AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #741 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er teksting på Viafree også. Jeg får ikke med meg hva de snakker om hvis jeg ikke setter på teksting. Anonymkode: af407...ca1 Samme her. Glad jeg fant ut at det blir tekstet Anonymkode: d5ad5...7cc
nirvania Skrevet 29. mars 2018 #742 Skrevet 29. mars 2018 Kan man få tekst på viaplay eller kun viafree? Sliter sykt med å få med meg hva de sier innimellom pga dialekter. 2
Olava Skrevet 29. mars 2018 #743 Skrevet 29. mars 2018 Selv om Simon spilte med "feil lag" (med Isabel), så ville jeg heller ha han der enn Joakim. Skjønner ikke helt at Ingrid tør å satse på Joakim egentlig, sånn som han vingler mellom alliansene så vil han helt klart være vinglete i partnerskap også. Simon hadde vært et mye tryggere valg sånn sett. Nå er jeg mest spent på hvem som kommer inn neste uke. Håper det er noen som lager litt drama. Alt i alt syns jeg denne uka har vært veldig rolig og kjedelig i forhold til de to første ukene. 17
Ardwinna Skrevet 29. mars 2018 #744 Skrevet 29. mars 2018 Det ser nå ut som at det blir litt drama mellom Newa og Julie neste uke, i det minste! Kanskje Ann-Marielle sjekker inn? 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #745 Skrevet 30. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sykt irriterende at Isabel mumler lavt, og i tillegg snakker så nasalt. Omtrent umulig å forstå hva hun sier. Dialekten gjør det jo ikke enklere. Anonymkode: d7c22...139 De skulle ha tekstet henne. Anonymkode: 815d9...96a 4
Minnie23 Skrevet 30. mars 2018 #746 Skrevet 30. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sykt irriterende at Isabel mumler lavt, og i tillegg snakker så nasalt. Omtrent umulig å forstå hva hun sier. Dialekten gjør det jo ikke enklere. Anonymkode: d7c22...139 Hun burde bli tekstet. Ikke alltid jeg heller forstår hva hun sier 2
Minnie23 Skrevet 30. mars 2018 #747 Skrevet 30. mars 2018 Jeg tror Ingrid kommer til å angre på valget sitt. Ser for meg Joakim bytter henne ut hvis det sjekker inn en pen jente til uka. Litt kjedelig uke. Håper det blir mer drama til uka. Isabel har ikke vært så ille denne uka 11
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #748 Skrevet 30. mars 2018 10 timer siden, Ardwinna skrev: Det ser nå ut som at det blir litt drama mellom Newa og Julie neste uke, i det minste! Kanskje Ann-Marielle sjekker inn? Julie må lære seg å kontrollere sinne sitt og slutte å skrike til andre mennesker. Anonymkode: daded...240 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #749 Skrevet 30. mars 2018 10 timer siden, Ardwinna skrev: Det ser nå ut som at det blir litt drama mellom Newa og Julie neste uke, i det minste! Kanskje Ann-Marielle sjekker inn? Jeg tror ikke Ann-Marielle sjekker inn før evt Isabel ryker. Når CA røyk, kom jo Mathias inn - så tenker det ligger noe der. Anonymkode: 747da...005 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. mars 2018 #750 Skrevet 30. mars 2018 Si meg, hva er skjedd med Isabel? Hun må jo ha operert seg til det ugjenkjennelig? Rumpa ser så rar ut og hun ser helt annerledes ut enn tidligere? Puppene også ser jo helt unaturlige ut. Har ikke fulgt henne på noen måte, men husker henne fra en tidligere Paradise sesong. Hun ser jo såå annerledes ut nå!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #751 Skrevet 30. mars 2018 17 minutter siden, Mysticgirl skrev: Si meg, hva er skjedd med Isabel? Hun må jo ha operert seg til det ugjenkjennelig? Rumpa ser så rar ut og hun ser helt annerledes ut enn tidligere? Puppene også ser jo helt unaturlige ut. Har ikke fulgt henne på noen måte, men husker henne fra en tidligere Paradise sesong. Hun ser jo såå annerledes ut nå! Ny nese,nye pupper,ny rumpe. Anonymkode: 2586f...2f5 3
smalls Skrevet 30. mars 2018 #752 Skrevet 30. mars 2018 55 minutter siden, Mysticgirl skrev: Si meg, hva er skjedd med Isabel? Hun må jo ha operert seg til det ugjenkjennelig? Rumpa ser så rar ut og hun ser helt annerledes ut enn tidligere? Puppene også ser jo helt unaturlige ut. Har ikke fulgt henne på noen måte, men husker henne fra en tidligere Paradise sesong. Hun ser jo såå annerledes ut nå! Mye Botox og fillers i ansiktet etter hun ble toppblogger. Så nese, rumpe og puppeoperasjon. 7
Bloggleseren Skrevet 30. mars 2018 #753 Skrevet 30. mars 2018 On 3/29/2018 at 9:28 AM, AnonymBruker said: Hun laget merkelig nok ikke masse drama og snakka ikke mye drit om Kristin. Så det er jo bra. Anonymkode: 27684...323 Hun skriver på bloggen sin at hun gikk ut av hotellet og klagde til produksjonen da Kristin kom inn. Da de nektet å gjøre de tilpasningene hun krevde og ba henne løse det selv, fikk hun de andre deltagerne til å hjelpe seg. Hun skriver også at hun satt og gråt under hele middagen, slik at Newa og Cathrine måtte trøste henne. Sorry, men jeg synes det er mye drama for forholdsvis lite. Kristin har vært krass mot Isabel, men langt ifra mobbing. Isabel drar mobbekortet altfor lett, særlig tatt i betraktning hvordan hun selv oppfører seg mot andre, slik som Erik. Hun har også nevnt at hun har klagd til produksjonen på en rekke ting allerede og er misfornøyd med at de ikke vil gjøre som hun sier. Høres ut som hun forventer spesialbehandling hele veien og gjør en skikkelig dårlig figur i denne sesongen, synes jeg. Håper hun får en spektakulær endelikt i sesongen. Siden hun liker Julie så dårlig, så kanskje hun har noe med det å gjøre? 26
Aurora** Skrevet 30. mars 2018 #754 Skrevet 30. mars 2018 59 minutter siden, Bloggleseren skrev: Hun skriver på bloggen sin at hun gikk ut av hotellet og klagde til produksjonen da Kristin kom inn. Da de nektet å gjøre de tilpasningene hun krevde og ba henne løse det selv, fikk hun de andre deltagerne til å hjelpe seg. Hun skriver også at hun satt og gråt under hele middagen, slik at Newa og Cathrine måtte trøste henne. Sorry, men jeg synes det er mye drama for forholdsvis lite. Kristin har vært krass mot Isabel, men langt ifra mobbing. Isabel drar mobbekortet altfor lett, særlig tatt i betraktning hvordan hun selv oppfører seg mot andre, slik som Erik. Hun har også nevnt at hun har klagd til produksjonen på en rekke ting allerede og er misfornøyd med at de ikke vil gjøre som hun sier. Høres ut som hun forventer spesialbehandling hele veien og gjør en skikkelig dårlig figur i denne sesongen, synes jeg. Håper hun får en spektakulær endelikt i sesongen. Siden hun liker Julie så dårlig, så kanskje hun har noe med det å gjøre? Unnskyld meg, men for en diva og dramaqueen Isabel er! Hva skulle produksjonen gjøre da? Be Kristin om å reise? Virker som hun krever å særbehandling av produksjonen, siden hun sikkert mener hun er en superkjendis. Hun er fort til å klage og syte når andre er så fæle med henne, men hun er like ille, eller verre. Kaller Erik for fitteunge liksom 🙈 Hun satt å gråt? Really? Kristin prøvde jo å prate med Isabel, men isabel ville ikke 18
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #755 Skrevet 30. mars 2018 Skulle likt å sett samtalen mellom Isabel og produksjonen bra de ikke gir Isabel særbehandling Cathrine har jeg begynt å mislike litt. Synes hun er bitchy. Skjønner godt Newa blir irritert da Cathrine og Isabel ikke gadd å stå opp Anonymkode: 27684...323 11
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #756 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle likt å sett samtalen mellom Isabel og produksjonen bra de ikke gir Isabel særbehandling Cathrine har jeg begynt å mislike litt. Synes hun er bitchy. Skjønner godt Newa blir irritert da Cathrine og Isabel ikke gadd å stå opp Anonymkode: 27684...323 Jeg også skulle gjerne sett produksjonen etter at Isabel har vært der og klaget. Tror muligens de sitter igjen og fniser eller himler med øyene på klagene hennes. Cathrine har jeg også begynt å mislike. Anonymkode: af407...ca1 3
Spiralis Skrevet 30. mars 2018 #757 Skrevet 30. mars 2018 Så langt i PH. Positivt inntrykk av guttene. Selv om jeg er litt for å bytte ut Mathias. Det har ingen ting med at det er noe galt med Mathias, men han har hatt sin sesong tidligere. Andre sin tur nå. Leo er en bra kar, Samme med Kristian, Joakim er litt rotete, men god på bunnen, Erik er årets friske stemme og må få bli med lengst mulig. Jentene: Newa er søt, Ingrid.... Vet ikke. Isabel . . Klarer ikke å like Isabel.. Julie.. Startet rotete.. har blitt litt vel aliansete.. selv om det ikke er et ord. Chatrine .. greit nok. Hun kan sikkert komme sterkere senere. Litt nøytral nå. 4
Christy89 Skrevet 30. mars 2018 #758 Skrevet 30. mars 2018 Newa er forelsket i Erik, men må roe seg. Hun sier til Julie "hold deg unna han!" Seriøst, dere er ikke kjærester! For Guds skyld, ikke la Isabel få makt til uken! Da går det utover Erik. Jeg klarer bare ikke å like Mathias. Han er ikke like fjollete og surrete som han var i sin seesong, men absolutt ingen sterk spiller. Talen under Pandoras var dårlig Litt skuffet over at det er så liten aktivitet i tråden men men 11
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #759 Skrevet 30. mars 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Newa er forelsket i Erik, men må roe seg. Hun sier til Julie "hold deg unna han!" Seriøst, dere er ikke kjærester! For Guds skyld, ikke la Isabel få makt til uken! Da går det utover Erik. Jeg klarer bare ikke å like Mathias. Han er ikke like fjollete og surrete som han var i sin seesong, men absolutt ingen sterk spiller. Talen under Pandoras var dårlig Litt skuffet over at det er så liten aktivitet i tråden men men Julie prøver seg jo på alle, skjønner Newa godt, hun trenger ikke han også bare fordi han er "tatt". Anonymkode: daded...240
Christy89 Skrevet 30. mars 2018 #760 Skrevet 30. mars 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julie prøver seg jo på alle, skjønner Newa godt, hun trenger ikke han også bare fordi han er "tatt". Anonymkode: daded...240 Poenget er at de er ikke kjærester, så Newa har ingen rett til å be Julie om å holde seg vekk. Det er opp til Erik å bestemme. Hvis Erik vil flørte med andre jenter, så må han få lov til det Er så teit med sjalue jenter som mener partneren ikke kan få flørte med andre. Hun er forelsket i Erik, men ser ikke ut som Erik føler det samme. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå