Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo de som burde sjekke inn som legender egentlig :P Og Kristian Rene! Jeg tror egentlig at de har spurt dem, men kanskje de føler seg ferdig med Paradise og dermed takket nei?

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Garantert. Stayzman nærmer seg jo 40 og Kristin har passert 30. De føler seg nok for gamle og ferdig med PH. Skulle ønske Kristian Rene og Niklas Vindel var med

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Garantert. Stayzman nærmer seg jo 40 og Kristin har passert 30. De føler seg nok for gamle og ferdig med PH. Skulle ønske Kristian Rene og Niklas Vindel var med

Det kan jo hende vi er heldige å får se de også senere i sesongen siden det er en legendesesong. Men at de kanskje har typ like roller som det Stian,Vida, Kristin og Dennis får. 

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva sangen som ble spilt helt på slutten av mandagens episode heter? 

Skrevet

Må si jeg gleder meg til den dagen Isabel ryker :fnise:

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, GreenArrow skrev:

Noen som vet hva sangen som ble spilt helt på slutten av mandagens episode heter? 

Broiler - afterski? 😜

Skrevet

Bare å glede seg til kveldens episode :alice: Jeg kosa meg sånn! Hoho

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, missmcbeal skrev:

Bare å glede seg til kveldens episode :alice: Jeg kosa meg sånn! Hoho

Det er i alle fall underholdene å følge med på frøken Raad :fnise:

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Rosewood skrev:

Hvor i helsikken er det Joachim befinner seg egentlig? :P Haha, nå vil han ha ut Erik? Forstår meg ikke på den fyren

Han befinner seg helt i sin egen verden. Tydelig at han er usikker på seg selv siden han rakker ned på jentene for ingenting og alltid jatter med de han er sammen med til en hver tid. Vinglepetter deluxe.

Gleder meg til kveldens episode! Dersom Kristin Gjelsvik kommer inn blir det nok full kræsj med Isabel! :ler:

• Liker 11
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i alle fall underholdene å følge med på frøken Raad :fnise:

Anonymkode: 8ed67...b00

Jepp. Og kveldens underholder, Joachim :P

• Liker 4
Skrevet

Joackim er jo helt tullerusk! Vingler frem og tilbake, og tror ikke han vet hva han vil. De andre kommer nok å bli veldig lei til slutt. Kan ikke stole på fyren.

Isabel virkelig godter seg når ting går ut over andre. Men gud så furten hun blir hun får motgang. :roll:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ser mange skriver om Niklas Vindel og Kristian René. Har ikke fulgt med på Paradise de årene. Hva gjorde de som var så bra? Fint om noen vil dele 😄

Anonymkode: 63546...bd7

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange skriver om Niklas Vindel og Kristian René. Har ikke fulgt med på Paradise de årene. Hva gjorde de som var så bra? Fint om noen vil dele 😄

Anonymkode: 63546...bd7

Søk dem opp på Youtube. Det ligger en del paradise-greier der.

Skrevet

Herlighet så kleint det var med Joakim som underholder :fnise: 

Det er litt fascinerende å se hvor fnisete og smiskete Isabel er rundt Mathias, så lenge hun trenger at han vil spille med henne. Han har jo helt klart tatt utgangspunkt i å spille med Isabel, men jeg har også sett for meg at han kanskje kan finne ut at han kommer bedre overens med motstanderne hennes. Mitt inntrykk fra i går var at Mathias kan bli gode venner med Leo og Erik, akkurat de Isabel aller helst vil ha ut. Da spørs det hvor lenge de klarer å holde på samarbeidet mellom de to legendene. 

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er 35 og 27:)

Skrevet

Pierre kjæresten til Isabel var vell sammen med Martine venninna til Isabel før(?) Noen som vet hva som skjedde der? 

Skrevet
5 timer siden, nutella skrev:

Broiler - afterski? 😜

Hehe nei den kan jeg gitt, men den som var helt helt på slutten. En ganske sånn rolig klisse sang

Skrevet
41 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Pierre kjæresten til Isabel var vell sammen med Martine venninna til Isabel før(?) Noen som vet hva som skjedde der? 

Bare å google det, så finner du nok en god del

Skrevet

Hahaha underholdningen til Joachim er noe av det morsomste jeg har sett på pærra noen gang 😂🙈

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, helloAdele said:

Hahaha underholdningen til Joachim er noe av det morsomste jeg har sett på pærra noen gang 😂🙈

Jævligste. For min del var det kun jævlig å se på.

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

De er 35 og 27:)

Kristin kan umulig være 27. Hun var 25 i sin sesong og det var i 2012

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...