Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nå fikk jeg det til. Var bare å slå av adblockeren :fnise:

Hvor finner man den?

Anonymkode: daded...240

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man den?

Anonymkode: daded...240

Adblock har du i nettleseren din hvis du har installert det selv. 

Anonymkode: af407...ca1

Skrevet

Jeg er egentlig lei Cathrine. Synes hun er så negativ hele tiden og bidrar ikke med mye. Teit at hun ble med når hun har kjæreste. Så håper hun ryker i morgen 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER vitsen med dumme kostymer og at gutta skal sanse foran jentene på Pandoras? :klaske:

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 3
Skrevet

gleder meg til Joakim sin dans, ser for meg det blir kleinere enn sangen hans

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at Isabel er språklig påvirket av sin svenske kjæreste:fnise:"vad då utestengt"

Anonymkode: 231cb...bec

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 minutter siden, minister-mio skrev:

gleder meg til Joakim sin dans, ser for meg det blir kleinere enn sangen hans

Han har jo stor snabel! Har du ikke sett den? Han viser deg gjerne uoppfordret, så bare vent til det et din tur til å få se!

Og har man stor snabel trenger man ikke danse. Faktisk trenger man ikke ha personlighet, utstråling eller ha egne meninger i det hele tatt!

Endret av Mippi
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Mippi skrev:

Han har jo stor snabel! Har du ikke sett den? Han viser deg gjerne uoppfordret, så bare vent til det et din tur til å få se!

Har man stor snabel trenger man ikke danse. Faktisk trenger man ikke ha personlighet, utstråling eller ha egne meninger i det hele tatt!

:klo:

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Han fikk elefantkostyme for pandoras. 

Ellers snakker han om den store penisen sin hele tiden og viser den frem til de andre uten at de har spurt. I tillegg har han ikke utstråling eller egne meninger.

Endret av Mippi
  • Liker 2
Skrevet

Synes slike konkurranser er så teite. De velger jo ikke den som er best, men de velger taktisk. Isabel og de sto jo å diskutere hvem de skulle velge

• Liker 9
Skrevet (endret)
3 minutter siden, smalls skrev:

Synes slike konkurranser er så teite. De velger jo ikke den som er best, men de velger taktisk. Isabel og de sto jo å diskutere hvem de skulle velge

Det gjorde de ikke. De ville bare male seg likt i ansiktet, i en annen hytte. De er ikke en allianse bare fordet! Noe så teit å tro!

;)

Endret av Mippi
  • Liker 16
Skrevet

Isabel overrasket meg med sine imitator-ferdigheter - både stemmen og dialekten satt temmelig bra da hun etterlignet Erik.

»Æ bare lur’ ho Isabel» :laugh:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så klart velger han Isabel! :roll:

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 8
Skrevet

Der begynte plutselig Newa å snakke nordlending. Veldig opptatt av Erik

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke med meg alt, hvorfor er Kristian og Isabel låst??

Anonymkode: 6ac45...0c4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke med meg alt, hvorfor er Kristian og Isabel låst??

Anonymkode: 6ac45...0c4

Kristian ble valgt som alfahan. Fordelen var å bli låst med en av alfahunene, også valgte han å låse seg med Isabel.

Anonymkode: 747da...005

Skrevet

Nå begynner jeg å endre litt syn på Erik. I dagens episode synes jeg han jamret mye, og det spørs om jeg ikke har overvurdert hans spill-ferdigheter en smule. En ting er hva deltagerne sier til hverandre - da bløffes det jo mye - men når han sitter på videorommet og klager over å ha «mistet Isabel» så begynner jeg faktisk å lure. Har han virkelig tenkt at han kunne stole på henne? :vetikke:

• Liker 11
Skrevet

Skjønner Erik veldig godt. Newa er jo så dum. Sorry

Liker Karoline jeg. Hun har bein i nesa og liker at outer Isabel og Julie under parseremonien :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Heia Karoline! Hun har skjønt spillet til Isabel & co veldig raskt.

:klappe:

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lord Friendzone skrev:

Nå begynner jeg å endre litt syn på Erik. I dagens episode synes jeg han jamret mye, og det spørs om jeg ikke har overvurdert hans spill-ferdigheter en smule. En ting er hva deltagerne sier til hverandre - da bløffes det jo mye - men når han sitter på videorommet og klager over å ha «mistet Isabel» så begynner jeg faktisk å lure. Har han virkelig tenkt at han kunne stole på henne? :vetikke:

Nei, han har har tenkt at han kan lure henne. Ikke stole på henne. Stor forskjell der. Det var det han mente med å miste henne. Synes virkelig ikke det var vanskelig å skjønne? 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...