Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, caline skrev:

Mobbet Isabel? Det er en stor forskjell på å være kritisk og det å mobbe noen. Blir helt feil å kalle en hver kritisk tilbakemelding for mobbing. Det er vel heller Isabel som tror alt handler om henne og tar alt som personangrep

Nemlig! Kristin har da aldri mobbet Isabel. Er bare hun som er hårsår og tåler ingenting. Som Smalls sier, så har Kristin mange gode poeng og Isabel tåler ingen form for kritikk 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Kristin har mobbet henne ganske mye på forskjellige medier, og hun mobbet henne mye inne på hotellet, sånn bak ryggen hennes. Jeg kjenner ikke situasjonen 100%, men søkte litt på det, og måten Kristin har gått frem på er ikke greit. Støtter ikke noen av de, men det her handler ikke bare om forskjellige meninger. Det at Kristin prøvde å snakke med Isabel vet vi ingenting om. Hun løy i det intervjuet, og sa hun aldri har gått til personangrep mot Isabel. Hun har mobbet henne kraftig. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Er du Isabel eller??

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 10
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Minnie23 skrev:

Nemlig! Kristin har da aldri mobbet Isabel. Er bare hun som er hårsår og tåler ingenting. Som Smalls sier, så har Kristin mange gode poeng og Isabel tåler ingen form for kritikk 

Nei, blir bare for dumt å rope ut mobbing for hver minste lille ting. Ordet begynner jo snart å miste betydningen sin

Endret av caline
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg spesielt begeistret for Isabel, men jeg synes at det var helt innenfor at hun sa at hun føler seg veldig liten når hun er med Kristin. Selv om intensjonen til Kristin kan være helt OK er det ikke sikkert at det har blitt tatt opp og/eller blitt mottatt så greit. Jeg synes at det var fint at Isabel var åpen og jeg synes hun forholdt seg rolig under oppholdet til Kristin. Jeg har egentlig ikke noe å ta på Isabel når det gjelder dette her, og jeg synes egentlig at det er litt utidig at man skal kreve en uttalelse fra Isabel. Ja, hun er en offentlig figur, men det betyr da ikke at man må svare på all offentlig kritikk heller. Både Isabel og Krisrtin er da veldig tydelig på hvor de står når det gjelder kosmetisk kirurgi og jeg synes jo det beste er at den ballen legges død. Jeg forstår ikke hva som skal være konstruktivt med at de tar den diskusjonen. At man har de meningene man har og at de skal bli respektert går da begge veier. Ikke bare med den meningen man selv støtter. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 5
Skrevet

Har Joakim egentlig noen egne meninger?

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg spesielt begeistret for Isabel, men jeg synes at det var helt innenfor at hun sa at hun føler seg veldig liten når hun er med Kristin. Selv om intensjonen til Kristin kan være helt OK er det ikke sikkert at det har blitt tatt opp og/eller blitt mottatt så greit. Jeg synes at det var fint at Isabel var åpen og jeg synes hun forholdt seg rolig under oppholdet til Kristin. Jeg har egentlig ikke noe å ta på Isabel når det gjelder dette her, og jeg synes egentlig at det er litt utidig at man skal kreve en uttalelse fra Isabel. Ja, hun er en offentlig figur, men det betyr da ikke at man må svare på all offentlig kritikk heller. Både Isabel og Krisrtin er da veldig tydelig på hvor de står når det gjelder kosmetisk kirurgi og jeg synes jo det beste er at den ballen legges død. Jeg forstår ikke hva som skal være konstruktivt med at de tar den diskusjonen. At man har de meningene man har og at de skal bli respektert går da begge veier. Ikke bare med den meningen man selv støtter. 

Så klart skal Isabel få lov til å føle det hu føler, men er måten hu svarer på og hva slags holdninger hu har. Det er ganske frustrende med folk som legger deg for hat så fort de får en kritisk kommentar

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kristin har ikke nevnt navnet hennes en eneste gang! Så er jo Isabel som har laget drama ut av dette her og må legge ballen død. 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, caline skrev:

Så klart skal Isabel få lov til å føle det hu føler, men er måten hu svarer på og hva slags holdninger hu har. Det er ganske frustrende med folk som legger deg for hat så fort de får en kritisk kommentar

Jeg synes nå at Isabel håndterte Kristins midlertidige innsjekk på en grei måte. Jeg synes også at de andre var greie med at de byttet rom uten drama. Kristin vil nok aldri bli Isabel sitt favorittmenneske, men hva er problemet med det egentlig? Å ligge lavt og anerkjenne at man har ulike meninger vil jeg jo egentlig si var voksent av Isabel. 

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nå at Isabel håndterte Kristins midlertidige innsjekk på en grei måte. Jeg synes også at de andre var greie med at de byttet rom uten drama. Kristin vil nok aldri bli Isabel sitt favorittmenneske, men hva er problemet med det egentlig? Å ligge lavt og anerkjenne at man har ulike meninger vil jeg jo egentlig si var voksent av Isabel. 

Når det gjelder selve innsjekken syns jeg også at Isabel håndterte det greit i forhold til det jeg trodde. Det kan jeg være enig i!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Paven, skal du ha bibel?" :laugh: ååååh, Stian :yvonne:

Anonymkode: 482c6...86a

• Liker 21
Skrevet

Hva skjedde med håret til Mathias under Pandoras? :klo::hoho:

• Liker 12
Gjest Caroline91
Skrevet

Leste på bloggen til Isabel, og hun skrev dette om tirsdagens episode: 

"Jeg var ikke klar over de blikkene som ble utvekslet mens jeg serverte desserten, og i hvert fall ikke det "korset" som ble gjort."

Vet dere hva hun snakker om? Jeg kan ikke huske det .. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Donout skrev:

Har Joakim egentlig noen egne meninger?

Nei. Det begynner å bli litt tragisk. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 6
Skrevet
39 minutter siden, Caroline91 said:

Leste på bloggen til Isabel, og hun skrev dette om tirsdagens episode: 

"Jeg var ikke klar over de blikkene som ble utvekslet mens jeg serverte desserten, og i hvert fall ikke det "korset" som ble gjort."

Vet dere hva hun snakker om? Jeg kan ikke huske det .. 

Jeg la heller ikke merke til det da jeg så episoden i går, men jeg spolte igjennom for å sjekke. Kristin ser mot Dennis i det Isabell setter ned maten, og Dennis "korser seg" (er det det det heter?) og peker mot Isabell. Det hele skjer bak ryggen til Isabell, så det er ikke rart hun ikke var klar over det.

Vi ser for lite av " de blikkene" til at man kan tolke noe konkret fra det, men det korset er ihvertfall ikke til å ta feil av...

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, noragrets skrev:

Jeg la heller ikke merke til det da jeg så episoden i går, men jeg spolte igjennom for å sjekke. Kristin ser mot Dennis i det Isabell setter ned maten, og Dennis "korser seg" (er det det det heter?) og peker mot Isabell. Det hele skjer bak ryggen til Isabell, så det er ikke rart hun ikke var klar over det.

Vi ser for lite av " de blikkene" til at man kan tolke noe konkret fra det, men det korset er ihvertfall ikke til å ta feil av...

Synes ikke det var noe ille. Såklart Isabel skal blåse det opp i det uendelige på bloggen i morgen, venter på det... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, nutella skrev:

Synes ikke det var noe ille. Såklart Isabel skal blåse det opp i det uendelige på bloggen i morgen, venter på det... 

Garantert. Det gjør hun ALLTID.

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, nutella skrev:

Åja, så det å "omtale" folk bak ryggen deres,nnår det allerede har vært så mye drama samme dag, det er greit? 

Virker som at så mange her har så mye imot Isabell at ting ikke klarer å ses objektivt. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, nutella skrev:

Så du ville ha vært helt komfortabel med at noen gjorde dette bak din rygg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, caline skrev:

Når det gjelder selve innsjekken syns jeg også at Isabel håndterte det greit i forhold til det jeg trodde. Det kan jeg være enig i!

Hun laget merkelig nok ikke masse drama og snakka ikke mye drit om Kristin. Så det er jo bra.

Anonymkode: 27684...323

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...