpekt at hun burde passe på dem 😭 Utrolig frustrerende haha. Håpet Joakim eller Ingrid skulle ryke, men ser usannsynlig ut nå som de sitter med all makten. Blir nok Isabell Anonymkode: e6da0...71d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1149 Skrevet 11. april 2018 Ja der ser vi hvor lite høy i hatten Isabrell er så fort ting ikke går som hun vil, begynte å grine med en gang de to gutta ble tatt til fanger! Herregud... Narsissist....! Hva mente hun som ligger med Erik når hun viste lillefingeren til kameraet bak ryggen hans når de klina egentlig? At han hadde liten pikk ? (men at hun tok en for laget og lå med han uansett, siden hun sa til kameraet at for å spille så måtte det litt klining til og ingen følelser) eller var det for å vise at hun hadde "pinkysweared" noe med sin allianse? Er hun med i alliansen til Isabell om å kicke ut Erik? Anonymkode: ab37f...bb0 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1150 Skrevet 11. april 2018 Oppførselen til Kristian gjør meg kvalm. Anonymkode: 606dd...434 8
The Kitten Skrevet 11. april 2018 #1151 Skrevet 11. april 2018 Jeg liker egentlig sesongen ganske godt hittil, men jeg håper de tar noen uker uten tema fremover. Er det forresten noen som vet hvor mange uker denne sesongen varer? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1152 Skrevet 11. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva mente hun som ligger med Erik når hun viste lillefingeren til kameraet bak ryggen hans når de klina egentlig? At han hadde liten pikk? Anonymkode: ab37f...bb0 Usikker på om det er et seriøst spørsmål men hun mente at hun hadde ham rundt lillefingeren. Anonymkode: 8cee4...6e6 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1153 Skrevet 11. april 2018 Jeg har tydeligvis ikke fulgt helt med, for jeg har ikke fått med meg at Julie og Ingrid begynner å bli lei Isabell. Hva har de sagt? Jeg så at Julie ble irritert i dag, men trodde det kun var på Kristian. Godt å se Mathias bjeffe litt, selvom jeg himler litt med øynene når han sier at de andre bare jatter med/ikke tør å si sin mening. Var første gang jeg har sett han være uenig med noen. Anonymkode: 34f4f...122 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1154 Skrevet 11. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mente hun som ligger med Erik når hun viste lillefingeren til kameraet bak ryggen hans når de klina egentlig? At han hadde liten pikk ? (men at hun tok en for laget og lå med han uansett, siden hun sa til kameraet at for å spille så måtte det litt klining til og ingen følelser) eller var det for å vise at hun hadde "pinkysweared" noe med sin allianse? Er hun med i alliansen til Isabell om å kicke ut Erik? Anonymkode: ab37f...bb0 Det med liten pikk trodde jeg og, men så sa hun etterpå at hun har Erik rundt lillefingeren med litt kyssing og kos, så regner med det var det. Anonymkode: 39228...dac
halvehimmelen Skrevet 11. april 2018 #1155 Skrevet 11. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja der ser vi hvor lite høy i hatten Isabrell er så fort ting ikke går som hun vil, begynte å grine med en gang de to gutta ble tatt til fanger! Herregud... Narsissist....! Hva mente hun som ligger med Erik når hun viste lillefingeren til kameraet bak ryggen hans når de klina egentlig? At han hadde liten pikk ? (men at hun tok en for laget og lå med han uansett, siden hun sa til kameraet at for å spille så måtte det litt klining til og ingen følelser) eller var det for å vise at hun hadde "pinkysweared" noe med sin allianse? Er hun med i alliansen til Isabell om å kicke ut Erik? Anonymkode: ab37f...bb0 Hun mente nok at hun nå har Erik rundt lillefingeren, tviler på at det hadde noe med penisen å gjøre. Han hadde jo fortsatt på seg bokseren. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1156 Skrevet 11. april 2018 15 minutter siden, halvehimmelen skrev: Hun mente nok at hun nå har Erik rundt lillefingeren, tviler på at det hadde noe med penisen å gjøre. Han hadde jo fortsatt på seg bokseren. Var jo garantert det.. slik "dette får jeg til" eller "dette gjør jeg bare for spillet" Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Christy89 Skrevet 11. april 2018 #1157 Skrevet 11. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tydeligvis ikke fulgt helt med, for jeg har ikke fått med meg at Julie og Ingrid begynner å bli lei Isabell. Hva har de sagt? Jeg så at Julie ble irritert i dag, men trodde det kun var på Kristian. Godt å se Mathias bjeffe litt, selvom jeg himler litt med øynene når han sier at de andre bare jatter med/ikke tør å si sin mening. Var første gang jeg har sett han være uenig med noen. Anonymkode: 34f4f...122 Isabel bestemte at Kristian skulle stå med AM og Julie måtte gå til Joakim, noe hun absolutt ikke ville. Kristian var vel bare enig med Isabel. Hun bare "du kan jo gå tilbake til han til uka" og Jullie sa da at det er jo mye som skjer og hun vil heller stå med Kristian. Følte seg ikke trygg bak Joakim. Så sa Isabel "da kan du heller stilke deg bak Erik" Så gikk Julie og Ingrid ned på rommet, hvor de sa at de var så lei av at Isabel hele tiden skulle bestemme og være sjefete Jeg likte ikke måten Kristian snakket til Julie på. "Du må ta en for laget og ikke være så vrang. Dette er best for alle" Hun bare "best for dere?" 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1158 Skrevet 11. april 2018 Skjønner faktisk ikke hvorfor det er best for alle at AM gikk til Kristian? Anonymkode: 1a5ed...d92 10
halvehimmelen Skrevet 11. april 2018 #1159 Skrevet 11. april 2018 4 minutter siden, Christy89 skrev: Isabel bestemte at Kristian skulle stå med AM og Julie måtte gå til Joakim, noe hun absolutt ikke ville. Kristian var vel bare enig med Isabel. Hun bare "du kan jo gå tilbake til han til uka" og Jullie sa da at det er jo mye som skjer og hun vil heller stå med Kristian. Følte seg ikke trygg bak Joakim. Så sa Isabel "da kan du heller stilke deg bak Erik" Så gikk Julie og Ingrid ned på rommet, hvor de sa at de var så lei av at Isabel hele tiden skulle bestemme og være sjefete Jeg likte ikke måten Kristian snakket til Julie på. "Du må ta en for laget og ikke være så vrang. Dette er best for alle" Hun bare "best for dere?" Godt at de endelig begynner å se hvordan Isabel faktisk holder på. De har nok følt seg veldig trygge sammen med henne tidligere, men hun har ingen problem med å ofre andre, og det begynner de kanskje å merke nå. 5
Christy89 Skrevet 11. april 2018 #1160 Skrevet 11. april 2018 7 timer siden, The Kitten skrev: Jeg liker egentlig sesongen ganske godt hittil, men jeg håper de tar noen uker uten tema fremover. Er det forresten noen som vet hvor mange uker denne sesongen varer? 10 eller 12 tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå