AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #761 Skrevet 30. mars 2018 17 minutter siden, Christy89 skrev: Poenget er at de er ikke kjærester, så Newa har ingen rett til å be Julie om å holde seg vekk. Det er opp til Erik å bestemme. Hvis Erik vil flørte med andre jenter, så må han få lov til det Er så teit med sjalue jenter som mener partneren ikke kan få flørte med andre. Hun er forelsket i Erik, men ser ikke ut som Erik føler det samme. Jeg er litt usikker på Erik. Jeg tror han liker Newa veldig godt, men vil helst ikke innrømme det. Han vil være litt laidback og ikke la henne få den "makten". Og så tror jeg Erik blir sur fordi han hele tiden får kommentarer fra de andre om dette med at hun er forelsket i han. Men, han redder henne jo og velger henne osv. Jeg tror han er litt småforelsket, men kanskje vil ikke helt være det og prøver å være taktisk og så blir han irritert fordi det ser ut som følelser osv. Jeg tror han er litt usikker selv også. Anonymkode: af407...ca1 8
smalls Skrevet 30. mars 2018 #762 Skrevet 30. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Christy89 skrev: Newa er forelsket i Erik, men må roe seg. Hun sier til Julie "hold deg unna han!" Seriøst, dere er ikke kjærester! Enig. Jeg tror Erik vil gå lei av Newa til slutt. Hun blir for needy. Men tror nok han liker Newa, men hun liker nok han mer. Endret 30. mars 2018 av smalls 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #763 Skrevet 30. mars 2018 Isabell har snakket ut om hendelsene på PH nå. Synes faktisk skikkelig synd i henne. Greit at mange her ikke er fan av henne, men se på dette objektivt da. Det er jo faktisk mobbing og uthenging det Kristin og Dennis driver med. Så jeg synes det er bra at det kom med på tv hvordan de faktisk kan være, slik at man får se at det er faktisk to sider av en sak, og at selv om man ikke liker noen betyr ikke det at de lyver. Anonymkode: 189a6...f75 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #764 Skrevet 30. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell har snakket ut om hendelsene på PH nå. Synes faktisk skikkelig synd i henne. Greit at mange her ikke er fan av henne, men se på dette objektivt da. Det er jo faktisk mobbing og uthenging det Kristin og Dennis driver med. Så jeg synes det er bra at det kom med på tv hvordan de faktisk kan være, slik at man får se at det er faktisk to sider av en sak, og at selv om man ikke liker noen betyr ikke det at de lyver. Anonymkode: 189a6...f75 Jeg mener ikke at hun lyver, men hun er kjent for å overdrive, spiller offer, dra frem mobbekorte i alle situasjoner og ikke tåle kritikk. Derfor tar jeg ofte det hun sier med en klype salt. Sorry, men jeg stoler ikke på alt hun sier. Det finnes 2 sider av en sak og det er ikke alltid lett å vite hva man skal tro, men føler hun melker dette dramaet for alt det er verdt Anonymkode: 8ed67...b00 15
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #766 Skrevet 30. mars 2018 Isabell er jo sur fordi Kristin og Denis har en annen mening enn henne, det er det det hele startet med. Og Isabell har så dårlig selvbildet at hun klarer ikke å godta at noen ikke kan fordra det å fikse unødvendig på kroppen sin. Isabell må lære seg at ikke alle kan mene det samme som henne, og fortsatt kan man være i samme rom! Anonymkode: 41a26...d9b 12
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #767 Skrevet 31. mars 2018 Jeg er veldig spent på neste uke mtp Newa og Julie (promoen). Hvis Newa faktisk er sint på Julie fordi hun flørter med Eirik så synes jeg det er latterlige greier. Håper ikke Newa er så fæl... bare tiden vil vise. Anonymkode: 606dd...434 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #768 Skrevet 31. mars 2018 Ingrid ser ut som en FBI-kvinne. Anonymkode: 834cf...dba
smalls Skrevet 31. mars 2018 #769 Skrevet 31. mars 2018 8 timer siden, Tapas skrev: Frisyren til Mathias er helt ufyselig. Ser ikke ut som han klippet seg etter sin seesong. Men er det bare meg eller har han gått litt ned i vekt etter sin sesong? Han var jo ganske chubby da og er absolutt ikke slank nå, men synes bare han ser litt slankere ut 5
smalls Skrevet 31. mars 2018 #770 Skrevet 31. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig spent på neste uke mtp Newa og Julie (promoen). Hvis Newa faktisk er sint på Julie fordi hun flørter med Eirik så synes jeg det er latterlige greier. Håper ikke Newa er så fæl... bare tiden vil vise. Anonymkode: 606dd...434 Newa har virkelig falt for Erik, men blir for dumt at hun blir sint på Julie og ber hun om holde seg borte. Hun eier ikke Erik 3
smalls Skrevet 31. mars 2018 #771 Skrevet 31. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke Ann-Marielle sjekker inn før evt Isabel ryker. Når CA røyk, kom jo Mathias inn - så tenker det ligger noe der. Anonymkode: 747da...005 Tror ikke det. De kan ikke sitte vente å vente på at Isabel ryker før de kan sende inn AM. Hva om Isabel er der helt til finalen? De sender nok henne inn når det passer. Håper for guds skyld ikke de sender inn CA. Han har fått sin sjanse 7
Lerke987 Skrevet 31. mars 2018 #772 Skrevet 31. mars 2018 7 minutter siden, smalls skrev: Ser ikke ut som han klippet seg etter sin seesong. Men er det bare meg eller har han gått litt ned i vekt etter sin sesong? Han var jo ganske chubby da og er absolutt ikke slank nå, men synes bare han ser litt slankere ut Ser litt ut som han er litt tynn i håret på toppen, kanskje han har langt hår for å skjule evt hårtap? 😊 2
Sparks Skrevet 1. april 2018 #773 Skrevet 1. april 2018 På 30.3.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev: Isabell har snakket ut om hendelsene på PH nå. Synes faktisk skikkelig synd i henne. Greit at mange her ikke er fan av henne, men se på dette objektivt da. Det er jo faktisk mobbing og uthenging det Kristin og Dennis driver med. Så jeg synes det er bra at det kom med på tv hvordan de faktisk kan være, slik at man får se at det er faktisk to sider av en sak, og at selv om man ikke liker noen betyr ikke det at de lyver. Anonymkode: 189a6...f75 Mobbing? At de så på hverandre og smilte når hun sto rett ved? Er det dette vi kaller for mobbing i 2018? Gud så hårsåre vi er blitt! 29
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #774 Skrevet 1. april 2018 12 minutter siden, Sparks skrev: Mobbing? At de så på hverandre og smilte når hun sto rett ved? Er det dette vi kaller for mobbing i 2018? Gud så hårsåre vi er blitt! Tviler på at det kun er snakk om den isolerte hendelsen. Anonymkode: f1090...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #775 Skrevet 1. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det kun er snakk om den isolerte hendelsen. Anonymkode: f1090...7e7 Hun har faktisk lagt ut en video for å illustrere sin side av saken. Anonymkode: daded...240 10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #776 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har faktisk lagt ut en video for å illustrere sin side av saken. Anonymkode: daded...240 Helt enig med Kristin her. Støtter henne og hun ber jo om unnskyldning. Fansen til Isabel (som er veldig unge) er jo helt gærne!! Isabel går alltid i offerollen og overdriver. Så melker hun dette for alt det er verdt! Kristin prøvde jo å prate med henne, men hun nektet. Anonymkode: 27684...323 28
Bloggleseren Skrevet 1. april 2018 #777 Skrevet 1. april 2018 Veldig bra video av Kristin. Isabel kan gå og ta seg en bolle. 12
Aurora** Skrevet 1. april 2018 #778 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, Bloggleseren skrev: Veldig bra video av Kristin. Isabel kan gå og ta seg en bolle. Enig. Isabel har virkelig blåst dette opp til månen! Hun fremstår utrolig umoden 5
Ardwinna Skrevet 1. april 2018 #779 Skrevet 1. april 2018 På 30.3.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev: Isabell har snakket ut om hendelsene på PH nå. Synes faktisk skikkelig synd i henne. Greit at mange her ikke er fan av henne, men se på dette objektivt da. Det er jo faktisk mobbing og uthenging det Kristin og Dennis driver med. Så jeg synes det er bra at det kom med på tv hvordan de faktisk kan være, slik at man får se at det er faktisk to sider av en sak, og at selv om man ikke liker noen betyr ikke det at de lyver. Anonymkode: 189a6...f75 Jeg har sett den videoen og ble ikke veldig overbevist. Så mye styr for at Dennis gjorde en teit korsebevegelse og Kristin smilte litt. Jeg blir helt matt av at de klarer å gjøre så mye ut av så lite. Blåser opp filmen for å vise hvor slem Kristin er som smiler, og så kan man bare såvidt ane at hun snur seg mot Dennis og muligens smiler litt. Jeg ser ingen bevis på at Kristin gliste og godtet seg veldig der. På 31.3.2018 den 9.16, smalls skrev: Håper for guds skyld ikke de sender inn CA. Han har fått sin sjanse Og nå kom jeg på at jeg faktisk drømte i natt at han ble sendt inn igjen! Huff. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå