AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #781 Skrevet 2. april 2018 Jeg har ikke hatt noe til overs for Isabel, men nå synker hun ned 100 hakk. Hun skal alltid lage drama! Respekt for at Kristin holdt seg så rolig og saklig i videoen. 👏 Anonymkode: 8ed67...b00 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #782 Skrevet 2. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har faktisk lagt ut en video for å illustrere sin side av saken. Anonymkode: daded...240 Likte første delen av videoen, men så kommer DP og alt hun sa i første delen blir glemt... altså det blir det samme som å si; "du ER feit, det er jo ikke mobbing å påpeke det, det er et faktum!" (Bonden fra bryne kommentaren) Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #783 Skrevet 2. april 2018 Hvorfor står det Isabel er fra Stavanger? Trodde hun var fra Bryne jeg Kan innrømme at Dennis er litt barnslig, men Kristin synes jeg tok det på en grei måte og holdt seg rolig. Anonymkode: 8ed67...b00 7
Mippi Skrevet 2. april 2018 #784 Skrevet 2. april 2018 (endret) Jeg vet jeg forsvarer Isabel litt vel mye i tråden. Det er egentlig ikke meningen, jeg er ingen tilhenger. Men! Det Kristin og Dennis sier i videoen blir ofte sagt av mobbere. "Det var jo ikke sånn ment!" "Det var jo bare en parodi på det du gjør." osv... Som alltid; det er umulig å vite hva som er sannhet og ikke i en sak. Men hvis det stemmer at det er så få hendelser det er snakk om, så er det ikke mobbing nei. Jeg er bare ikke helt overbevist om at Kristin er et veldig mye bedre menneske enn Isabel. Endret 2. april 2018 av Mippi 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #785 Skrevet 2. april 2018 Kristin er ingen mobber! Jeg er så lei at folk som slenger ut ordet "mobbing" i hver sammenheng. Jeg synes Kristin virker reflektert og ordentlig. Kan innrømme Dennis er barnslig i videoen. Men han synes nok det hele blir så komisk at han ikke klarer å holde seg seriøs. Anonymkode: 27684...323 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #786 Skrevet 2. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristin er ingen mobber! Jeg er så lei at folk som slenger ut ordet "mobbing" i hver sammenheng. Jeg synes Kristin virker reflektert og ordentlig. Kan innrømme Dennis er barnslig i videoen. Men han synes nok det hele blir så komisk at han ikke klarer å holde seg seriøs. Anonymkode: 27684...323 Jeg støtter ikke Isabel, MEN, jeg syns begge var like gode i videoen. Kristin var reflektert og ordentlig, helt til Dennis kom. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #787 Skrevet 2. april 2018 Jeg er så absolutt ingen fan av Isabell, og etter å ha sett videoen til Kristin og Dennis tenkte jeg hun hadde helt klart overdrevet og blåst den berømte ene fjæren opp til ti høns. Selvfølgelig ble det en awkward stemning dersom hun hadde vist seg så uvillig til å ha noen form for samtale med dem i et forsøk på å løse opp i ting..Gått til produksjonen med det, og ikke vist seg for dem hele denne dagen før hun plutselig dukket opp ved serveringen. Men etter å ha lest at Isabell påstår det var flere enn de eksemplene Kristin nevner i videoen, hvor de har parodiert (harselert med) henne og at hun hadde møtt og snakket med de før hun dukket opp ved serveringen, så er jeg noe usikker på om de likevel prøver å fremstå bedre enn de egentlig er. Kristin fronter en god sak, og noe uskyldig parodiering burde man jo tåle dersom man bevisst er ute etter å provosere for klikk og oppmerksomhet..Ikke bra å ta seg selv for høytidelig. MEN man burde kunne klare å skille sak og person, og slik f.eks Hegseth holder på, er faktisk mobbing folkens..Hun er en usikker sjel, det skjønner jo alle, jeg har selv opplevd mobbing og vil absolutt klassifisere noe av den oppførselen man har sett av enkelte personer som nettopp det. Anonymkode: 54a90...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #788 Skrevet 2. april 2018 Ingrid kunne vært lillesøsteren til Camilla Herrem. Anonymkode: 1bc06...1f3 11
Minnie23 Skrevet 2. april 2018 #789 Skrevet 2. april 2018 Siden Isabel ikke ville servere de og bare trakk seg unna, så skjønner jeg at de ble helt paffe og ikke skjønte noe da hun plutselig kom. Ikke alltid lett å vite hvordan man skal reagere i slike situasjoner. Men det var absolutt ikke mobbing. Over til noe annet, lurer på hvem som sjekker inn denne uka. Håper Ann Mariell sjekker inn snart Synes det er litt morsomt at Isabel omtaler seg selv som Queen B 🙊🙊 7
hobbykokken Skrevet 2. april 2018 #790 Skrevet 2. april 2018 Isabel sa at hun ikke ville servere Dennis og Kristin, derfor byttet lagene om. Hun var fortsatt servitør og måtte servere det andre laget, derfor dukket hun opp.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #791 Skrevet 2. april 2018 Nå har Isabel lagt ut motsvar på Kristin sin video: Anonymkode: daded...240
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #792 Skrevet 2. april 2018 Synes egentlig ganske synd på henne, tror ikke hun har og har hatt det så lett. Hun har jo et poeng om at hun selv er et "offer" for kroppsfokuset som andre er i mot. Anonymkode: daded...240 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #793 Skrevet 2. april 2018 Jeg får en dårlig smak i munnen av begges oppførsel. Jeg fatter ikke hvordan noen kan hylle Kristin på den pidestallen hun har satt seg selv på. Det går helt fint an å bekjempe kroppspress og påvirke unge kvinner til å ikke velge plastiske operasjoner uten å håne en usikker, ung kvinne som har tatt disse valgene. Ja, det er håning selv om man gjør det indirekte og ikke sier personens navn. Det var det på barneskolen og det gjelder også i voksenlivet. Ikke er det så mye bedre å ha en diltende forlovede etter som nettopp fremmer kroppspress på sosiale medier og også håner den samme kvinnen. Det hele blir så hyklerisk. Jada, jeg vet at mange av dere kommer til å skrive at Isabel ikke er bedre, men det er ikke det jeg skriver heller. Isabels oppførsel er uansett ingen unnskyldning for å oppføre seg slik som Kristin og Dennis gjør. Det er umoden og dårlig oppførsel og jeg synes det er leit at så mange forsvarer dette bare fordi dere mener at den som får dette etter seg visstnok fortjener det. Uansett... Jeg gleder meg til ny Paradiseuke og er spent på hva som skjer mellom Newa og Julie. Anonymkode: f1090...7e7 12
smalls Skrevet 2. april 2018 #794 Skrevet 2. april 2018 Kan vi gå tilbake til å snakke om Paradise Hotel nå? Finnes en egen tråd om dette Isabel/Kristin dramaet. Det sjekker vel inn en jente i kveld? Håper Joakim faller for henne og bytter ut Ingrid, så naiv hun er. Newa virker ganske sjalu 15
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #795 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, smalls skrev: Kan vi gå tilbake til å snakke om Paradise Hotel nå? Finnes en egen tråd om dette Isabel/Kristin dramaet. Det sjekker vel inn en jente i kveld? Håper Joakim faller for henne og bytter ut Ingrid, så naiv hun er. Newa virker ganske sjalu Nei, jeg håper den nye jenta slipper Joakim. Anonymkode: af407...ca1 1
smalls Skrevet 2. april 2018 #796 Skrevet 2. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg håper den nye jenta slipper Joakim. Anonymkode: af407...ca1 Du har rett, men ble så irritert over at Ingrid valgte han 🙈 selv etter Julie advarte henne 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #797 Skrevet 2. april 2018 17 minutter siden, smalls skrev: Du har rett, men ble så irritert over at Ingrid valgte han 🙈 selv etter Julie advarte henne Jeg er helt enig med deg. Samtidig så blir det mer uforutsigbart og mer "show" med Joakim sikkert. Gleder meg til å se episoden i kveld. Anonymkode: af407...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #798 Skrevet 2. april 2018 Skulle ikke kveldens episode blitt lagt ut på viafree kl. 22:30? Har aldri sett det på viafree "direkte" før, men finner den ikke... Anonymkode: 20d5a...bd8
Christy89 Skrevet 2. april 2018 #799 Skrevet 2. april 2018 Jeg liker ikke Isabel, men hun er jo den eneste som VIL spille. Nå får hun sikkert makt. Kan ikke noe for det, men Mathis irriterer meg! Han er bare så fjollete og ingen spiller 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #800 Skrevet 2. april 2018 Eneste smarte er Erik virker det som. Jentene (utenom Isabel) er jo så tafatte og feige 🙈🙈🙈 Anonymkode: 104c4...bb6 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå