AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #821 Skrevet 3. april 2018 Jeg tror Erik fikk Newa litt i vrangstrupen i går, men jeg tror nok at han fortsatt liker henne. Men som han sier: "hun er en så dårlig spiller." Hvis hun hadde roet seg ned litt og latt være å si alt hun tenker så hadde Erik og Newa vært det sterkeste paret. Enig med Lord Friendzone at hun var søt med sin væremåte, men at hun bikket litt over da hun viste seg å være så sjalu og ta det i plenum. Erik ble nok mest oppgitt og sur fordi hun tok det opp foran alle i stedet for å ta det på kammerset. "Den sterkeste overlever" denne uka. Spørs om Newa er den sterkeste. Anonymkode: af407...ca1 3
Anonym90059005 Skrevet 3. april 2018 #822 Skrevet 3. april 2018 Takk gud for at Erik er med, nydelig PH karakter. Newa og Joachim, der snakker vi to som lever opp til rykte om at PH deltagere ikke akkurat er de skarpeste knivene i skyggen. 27
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #823 Skrevet 3. april 2018 Forstår litt at Newa har falt så hardt. Han er utrolig skjønn! Fremstår samtidig utrolig moden og intelligent. Anonymkode: 482c6...86a 13
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #824 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ariel fra seesong 5? Hun røyk vel fort ut og kan ikke huske hun hadde masse sex? I så fall med hvem? Anonymkode: 104c4...bb6 Sander. De hadde sex hver mandag 🤣 Anonymkode: c46e0...71c 3
smalls Skrevet 3. april 2018 #825 Skrevet 3. april 2018 Savner Pandoras med spørsmål jeg. De kunne hatt det annenhver onsdag i alle fall. Gøy når de griller hverandre og mye dritt kommer ut Mathias synes jeg er kjedelig. Han verken spiller eller lager noe drama. Han er bare der liksom Jeg lurer på hvem Isabel splitter. Hun har jo sagt hun kommer til å lage helvete hvis hun får makt. Jeg synes det er bra at hun er der for å spille. De andre jentene er jo på badeferie. 19
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #826 Skrevet 3. april 2018 Hver gang Newa sier at hun vil ha inn en fyr som ser 'kriminell' ut haha Anonymkode: e4cb5...b1b 19
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #827 Skrevet 3. april 2018 Jeg hadde ingenting til overs for Isabel før. Hun har ganske ufyselig første uken. Men hun har blitt bedre. Hun er der for å spille og blir irritert fordi flere er bare på badeferie. Nå virker det som det er Isabel og Erik som er spillerne der inne. De hadde blitt et stekt par sammen. Newa er ikke særlig smart og ser ut som Erik vil bytte ho ut nå Anonymkode: c5a01...ccf 4
Sitronmelis Skrevet 3. april 2018 #828 Skrevet 3. april 2018 Jeg liker overraskende å ha Isabel på hotellet. Det blir litt mer spill og drama. Men hun får ikke lov å spille ut Erik Spent på hvem hun velger. Tipper Erik siden hun sa keep you're friends close, but you're enemies closer. Blir spennende å se! Gleder meg som en unge til PH hver dag😂 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #829 Skrevet 3. april 2018 Isabel og Erik burde jo stå sammen, de hadde jo desidert blitt det sterkeste parret. Men uansett, jeg tror Isabel ryker denne uken. Anonymkode: 64318...3d4 3
nutella Skrevet 3. april 2018 #830 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hver gang Newa sier at hun vil ha inn en fyr som ser 'kriminell' ut haha Anonymkode: e4cb5...b1b Stusset litt når hun sa "håper det kommer en kriminell fyr inn i kveld" 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #831 Skrevet 3. april 2018 49 minutter siden, nutella skrev: Stusset litt når hun sa "håper det kommer en kriminell fyr inn i kveld" Hva mente hun med det egentlig? Anonymkode: c5a01...ccf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #832 Skrevet 3. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ariel fra seesong 5? Hun røyk vel fort ut og kan ikke huske hun hadde masse sex? I så fall med hvem? Anonymkode: 104c4...bb6 Sander Anonymkode: 41a26...d9b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #833 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mente hun med det egentlig? Anonymkode: c5a01...ccf En #metoo-type? ... Det var litt dårlig humor... den kom bare... Anonymkode: 87d18...8df
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #834 Skrevet 3. april 2018 5 timer siden, nutella skrev: Stusset litt når hun sa "håper det kommer en kriminell fyr inn i kveld" Hun har jo sagt tidligere at hun liker men som er barbert på hode, litt kraftige typer, som han i prison brake Anonymkode: daded...240 2
Aurora** Skrevet 3. april 2018 #835 Skrevet 3. april 2018 Tror hun splitter Erik og Newa. Blir de låst, så sliter Newa. Hun burde kkke kjeftet på Erik foran alle. Dum idé Ellers synes jeg Erik er en veldig flott fyr. Han virker smart, oppgående og har humor. Han er blitt min favoritt 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #836 Skrevet 3. april 2018 12 minutter siden, Aurora** skrev: Tror hun splitter Erik og Newa. Blir de låst, så sliter Newa. Hun burde kkke kjeftet på Erik foran alle. Dum idé Ellers synes jeg Erik er en veldig flott fyr. Han virker smart, oppgående og har humor. Han er blitt min favoritt Jeg er helt enig med deg. Det var så lite taktisk av Newa å reagere så sterkt som hun gjorde overfor alle de andre. Som Erik selv sa "hun er så dårlig spiller" Jeg tror han liker henne når de har det fint sammen, men han blir nok sliten av sjalusien hennes. De har bare kjent hverandre noen uker og selv om det blir veldig intens inne på PH og de lever i en boble så er det fortsatt bare noen uker. Og det ER et spill. Jeg håper Erik vinner. Han eller Leo. (Eller Karoline, men det er ikke pga spillet i PH, men fordi jeg kjenner henne) I begynnelsen var Erik bare sur og negativ og alt han sa var bare klaging, husker jeg. Men, så ble han bare helt konge, og nå er han jo "Kongen av PH" Anonymkode: af407...ca1 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. april 2018 #837 Skrevet 3. april 2018 20 timer siden, ungfrøken91 skrev: Men sånn seriøst.. hva ER det øverst i rumpesprekken til isabell!? Tenker at det er fra operasjonen men hvorfor har det blitt sånn?? Ja den ser unaturlig ut? Har hun implantater?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #838 Skrevet 3. april 2018 22 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja den ser unaturlig ut? Har hun implantater? Ja. Anonymkode: 2586f...2f5
Ms.Sommerfugl Skrevet 3. april 2018 #839 Skrevet 3. april 2018 Jeg ble så positivt overrasket over at Erik vet hvem Darwin er, og trakk til og med inn darwinisme! Fikk faktisk litt sjokk. 13
Snuppah00 Skrevet 3. april 2018 #840 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, Mysticgirl skrev: Ja den ser unaturlig ut? Har hun implantater? Implantater og en brazillian but lift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå