AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #861 Skrevet 4. april 2018 Just now, Mysticgirl said: Jo jeg måtte det for å se episodene, og vil helst ikke det Det var rart. Det er der jeg ser på PH og jeg har aldri registrert meg eller opprettet konto. Det er der jeg ser på Camp kulinaris og Ellen show også. Anonymkode: 8a7e8...aa0 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #862 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var rart. Det er der jeg ser på PH og jeg har aldri registrert meg eller opprettet konto. Det er der jeg ser på Camp kulinaris og Ellen show også. Anonymkode: 8a7e8...aa0 Jeg fikk ikke sett, måtte opprette konto fikk jeg opp
Apekatten Skrevet 4. april 2018 #863 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Jeg fikk ikke sett, måtte opprette konto fikk jeg opp Jeg har heller ikke konto der, går helt fint for meg å se paradise og andre programmer. Rart 🤔 Har du prøvd flere ganger? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #864 Skrevet 4. april 2018 Nå fikk jeg det til. Var bare å slå av adblockeren
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #865 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, Mysticgirl said: Nå fikk jeg det til. Var bare å slå av adblockeren Anonymkode: 8a7e8...aa0 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #866 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8a7e8...aa0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #867 Skrevet 4. april 2018 Newa minner meg om ei gammel dame som sitter i bryllup og passer på hva mannen gjør når han svinger seg på dansegulvet... og får å få oppmerksomhet, leker hun sur og lei seg og såret. Tenk å hatt det gøy isteden... Anonymkode: 1a5ed...d92 2
Minnie23 Skrevet 4. april 2018 #868 Skrevet 4. april 2018 Newa er veldig naiv, men får litt vondt av henne. Hun er godtroende og lett å manipulere. Vet ikke helt hvor langt hun kommer. Erik er jo drittlei 14
Mippi Skrevet 4. april 2018 #869 Skrevet 4. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold deg for god til å kritisere hvordan andre er under sexen. Hjn var kanskje full. Du vet ikke hvorfor han ikke gadd mer. Anonymkode: 6ac45...0c4 Hvorfor skal jeg ikke få kommentere det som skjer på Paradise Hotel i en tråd om Paradise Hotel? Mange andre kommentarer på oppførselen til deltagerne her inne, hvorfor er det verre å kommentere at en dame ligger paddeflat under sex?
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #870 Skrevet 4. april 2018 22 minutter siden, Minnie23 skrev: Newa er veldig naiv, men får litt vondt av henne. Hun er godtroende og lett å manipulere. Vet ikke helt hvor langt hun kommer. Erik er jo drittlei Enig med deg, hun er søt og godtroende. Får også litt vondt av henne. Hun er bare seg selv på godt og vondt og skjuler det ikke. Sånn som med den sjalusien.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #871 Skrevet 4. april 2018 20 minutter siden, Mippi skrev: Hvorfor skal jeg ikke få kommentere det som skjer på Paradise Hotel i en tråd om Paradise Hotel? Mange andre kommentarer på oppførselen til deltagerne her inne, hvorfor er det verre å kommentere at en dame ligger paddeflat under sex? Hvordan ligger du når du blir spoonet? Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #872 Skrevet 4. april 2018 13 timer siden, smalls skrev: Kunne se sånn ut. Det er vel ingen som har sånne fyldige/runde naturlig? Anonymkode: 42aaa...fb1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #873 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, Mippi skrev: Hvorfor skal jeg ikke få kommentere det som skjer på Paradise Hotel i en tråd om Paradise Hotel? Mange andre kommentarer på oppførselen til deltagerne her inne, hvorfor er det verre å kommentere at en dame ligger paddeflat under sex? Fordi dette har ingenting med hvordan folk oppfører seg, spiller, baksnakker osv. Skjønner ikke hvorfor du må klage på hvordan hun er under sex. Lurer på hvordan du ligger når du blir spoonet. Anonymkode: 104c4...bb6 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #874 Skrevet 4. april 2018 Blir spennende i kveld. Kan de droppe de teite kostymene?! 🙄 Ser ut som noe de har kjøpt i en jallabod på gata i Mexico. Jeg liker Karoline. Hun virker litt gal og tror ikke hun er på badeferie akkurat. Hun har nok guts til å ta tøffe valg Anonymkode: 27684...323 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #875 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Karoline. Hun virker litt gal og tror ikke hun er på badeferie akkurat. Hun har nok guts til å ta tøffe valg Anonymkode: 27684...323 Ja, tenkte hun vat litt "tøff" i promoen sin, men altså måten hun snakket på når hun kom inn, at hun ville bli venn med jentene og tenkte slik, det viser at hun ikke bare virker tøff, hun er tøff. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Mippi Skrevet 4. april 2018 #876 Skrevet 4. april 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi dette har ingenting med hvordan folk oppfører seg, spiller, baksnakker osv. Skjønner ikke hvorfor du må klage på hvordan hun er under sex. Lurer på hvordan du ligger når du blir spoonet. Anonymkode: 104c4...bb6 Hvis du er så nysgjerrig kan du lage en tråd på seksualforumet. Dette er avsporing. 1
Alex Turner Skrevet 4. april 2018 #877 Skrevet 4. april 2018 Er det noen som vet hva slags bilde Dennis la ut på instagram angående Isabel? (som de nevnte i videoene sine).
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #878 Skrevet 4. april 2018 5 timer siden, Mippi skrev: Hvis du er så nysgjerrig kan du lage en tråd på seksualforumet. Dette er avsporing. Da kan man heller spørre; "hva mener du er den riktige måten å ligge på når man spooner"? Når noen sier ei jente har sex som en død fisk, er det lov til å spørre hva som menes er rett! Anonymkode: 1a5ed...d92 1
nutella Skrevet 4. april 2018 #879 Skrevet 4. april 2018 Jentene i år er så gørr, skikkelig klikkete. Får litt vondt av Newa, Cathrine og hun nye, ser ut som de er ganske utenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #880 Skrevet 4. april 2018 9 minutter siden, nutella skrev: Jentene i år er så gørr, skikkelig klikkete. Får litt vondt av Newa, Cathrine og hun nye, ser ut som de er ganske utenfor. Var jo Newa og Cathrine som var de sikreste, nå er de usikre jentene tydeligvis de sterkeste, og alt er helt kaos, skjønner ingenting! Anonymkode: 1a5ed...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå