Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Gjest thejohan
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se & Hør har spoilet hvem som kommer inn. Jeg liker ikke de på Facebook, men de dukker opp som annonse i feeden...

Anonymkode: 747da...005

Sikkert for at episodene går kl 15 (?) på Viaplay. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se & Hør har spoilet hvem som kommer inn. Jeg liker ikke de på Facebook, men de dukker opp som annonse i feeden...

Anonymkode: 747da...005

Jeg fikk se det. Best å holde seg unna før man har sett episoden 

Skrevet

Hehe, Isabell.. HVEM er det som egentlig er kjepphøy her på hotellet? :sprettoy:

• Liker 11
Skrevet
15 minutter siden, Rosewood skrev:

Hehe, Isabell.. HVEM er det som egentlig er kjepphøy her på hotellet? :sprettoy:

Skulle akkurat til å skrive det samme! Så forbanna ironisk og selvmotsigende at det er flaut 

• Liker 5
Skrevet

Liker Mathias veldig godt, men en stor ulempe at han garantert kommer til å være i allianse med Isabel.... 

• Liker 5
Skrevet

Misliker veldig å se Isabel sitte og godte seg :rolleyes:

• Liker 7
Skrevet

Hvor i helsikken er det Joachim befinner seg egentlig? :P Haha, nå vil han ha ut Erik? Forstår meg ikke på den fyren

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, Rosewood skrev:

Hvor i helsikken er det Joachim befinner seg egentlig? :P Haha, nå vil han ha ut Erik? Forstår meg ikke på den fyren

Føler han ikke tør å stå for sine egne meninger og bare jatter med hvem det måtte være. Kommer nok ikke til å vare så lenge før alle begynner å stille spørsmål, og han vil få vansker med å svare

• Liker 5
Skrevet

Liker denne sesongen veldig godt så langt, i fjor var det dødskjedelig fra start til slutt. Gleder meg til Ann Mariell sjekker inn, håper hun lager drama og får alle guttene rundt lillefingeren sånn som i sin sesong :laugh:

• Liker 6
Skrevet

Noen som har navnet på den sangen som spilte etter Newa snakket om å sove med Erik mot slutten av eåisoden?:):):)

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, caline said:

Føler han ikke tør å stå for sine egne meninger og bare jatter med hvem det måtte være. Kommer nok ikke til å vare så lenge før alle begynner å stille spørsmål, og han vil få vansker med å svare

Det problemet har han jo allerede overfor spørsmål flest.

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det problemet har han jo allerede overfor spørsmål flest.

Anonymkode: 8cee4...6e6

Haha ja, sant nok! Men noe lettere blir det nok ikke

Skrevet

Føler vel egentlig Isabel tok valgene for Mathias. Hun elsker å ha kontroll og makt, men blir jævlig pissed om ting ikke går hennes vei. 🙊

Joakim er så vinglete! Nå vil ha ut Erik?

Slitsomt når parene skal splitts hele tiden 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Redd Mathias bare blir Isabel sin nikkedukke 🙄

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Julie må ut, hun er bare så gratispassasjer på Kristian.

Anonymkode: daded...240

• Liker 2
Skrevet

Liker veldig godt konseptet denne uken. Blir spennende å se hvordan det går når påskegjestene sjekker inn :laugh: Liker at kokkene er en vegetar og ei som knapt kan koke ris :P Og selvfølgelig kommer de til å drite seg ut på at de har drukket opp for mye av alkoholen. Lurer også veldig på hvem som sjekker inn på ferie, tidligere PH-deltagere? :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, missmcbeal skrev:

Liker veldig godt konseptet denne uken. Blir spennende å se hvordan det går når påskegjestene sjekker inn :laugh: Liker at kokkene er en vegetar og ei som knapt kan koke ris :P Og selvfølgelig kommer de til å drite seg ut på at de har drukket opp for mye av alkoholen. Lurer også veldig på hvem som sjekker inn på ferie, tidligere PH-deltagere? :P

Stian, vida Lill, Dennis og Kristin har vel en rolle? Vet ikke om de skal sjekke inn men

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stian, vida Lill, Dennis og Kristin har vel en rolle? Vet ikke om de skal sjekke inn men

Kristin Gjelsvik og typen? Da blir det vel høye krav ja. Vet ikke hvem de andre er da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, missmcbeal skrev:

Kristin Gjelsvik og typen? Da blir det vel høye krav ja. Vet ikke hvem de andre er da?

Ja. Stian Stayzman og hun som vant sesong 4. Mer legendestatus på de enn hva Isabel og de andre har 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Stian Stayzman og hun som vant sesong 4. Mer legendestatus på de enn hva Isabel og de andre har 

Det er jo de som burde sjekke inn som legender egentlig :P Og Kristian Rene! Jeg tror egentlig at de har spurt dem, men kanskje de føler seg ferdig med Paradise og dermed takket nei?

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...