Lord Friendzone Skrevet 3. april 2018 #841 Skrevet 3. april 2018 14 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg ble så positivt overrasket over at Erik vet hvem Darwin er, og trakk til og med inn darwinisme! Fikk faktisk litt sjokk. Erik tror jeg faktisk er en alminnelig kvikk og kunnskapsrik person. Så du ikke VGTVs tradisjonelle quiz på Pærra-festen? Han kunne til og med forklare hva «Brexit» er, mens Cathrine svarte at det er en havrekjeks... 😆 31
Lord Friendzone Skrevet 3. april 2018 #842 Skrevet 3. april 2018 Skadet dyr... Skadedyr... Ikke lett å holde styr på så avansert ord Tror det igjen blir betydelige omrokeringer. Kåring av alfahann skjer jo i morgen, og Newa klarte oppdraget sitt. Samtidig får Erik flere spillere mot seg. Jeg tror han vil klare å gjennomskue de andres dobbeltspill ganske bra, men samtidig er man jo avhengig av å ha allierte på hotellet. 6
missmcbeal Skrevet 3. april 2018 #843 Skrevet 3. april 2018 8 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Erik tror jeg faktisk er en alminnelig kvikk og kunnskapsrik person. Så du ikke VGTVs tradisjonelle quiz på Pærra-festen? Han kunne til og med forklare hva «Brexit» er, mens Cathrine svarte at det er en havrekjeks... 😆 Han studerer visst statsvitenskap ved NTNU. Så tror han er en skikkelig smarting altså (passer bra til singletten i dagens episode) 13
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. april 2018 #844 Skrevet 3. april 2018 28 minutter siden, Snuppah00 skrev: Implantater og en brazillian but lift Ok, ja så at den ikke var naturlig
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #845 Skrevet 3. april 2018 Har hun nye silikonpupper? Hun kan da ikke ha så store pupper naturlig når hun er så tynn? Er det noen der inne som har naturlige? Anonymkode: 42aaa...fb1
Apekatten Skrevet 3. april 2018 #846 Skrevet 3. april 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor Julie bestandig ligger som en død fisk mens de har sex.. 18
smalls Skrevet 3. april 2018 #847 Skrevet 3. april 2018 Håper Erik gjennomskuer Isabel og Mathias, ellers kan han fort ryke. Tror Isabel vil gjøre alt for å få han ut. Synd, for de to kunne blitt et sterkt par sammen. Da får kanskje Cathrine en fordel i morgen. 7
smalls Skrevet 3. april 2018 #848 Skrevet 3. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun nye silikonpupper? Hun kan da ikke ha så store pupper naturlig når hun er så tynn? Er det noen der inne som har naturlige? Anonymkode: 42aaa...fb1 Kunne se sånn ut.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #849 Skrevet 3. april 2018 Sorry, men Newa virker ganske dum. Isabel prøver å redde seg inn ved å si hun ville gi Newa en fordel. Newa biter jo rett på 🙈 Jeg synes Julie er veldig pen uten sminke Liker Karoline. Tror hun kan lage litt drama og vil jo spille. Anonymkode: 6ac45...0c4 15
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #850 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg ble så positivt overrasket over at Erik vet hvem Darwin er, og trakk til og med inn darwinisme! Fikk faktisk litt sjokk. Triana vet nok ikke hva det er... Anonymkode: c46e0...71c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #851 Skrevet 4. april 2018 6 timer siden, Apekatten skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor Julie bestandig ligger som en død fisk mens de har sex.. Se deg selv når du har spoone-sex. Har du tips til hvordan det kan endres? Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Mippi Skrevet 4. april 2018 #852 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Se deg selv når du har spoone-sex. Har du tips til hvordan det kan endres? Anonymkode: 1a5ed...d92 Man ligger da ikke helt stille slik! Ser dritkjedelig ut... Når Joakim avbrøt og sa "dette gidder jeg ikke", forstår jeg veldig godt hvorfor. Erik er skjønn! Glad Carl Aksel ble sendt ut slik at vi får se mer av Erik!! 11
hobbykokken Skrevet 4. april 2018 #853 Skrevet 4. april 2018 Hun nye jenta sier ila uka istedenfor i løpet av uka.. 😂 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #854 Skrevet 4. april 2018 44 minutter siden, Mippi skrev: Man ligger da ikke helt stille slik! Ser dritkjedelig ut... Når Joakim avbrøt og sa "dette gidder jeg ikke", forstår jeg veldig godt hvorfor. Erik er skjønn! Glad Carl Aksel ble sendt ut slik at vi får se mer av Erik!! Hold deg for god til å kritisere hvordan andre er under sexen. Hjn var kanskje full. Du vet ikke hvorfor han ikke gadd mer. Anonymkode: 6ac45...0c4 13
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #855 Skrevet 4. april 2018 Fikk ikke med meg paradise i går, den lå plutselig ikke i ukesarkivet i dag. Bruker jo ¨ligge der hele tiden, ser det ofte dagen etterpå og nå finner jeg ikke episoden fra i går. Hva skjedde? Noen som kan oppdatere, eller het hvor jeg kan se den hen ?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #856 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, Mysticgirl said: Fikk ikke med meg paradise i går, den lå plutselig ikke i ukesarkivet i dag. Bruker jo ¨ligge der hele tiden, ser det ofte dagen etterpå og nå finner jeg ikke episoden fra i går. Hva skjedde? Noen som kan oppdatere, eller het hvor jeg kan se den hen ? Du kan se den gratis her: https://www.viafree.no/ Anonymkode: 8a7e8...aa0 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #857 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan se den gratis her: https://www.viafree.no/ Anonymkode: 8a7e8...aa0 Vil helst ikke registrer meg og opprette konto noen plasser, hvorfor må man det om det likevel er gratis?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #858 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, Mysticgirl said: Vil helst ikke registrer meg og opprette konto noen plasser, hvorfor må man det om det likevel er gratis? Du trenger ikke registrere deg eller opprette konto. Anonymkode: 8a7e8...aa0 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #859 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Vil helst ikke registrer meg og opprette konto noen plasser, hvorfor må man det om det likevel er gratis? For å se det på nett må man enten bruke viaplay ellrr viafree,det er de alternativene som er. Hvorfor må du nesten spørre prdusenten av serien etter. Anonymkode: 2586f...2f5
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2018 #860 Skrevet 4. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke registrere deg eller opprette konto. Anonymkode: 8a7e8...aa0 Jo jeg måtte det for å se episodene, og vil helst ikke det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå