Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ingenting! Hvorfor måtte de andre jentene gå når Isabel viste AM rundt? Virket som om de gjorde det av egen vilje, og fikk guttene til å tro noe annet. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ingenting! Hvorfor måtte de andre jentene gå når Isabel viste AM rundt? Virket som om de gjorde det av egen vilje, og fikk guttene til å tro noe annet. 

Siden de to var venninner, så ville de gi de litt tid alene. De gikk rett ned på rommet for snakke taktikk, noe som gjorde Erik frustrert

Hadde vært helt hysterisk om Joakim sendte ut Isabel :skratte:Så pissed hun hadde blit da. Det sure trynet :angry:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Christy89 skrev:

Siden de to var venninner, så ville de gi de litt tid alene. De gikk rett ned på rommet for snakke taktikk, noe som gjorde Erik frustrert

Men de kunne jo gått etter de hvis de ville, trengte ihvertfall ikke å stille de i et dårlig lys ovenfor guttene. 

Men AM og Isabel er fortsatt venner idag, så tror ikke de går mot hver andre.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de kunne jo gått etter de hvis de ville, trengte ihvertfall ikke å stille de i et dårlig lys ovenfor guttene. 

Men AM og Isabel er fortsatt venner idag, så tror ikke de går mot hver andre.

Jentene er utrolig tafatte og virker nesten litt redd for Isabel. Vil ikke gjøre henne sint.

Litt blanda følelser at AM sjekket inn. Hun er uten tvil min favoritt av "legendene" men dumt hun sjekket inn, så Isabel står enda sterkere 😒

Ingrid får så lite TV tid. Glemmer jo helt at hun er der

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for at Isabel kan få motgang denne uka. Hun blir forbanna cocky når ting går hennes vei. "Jeg er sjefen og styrer alt" Snip!

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor i all verden er AM og Isabel venner? 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme har jeg stusset litt på. AM sa vel ikke de var venninner? Mener å huske det bare var Isabel som sa det gjentatte ganger. De har vel aldri hengt sammen før PH?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En eller annen nevnte vel Rhodos? Husker ikke hvem bare.

Anonymkode: 5c10a...3b5

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser jeg dagens episode??

Anonymkode: 87067...33b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

En eller annen nevnte vel Rhodos? Husker ikke hvem bare.

Anonymkode: 5c10a...3b5

Karoline, tror jeg.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser jeg dagens episode??

Anonymkode: 87067...33b

Viaplay

Men Isabel og AM har festet på Rhodos sammen. Flere fra PH drar ned dit, men vet ikke om de er venninner.

Anonymkode: 203af...6e2

Skrevet

Jeg håper også Isabel kan få litt motgang denne uken. Jeg tror amulettene betyr noe negativt. Kanskje en av de ryker. Ryker Mathias, så blir hun veldig svekket. Kan være hun får overtalt Kristian. Blir spennende å se :)

Jeg vet ikke om Ann Mariell har fikset noe på utseedet, men synes hun er veldig pen :)

Triana har alltid den samme stillingen når hun sier "velkommen til Paradise Hotel" så ut på armene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kristian irriterer meg. "Det beste for alle er at jeg blir låst med Ann Mariell" Eh? :klo:Skjønner godt Julie blir irritert når han og Isabel er så sjefete. Flott at hun og Ingrid er lei Isabel 

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kristian irriterer meg. "Det beste for alle er at jeg blir låst med Ann Mariell" Eh? :klo:Skjønner godt Julie blir irritert når han og Isabel er så sjefete. Flott at hun og Ingrid er lei Isabel 

Anonymkode: 104c4...bb6

Ja, jeg er så lei av den "best for alle"-argumentasjonen. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg er så lei Isabel. Er i snakkeboksen hele tiden og er ufattelig sjefete. Det blir helt amazing når hun ryker.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Newa er så dum!! Sier høyt "vi har fått brev" 🙈🙈🙈

Hadde vært kjempe gøy om alt bare backfired på Isabel. Hun tror jo hun har alt under kontroll :P Gøy å se hvor sur hun blir 

Argument "Det er best for alle" er jeg så lei av!!!! 

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Episoden i kveld var ganske morsom. Og spennende hva som skjer i morgen.

Og så digget, digget, digget jeg at det var Karoline som fant dragene. :mynona:

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 23
Skrevet

Dagens episode synes jeg ble et lite antiklimaks i forhold til gårsdagens lovende preview. Nå synes jeg de drar det ut ganske mye, og bare får neste episode til å se temmelig innholdsrik og dramatisk ut. Det blir en følelse av at det hele tiden bygger opp til noe stort, uten at det nødvendigvis kommer. Men nå er det jo klart at en av guttene ryker i morgen - jeg tipper Mathias.

Han var jo inne på noe angående låsningen - at det ville ha sikret ham mot amulettens negative kraft. Isabel hadde tilsynelatende tenkt å følge etter da han ble bortført, men det spørs om hennes «legendestatus» biter noe særlig på The White Walkers...

Virkelig genialt å bare lempe alle fire dragene oppi det ikke så altfor finurlige gjemmestedet... :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lord Friendzone skrev:

Dagens episode synes jeg ble et lite antiklimaks i forhold til gårsdagens lovende preview. Nå synes jeg de drar det ut ganske mye, og bare får neste episode til å se temmelig innholdsrik og dramatisk ut. Det blir en følelse av at det hele tiden bygger opp til noe stort, uten at det nødvendigvis kommer. Men nå er det jo klart at en av guttene ryker i morgen - jeg tipper Mathias.

Han var jo inne på noe angående låsningen - at det ville ha sikret ham mot amulettens negative kraft. Isabel hadde tilsynelatende tenkt å følge etter da han ble bortført, men det spørs om hennes «legendestatus» biter noe særlig på The White Walkers...

Virkelig genialt å bare lempe alle fire dragene oppi det ikke så altfor finurlige gjemmestedet... :fnise:

:laugh: Ja, ikke sant. 

De hadde vært inne og lett der flere ganger alle sammen uten å finne dragene og det var jo fordi de lette på andre steder enn de mest åpenbare. Og alle på ett sted, det er jo bare helt genialt. hehehehehe

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 3
Skrevet

Satt og tenkte på hvor jeg selv hadde gjemt dragene. Egentlig tror jeg det hadde vært lurt å binde en stk på hver deltaker på laget, det er jo ganske foolproof. Ellers hadde jeg gjemt de på en og en plass. Kanskje gravd dem ned? Hva hadde dere gjort? Haha. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...