AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #801 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, Christy89 skrev: Jeg liker ikke Isabel, men hun er jo den eneste som VIL spille. Nå får hun sikkert makt. Kan ikke noe for det, men Mathis irriterer meg! Han er bare så fjollete og ingen spiller Enig. Tenk så sterke Erik og Isabel hadde vært om de ønsket å spille sammen. Samtidig er det litt fint å ha en spiller i hver leir, men kjedelig at de må dra spillet nesten alene. Mathias er dørgende kjedelig, og de færreste andre bidrar så veldig mye spillmessig. Jeg liker Leo når han må spille, men nå har han det litt vel komfortabelt siden han sendte ut CA. Litt usikker på om det nedenfor er vist på TV enda, så forsøker å sette det som spoiler. Spoiler Veldig spent på om hun nye kommer til å spille og hvem hun da vil spille med. Isabel er jo interessert i å spille med henne. Julie har jo også vært temmelig interessert, så tipper hun havner med dem. Slik som Newa holder på vil hun ikke akkurat komme så langt med hun nye. Anonymkode: f1090...7e7 5
Skeivskank Skrevet 2. april 2018 #802 Skrevet 2. april 2018 Utrolig hvordan Newa oppfører seg. Virker som hun tror hun er i et forhold med Erik 19
smalls Skrevet 2. april 2018 #804 Skrevet 2. april 2018 Herregud, så sjalu Newa er! Tror Erik kommer til å bli drittlei til slutt 14
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #805 Skrevet 2. april 2018 Tror Karoline vil spille med Isabel og de. Newa ble jo så furt når hun synes Erik var den kjekkeste. Nå får Julie gjennomgå. Føler på meg at Isabel får en makt i løpet av uka Anonymkode: 8ed67...b00 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #806 Skrevet 2. april 2018 Skjønner Newa har følelser for han, men hun må roe seg ned. Hun oppører seg som en oversjalu kjæreste. Skjønner godt at Erik blir lei Hvorfor skal Kristian alltid be de nye om å danse? Kleint Tipper Isabel splitter Erik og Newa. Anonymkode: 203af...6e2 12
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #807 Skrevet 2. april 2018 Var det noen som la merke til rompa til Isabel når jentene stod i dusjen sammen? Hun har jo et krater bak når hun bøyer seg fremover :O Anonymkode: 1e633...4ff 15
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #808 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var det noen som la merke til rompa til Isabel når jentene stod i dusjen sammen? Hun har jo et krater bak når hun bøyer seg fremover :O Anonymkode: 1e633...4ff Unødvendig. Anonymkode: f1090...7e7 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #809 Skrevet 2. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det noen som la merke til rompa til Isabel når jentene stod i dusjen sammen? Hun har jo et krater bak når hun bøyer seg fremover :O Anonymkode: 1e633...4ff Ja. Sorry, men den rumpa ser veldig merkelig ut Anonymkode: 203af...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #810 Skrevet 2. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det noen som la merke til rompa til Isabel når jentene stod i dusjen sammen? Hun har jo et krater bak når hun bøyer seg fremover :O Anonymkode: 1e633...4ff Skulle til å nevne spørre om det selv... En liten screenshot av det https://imgur.com/a/JI4LO Anonymkode: d55cc...91c 3
nirvania Skrevet 2. april 2018 #811 Skrevet 2. april 2018 Men sånn seriøst.. hva ER det øverst i rumpesprekken til isabell!? Tenker at det er fra operasjonen men hvorfor har det blitt sånn?? 5
nutella Skrevet 2. april 2018 #812 Skrevet 2. april 2018 Joakim har vokst på meg, synes egentlig han er litt søt. Underholdende i det minste 1
Lord Friendzone Skrevet 3. april 2018 #813 Skrevet 3. april 2018 «Hvis Erik har seg med noen andre så vil jeg ikke stå med ham lenger» - Newa Jeg begynte egentlig å bli litt sjarmert av hennes barnlige, utilslørte naivitet, men nå har hun nok brent sine broer. Uten Erik spørs det om hun har noen fremtid i paradiset... Det var unødvendig å ta oppvasken i plenum, men jeg synes heller ikke at Julie hadde trengt å blande seg inn i det. Det blir spennende å se hvordan Isabel bruker sin makt i morgen. Det nye paret blir meget mulig sikret ut uka, så jeg tror ikke hun velger Erik. Han er jo også en «fitteunge» i hennes verden Ettersom Erik trolig har fått nok av Newa, og Ingrid + Joakim ikke akkurat er et sterkt par, tror jeg at Erik og Ingrid kan stå sammen og redde hverandre. Men som alltid - det må tas høyde for at mye kan skje frem mot torsdagen. 8
The Kitten Skrevet 3. april 2018 #814 Skrevet 3. april 2018 Jeg tror produksjone har gjort det de kan for å holde Isabel lengst mulig på hotellet siden de vet hun har mange "haters". Sa hun ikke forresten feil da hun sa at jentene gikk på forrige parseremoni? 1
Christy89 Skrevet 3. april 2018 #815 Skrevet 3. april 2018 4 timer siden, The Kitten skrev: Jeg tror produksjone har gjort det de kan for å holde Isabel lengst mulig på hotellet siden de vet hun har mange "haters". Sa hun ikke forresten feil da hun sa at jentene gikk på forrige parseremoni? Det tror jeg og, så hun ryker nok ikke med det første. Tipper hun blir fredet eller låst med den gutten hun velger. Newa har nok dessverre skutt seg selv i foten. Det er nok ingen gutt som vil stå med henne når de ser hvor sjalu hun er 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #816 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, Christy89 skrev: Det tror jeg og, så hun ryker nok ikke med det første. Tipper hun blir fredet eller låst med den gutten hun velger. Newa har nok dessverre skutt seg selv i foten. Det er nok ingen gutt som vil stå med henne når de ser hvor sjalu hun er Ganske synd, siden jeg tror Newa kunne ha kommet ganske langt om hun hadde vært mer avslappet. Anonymkode: f1090...7e7 1
Christy89 Skrevet 3. april 2018 #817 Skrevet 3. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske synd, siden jeg tror Newa kunne ha kommet ganske langt om hun hadde vært mer avslappet. Anonymkode: f1090...7e7 Samme tror jeg. Hun virker som en hyggelig person, men hun ødelegger bare for seg selv når hun er så sjalu. Unødvendig av Julie å kalle henne for dritkjerring da 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #818 Skrevet 3. april 2018 Newa er slitsom, men jeg synes jo drama er morsomt å se på. Så jeg håper ikke Newa ryker, håper Erik får seg en annen partner og glemmer Newa. Da blir det sikkert dram-drama! Husker for noen år siden da Ariel var med, hun var kjempe forelsket i en og kastet seg over han å hadde masse sex. Plutselig var Ariel i glemmeboka hos han og han gikk til ei annen. Da klikka det for Aril. Har en følelse av at det blir noe av det samme med Newa og Erik Anonymkode: 41a26...d9b 12
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #819 Skrevet 3. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Newa er slitsom, men jeg synes jo drama er morsomt å se på. Så jeg håper ikke Newa ryker, håper Erik får seg en annen partner og glemmer Newa. Da blir det sikkert dram-drama! Husker for noen år siden da Ariel var med, hun var kjempe forelsket i en og kastet seg over han å hadde masse sex. Plutselig var Ariel i glemmeboka hos han og han gikk til ei annen. Da klikka det for Aril. Har en følelse av at det blir noe av det samme med Newa og Erik Anonymkode: 41a26...d9b Ariel fra seesong 5? Hun røyk vel fort ut og kan ikke huske hun hadde masse sex? I så fall med hvem? Anonymkode: 104c4...bb6 1
missmcbeal Skrevet 3. april 2018 #820 Skrevet 3. april 2018 Kan jo være at Newa ikke ryker denne uken, også kommer det inn en ny fyr som hun kaster seg over og skifter ut Erik med. Hun sier det jo selv, at det må komme inn en annen kjekk fyr, sånn at hun kan glemme Erik. Tror egentlig Erik liker Newa også, til tross for sjalusi. Men hadde vært en veldig morsom vri på det hele om at det ender opp med at Newa står sammen med en annen fyr som hun liker veldig godt, også bli Erik sjalu 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå