Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Mysticgirl said:

Jo jeg måtte det for å se episodene, og vil helst ikke det

Det var rart. Det er der jeg ser på PH og jeg har aldri registrert meg eller opprettet konto. :klo:

Det er der jeg ser på Camp kulinaris og Ellen show også.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var rart. Det er der jeg ser på PH og jeg har aldri registrert meg eller opprettet konto. :klo:

Det er der jeg ser på Camp kulinaris og Ellen show også.

Jeg fikk ikke sett, måtte opprette konto fikk jeg opp :(

Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Jeg fikk ikke sett, måtte opprette konto fikk jeg opp :(

Jeg har heller ikke konto der, går helt fint for meg å se paradise og andre programmer. Rart 🤔 Har du prøvd flere ganger?

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nå fikk jeg det til. Var bare å slå av adblockeren :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mysticgirl said:

Nå fikk jeg det til. Var bare å slå av adblockeren :fnise:

:tommelopp:

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:tommelopp:

:nori:

AnonymBruker
Skrevet

Newa minner meg om ei gammel dame som sitter i bryllup og passer på hva mannen gjør når han svinger seg på dansegulvet... og får å få oppmerksomhet, leker hun sur og lei seg og såret. 

Tenk å hatt det gøy isteden...

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 2
Skrevet

Newa er veldig naiv, men får litt vondt av henne. Hun er godtroende og lett å manipulere. Vet ikke helt hvor langt hun kommer. Erik er jo drittlei

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg for god til å kritisere hvordan andre er under sexen. Hjn var kanskje full. Du vet ikke hvorfor han ikke gadd mer. 

Anonymkode: 6ac45...0c4

Hvorfor skal jeg ikke få kommentere det som skjer på Paradise Hotel i en tråd om Paradise Hotel? 

Mange andre kommentarer på oppførselen til deltagerne her inne, hvorfor er det verre å kommentere at en dame ligger paddeflat under sex?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
22 minutter siden, Minnie23 skrev:

Newa er veldig naiv, men får litt vondt av henne. Hun er godtroende og lett å manipulere. Vet ikke helt hvor langt hun kommer. Erik er jo drittlei

Enig med deg, hun er søt og godtroende. Får også litt vondt av henne. Hun er bare seg selv på godt og vondt og skjuler det ikke. Sånn som med den sjalusien.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Mippi skrev:

Hvorfor skal jeg ikke få kommentere det som skjer på Paradise Hotel i en tråd om Paradise Hotel? 

Mange andre kommentarer på oppførselen til deltagerne her inne, hvorfor er det verre å kommentere at en dame ligger paddeflat under sex?

Hvordan ligger du når du blir spoonet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, smalls skrev:

Kunne se sånn ut.

Det er vel ingen som har sånne fyldige/runde naturlig? 

Anonymkode: 42aaa...fb1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mippi skrev:

Fordi dette har ingenting med hvordan folk oppfører seg, spiller, baksnakker osv. Skjønner ikke hvorfor du må klage på hvordan hun er under sex. Lurer på hvordan du ligger når du blir spoonet. 

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende i kveld. Kan de droppe de teite kostymene?! 🙄 Ser ut som noe de har kjøpt i en jallabod på gata i Mexico.

Jeg liker Karoline. Hun virker litt gal og tror ikke hun er på badeferie akkurat. Hun har nok guts til å ta tøffe valg 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Karoline. Hun virker litt gal og tror ikke hun er på badeferie akkurat. Hun har nok guts til å ta tøffe valg 

Anonymkode: 27684...323

Ja, tenkte hun vat litt "tøff" i promoen sin, men altså måten hun snakket på når hun kom inn, at hun ville bli venn med jentene og tenkte slik, det viser at hun ikke bare virker tøff, hun er tøff.

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi dette har ingenting med hvordan folk oppfører seg, spiller, baksnakker osv. Skjønner ikke hvorfor du må klage på hvordan hun er under sex. Lurer på hvordan du ligger når du blir spoonet. 

Anonymkode: 104c4...bb6

Hvis du er så nysgjerrig kan du lage en tråd på seksualforumet. Dette er avsporing.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som vet hva slags bilde Dennis la ut på instagram angående Isabel? (som de nevnte i videoene sine). 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Mippi skrev:

Hvis du er så nysgjerrig kan du lage en tråd på seksualforumet. Dette er avsporing.

Da kan man heller spørre; "hva mener du er den riktige måten å ligge på når man spooner"? 

Når noen sier ei jente har sex som en død fisk, er det lov til å spørre hva som menes er rett! 

• Liker 1
Skrevet

Jentene i år er så gørr, skikkelig klikkete. Får litt vondt av Newa, Cathrine og hun nye, ser ut som de er ganske utenfor. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, nutella skrev:

Jentene i år er så gørr, skikkelig klikkete. Får litt vondt av Newa, Cathrine og hun nye, ser ut som de er ganske utenfor. 

Var jo Newa og Cathrine som var de sikreste, nå er de usikre jentene tydeligvis de sterkeste, og alt er helt kaos, skjønner ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...