AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #681 Skrevet 28. mars 2018 10 timer siden, Solstrålen. skrev: Pierre kjæresten til Isabel var vell sammen med Martine venninna til Isabel før(?) Noen som vet hva som skjedde der? De var sammen i sin sesong, og Martine og Isabel var veldig close. Etter PH, så ble det slutt mellom Pierre og Martine, men da overtok Isabel han. Så ble masse drama. Isabel la ut på bloggen at Pierre var hennes først og bare godta seg over at hun hadde "stjelt" Pierre fra venninna si osv. Anonymkode: 104c4...bb6 7
helloAdele Skrevet 28. mars 2018 #682 Skrevet 28. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jævligste. For min del var det kun jævlig å se på. Anonymkode: 606dd...434 Måten han faktisk trodde de syntes han sang bra 🙈🙈 7
Hårstrikk79 Skrevet 28. mars 2018 #683 Skrevet 28. mars 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristin kan umulig være 27. Hun var 25 i sin sesong og det var i 2012 Anonymkode: 104c4...bb6 Ups, sorry. Leste litt feil. Mente hun andre som kom inn som gjest i går:)
Aurora** Skrevet 28. mars 2018 #684 Skrevet 28. mars 2018 Jeg lurer på om Mathias og Isabel kommer til å spille sammen i det lange løp. Isabel har jo en del motstander og er nok smartere å spille med Erik og de enn Isabel 4
Aurora** Skrevet 28. mars 2018 #685 Skrevet 28. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jævligste. For min del var det kun jævlig å se på. Anonymkode: 606dd...434 Var bare flaut 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #686 Skrevet 28. mars 2018 Når du velger å være offentlig, stikke deg frem, provosere og bruke «clickbate» for å opprettholde et høyt lesertall, må man tåle at noen stiller seg noe kritisk til det du driver med - det er faktisk en del av jobben, og det bør man kunne svare saklig på. Så enig med Kristin! Hun snakker om Isabel. Saken står på Seher.no. Anonymkode: c5a01...ccf 14
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #687 Skrevet 28. mars 2018 Kristin Gjelsvik er den eneste Paradise deltakern som faktisk er smart, reflektert og kan være stolt over seg selv! Hun er en viktig stemme og jeg beundrer hun for å bruke bloggen sin til viktige refleksjoner og samfunnsemner i stedet for sminke og photoshop. Hun gikk faktisk konkurs i fjor og kunne vært steinrik om hun solgte seg sånn som de andre topp bloggerne. Allikvel har hun vært toppblogger lenge og jeg håper virkelig vi får se mer av Kristin på TV skjermen, gjerne på Lindmo, Farmen, eller samfunnsdebatter på NRK, som den utseendedebatten som ble vist mellom Ullebø og Falch. Kristin Gjelsvik er den ungdommen burde se opp til! Ikke Isabell R, Martine, Sofie Elise og de plastik photoshop hykler dokkene! Anonymkode: ab37f...bb0 30
Minnie23 Skrevet 28. mars 2018 #688 Skrevet 28. mars 2018 Jeg synes det er komisk at Isabel blir SÅ fornærmet over at Kristin ikke støtter plastisk operasjon. Alle må ha de meningene de vil og andre må respektere det. Kristin prøvde å prate med henne, men Isabel var ikke interessert Ikke frekt ment, men Dennis og Mathias burde klippe seg litt 21
Solstrålen. Skrevet 28. mars 2018 #689 Skrevet 28. mars 2018 38 minutter siden, Minnie23 skrev: Jeg synes det er komisk at Isabel blir SÅ fornærmet over at Kristin ikke støtter plastisk operasjon. Alle må ha de meningene de vil og andre må respektere det. Kristin prøvde å prate med henne, men Isabel var ikke interessert Ikke frekt ment, men Dennis og Mathias burde klippe seg litt Hver sin smak, jeg synes gutter med langt hår er mye deiligere enn gutter med kort. ;P 2
Minnie23 Skrevet 28. mars 2018 #690 Skrevet 28. mars 2018 36 minutter siden, Solstrålen. skrev: Hver sin smak, jeg synes gutter med langt hår er mye deiligere enn gutter med kort. ;P Sier ikke de bør klippe seg kort, men kanskje stusse det litt. Smak og behag 5
Snop Skrevet 28. mars 2018 #691 Skrevet 28. mars 2018 Kan man fortsatt se paradise kveldens episode på Viaplay tidligere på dagen?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #692 Skrevet 28. mars 2018 24 minutter siden, Snop skrev: Kan man fortsatt se paradise kveldens episode på Viaplay tidligere på dagen? Dette er blitt svart på mange ganger før, men det blir lagt ut klokka 5. Men ikke på parseremoni Anonymkode: 203af...6e2 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #693 Skrevet 28. mars 2018 Jeg er så lei av Cathrine. Hun er så negativ og irriterende. Håper hun ryker snart. Anonymkode: f1090...7e7 16
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #694 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av Cathrine. Hun er så negativ og irriterende. Håper hun ryker snart. Anonymkode: f1090...7e7 Jeg er enig med deg. Liker fortsatt Erik og Newa, jeg. Anonymkode: af407...ca1 3
hobbykokken Skrevet 28. mars 2018 #695 Skrevet 28. mars 2018 Bare jeg som fikk inntrykk av at vida var litt selvgod😅? 7
smalls Skrevet 28. mars 2018 #696 Skrevet 28. mars 2018 16 minutter siden, hobbykokken skrev: Bare jeg som fikk inntrykk av at vida var litt selvgod😅? Vet ikke hvorfor, men likte ikke Vida i sin sesong og liker henne ikke nå. Synes hun er irriterende. 17
hobbykokken Skrevet 28. mars 2018 #697 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, smalls skrev: Vet ikke hvorfor, men likte ikke Vida i sin sesong og liker henne ikke nå. Synes hun er irriterende. Jeg så ikke hennes sesong. Men fikk et dårlig inntrykk av henne.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #698 Skrevet 28. mars 2018 4 timer siden, Minnie23 skrev: Jeg synes det er komisk at Isabel blir SÅ fornærmet over at Kristin ikke støtter plastisk operasjon. Alle må ha de meningene de vil og andre må respektere det. Kristin prøvde å prate med henne, men Isabel var ikke interessert Ikke frekt ment, men Dennis og Mathias burde klippe seg litt Men Kristin har mobbet henne ganske mye på forskjellige medier, og hun mobbet henne mye inne på hotellet, sånn bak ryggen hennes. Jeg kjenner ikke situasjonen 100%, men søkte litt på det, og måten Kristin har gått frem på er ikke greit. Støtter ikke noen av de, men det her handler ikke bare om forskjellige meninger. Det at Kristin prøvde å snakke med Isabel vet vi ingenting om. Hun løy i det intervjuet, og sa hun aldri har gått til personangrep mot Isabel. Hun har mobbet henne kraftig. Anonymkode: 1a5ed...d92 3
smalls Skrevet 28. mars 2018 #699 Skrevet 28. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Kristin har mobbet henne ganske mye på forskjellige medier, og hun mobbet henne mye inne på hotellet, sånn bak ryggen hennes. Jeg kjenner ikke situasjonen 100%, men søkte litt på det, og måten Kristin har gått frem på er ikke greit. Støtter ikke noen av de, men det her handler ikke bare om forskjellige meninger. Det at Kristin prøvde å snakke med Isabel vet vi ingenting om. Hun løy i det intervjuet, og sa hun aldri har gått til personangrep mot Isabel. Hun har mobbet henne kraftig. Anonymkode: 1a5ed...d92 Kristin har vel ikke nevnt Isabel sitt navn når hun har tatt det opp med påvirkningskraft bloggere har og om plastiske operasjoner osv. Kristin forteller hva hun mener og Kristin må få lov til å ha en helt annen mening enn Isabel. Hva mener du hun har mobbet Isabel kraft for egentlig? Jeg har sett videoen til Kristin og det hun har sagt. Hun har mange gode poeng. Det er absolutt ikke kraftig mobbing. Det er sikkert Isabel sine ord, men tar det den dama sier med en klype salt. Isabel er ikke den som tåler kritikk for å si det sånn. 23
caline Skrevet 28. mars 2018 #700 Skrevet 28. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Kristin har mobbet henne ganske mye på forskjellige medier, og hun mobbet henne mye inne på hotellet, sånn bak ryggen hennes. Jeg kjenner ikke situasjonen 100%, men søkte litt på det, og måten Kristin har gått frem på er ikke greit. Støtter ikke noen av de, men det her handler ikke bare om forskjellige meninger. Det at Kristin prøvde å snakke med Isabel vet vi ingenting om. Hun løy i det intervjuet, og sa hun aldri har gått til personangrep mot Isabel. Hun har mobbet henne kraftig. Anonymkode: 1a5ed...d92 Mobbet Isabel? Det er en stor forskjell på å være kritisk og det å mobbe noen. Blir helt feil å kalle en hver kritisk tilbakemelding for mobbing. Det er vel heller Isabel som tror alt handler om henne og tar alt som personangrep 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå