AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #621 Skrevet 24. mars 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bånd har egentlig CA til produksjonen pr i dag, og pr under sin første sesong i paradise, siden han fikk drahjelp av produksjonen også den gang? Anonymkode: ab37f...bb0 Aner ikke. Kanskje en i familie jobber i produksjonen? Anonymkode: 8ed67...b00 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #622 Skrevet 24. mars 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier dere til folk dere følger med på PH? De på jobben sier at dette er et skikkelig søppel program og fatter ikke at folk ser på dette. Jeg bare jatter med Anonymkode: 203af...6e2 Nei, dette er meg og typen sin lille guilty pleasure 😁 Anonymkode: bb0a3...5d6 3
Gjest Axl Skrevet 24. mars 2018 #623 Skrevet 24. mars 2018 På 5.1.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev: Så på instagram at de gamle deltakerne dro for å være med på paradise hotell idag. Skjønner ikke at dette kan være en god ide. Det ser ut som mange nok til at alle kommer inn samtidig og blir par, men det må vel være nye også? Heldigvis blir det nok ikke i år som det har vært litt for mange ganger før, at det kommer en "attraktiv"-gjeng, og en med "uattraktive". Kan ikke fatte at denne fordelingen av folk er lov! Tenk om de hadde gjort en slik fordeling av jenter... Får så vondt av guttene, stakkars! Må jo føles helt forferdelig å bli valgt ut til å være deltager i paradise, også viser det seg at du passet inn med de som er "uattraktive"... Anonymkode: 1a5ed...d92 Da hadde 3.verdenskrig startet vil jeg tro.
Gjest Axl Skrevet 24. mars 2018 #624 Skrevet 24. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier dere til folk dere følger med på PH? De på jobben sier at dette er et skikkelig søppel program og fatter ikke at folk ser på dette. Jeg bare jatter med Anonymkode: 203af...6e2 Hvorfor jatter du med og hvorfor skal det være hemmelig at man ser på PH?
Aurora** Skrevet 24. mars 2018 #625 Skrevet 24. mars 2018 Reglene er klare. Man må være singel for å være med på PH. Cathrine hadde kjæreste og ble med. Tv3 var ikke klar over det. Hun klager over at tv3 hele tiden klipper henne bort fordi hun kjæreste. Tv3 sier at dette ikke er tilfelle. Dette fikk vi bekreftet først da hun reiste hjem. Det er jo leit, for et av premissene er jo at man skal være singel. Det er uavklart ennå om det vil få følger, sa pressekontakt Andreas Framnes. 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #626 Skrevet 24. mars 2018 14 minutter siden, Aurora** skrev: Reglene er klare. Man må være singel for å være med på PH. Cathrine hadde kjæreste og ble med. Tv3 var ikke klar over det. Hun klager over at tv3 hele tiden klipper henne bort fordi hun kjæreste. Tv3 sier at dette ikke er tilfelle. Dette fikk vi bekreftet først da hun reiste hjem. Det er jo leit, for et av premissene er jo at man skal være singel. Det er uavklart ennå om det vil få følger, sa pressekontakt Andreas Framnes. Det er jo teit hvis hun ikke skal få konsekvenser av å bryte en regel som står i en kontrakt... Anonymkode: 747da...005 17
Lord Friendzone Skrevet 24. mars 2018 #627 Skrevet 24. mars 2018 24 minutter siden, Aurora** skrev: Dette fikk vi bekreftet først da hun reiste hjem. Det er jo leit, for et av premissene er jo at man skal være singel. Det er uavklart ennå om det vil få følger, sa pressekontakt Andreas Framnes. Jeg vil anta at konsekvensene av ulike kontraktbrudd er definert i regelverket. Kanskje dette allerede er avklart, bare at de må vente til hele sesongen er vist på TV før det kan offentliggjøres.
Aurora** Skrevet 24. mars 2018 #628 Skrevet 24. mars 2018 Hvem andre enn Cathrine og Isabel hadde kjæreste? Siden en sa flere hadde kjæreste? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #629 Skrevet 24. mars 2018 Hvorfor i all verden er det bare «legendene» som får ha kjæreste? Det er jo helt latterlig. Anonymkode: e7316...dd5 2
Fleur Delacour Skrevet 25. mars 2018 #630 Skrevet 25. mars 2018 På 21.3.2018 den 15.10, AnonymBruker skrev: Bare et spm. Er det voksne over 35-55 som ser dette her? Eller er dere i 20 årene selv? Skremmende om dere er over 30 år som digger slike nedlatende serier. Anonymkode: f582b...bf7 Synes det var ganske nedlatende sagt. 2
Lord Friendzone Skrevet 25. mars 2018 #631 Skrevet 25. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden er det bare «legendene» som får ha kjæreste? Det er jo helt latterlig. Anonymkode: e7316...dd5 Forsåvidt enig i det, men det er visst ikke uvanlig at "VIP-deltagere" av reality-TV får sine særavtaler. Legendene fikk vel også lov til å blogge under oppholdet, kanskje for å skjule hvor lenge de ble værende i Mexico. Som et eksempel stilte deltagerne i Farmen Kjendis også spesielle krav, og fikk særavtaler som neppe ville ha blitt innfridd i den ordinære utgaven: «Farmen kjendis»-deltakerne fikk spesialavtaler Disse kravene stilte kjendisene før de takket ja til Farmen
Minnie23 Skrevet 25. mars 2018 #632 Skrevet 25. mars 2018 Da jeg kom over denne tråden, så måtte jeg bare opprette bruker. Hehe Isabel er ufyselig, men hun er jo underholdene å følge med på 🙊 Morsomt under parseremonien og Triana spurte om jentene hadde spørsmål til gutta. Leo bare "hva vil du spørre om Isabel?" Han visste hun hadde noe å si🙊 Erik fikk jeg dårlig førsteinntrykk av, men jeg liker han veldig godt. Han ser ut til å være en smart og gjennomtenkt spiller. Døde litt da Carl Aksel desperat prøvde å redde seg og lovet Leo gull og grønne skoger. "Det er oss gutta sammen" Oh lord Leo virker som en god gutt 18
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #633 Skrevet 25. mars 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden er det bare «legendene» som får ha kjæreste? Det er jo helt latterlig. Anonymkode: e7316...dd5 Legendene meldte seg jo ikke på, de ble betalt for å være med. For å melde seg og bli med må man være singel. Anonymkode: 2e28b...878 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #634 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legendene meldte seg jo ikke på, de ble betalt for å være med. For å melde seg og bli med må man være singel. Anonymkode: 2e28b...878 Sikker derfor de "tror de er noe". Anonymkode: daded...240
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #635 Skrevet 26. mars 2018 På 24.3.2018 den 10.47, AnonymBruker skrev: Jeg er helt uenig. Synes Kristian virker som en veldig fin fyr. Tror på ingen måte at han tenker med underlivet som du sier. Han velger heller å være lojal mot partneren sin, selvom han følte seg litt skuffet over henne. Tror IKKE det er mange unge menn som avviser en jente etter å bli gnikket med rumpen opp i skrittet sitt, eller bli befølt, og det i tillegg etter en fest. Who can blame him? Anonymkode: 34f4f...122 Øh, menn med selvrespekt gjør det. Akuratt som kvinner heller ikke gir seg hen til første personen som beføler henne eller gnikker låret sitt på henne, selv etter en fest. Skammelig lavmål og nedlatende syn du har på menn når du tenker at dette er noe alle menn ville blitt med på, det kan være du har rett, men det sier jo mye om de mennene da, billige fuckers og søppel, som menn kaller damer som er så lette på tråden. Anonymkode: ab37f...bb0 8
Aurora** Skrevet 26. mars 2018 #636 Skrevet 26. mars 2018 (endret) Denne uken er jeg bortreist, men jeg tar med laptopen for å se på PH på kvelden 🙊Har blitt helt hekta Endret 26. mars 2018 av Aurora** 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #637 Skrevet 26. mars 2018 På 24.3.2018 den 17.31, Axl skrev: Da hadde 3.verdenskrig startet vil jeg tro. De har faktisk tidligere delt inn jentene i brunetter og blondiner (2013 tror jeg), der det var underforstått at brunettene var de "kjedelige" og blondinene var de deilige damene som kom for å stjele partnerne til brunettene. Så langt har det ikke brutt ut 3. verdenskrig så det gikk nok helt fint. Anonymkode: 71317...174 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #638 Skrevet 26. mars 2018 On 24.3.2018 at 3:30 PM, AnonymBruker said: Hva slags bånd har egentlig CA til produksjonen pr i dag, og pr under sin første sesong i paradise, siden han fikk drahjelp av produksjonen også den gang? Anonymkode: ab37f...bb0 Den første sesongen tror jeg det handlet om at han skapte bra TV. Jeg husker ikke sesongen så veldig godt, jeg bare husker at han irriterte vettet av meg. Men jeg tror at TV 3 vil ha deltakere som irriterer og spiller hardt fordi det ellers blir kjedelig å se på. Han skapte jo engasjement. I år kommer han nok til å bli redda igjen av samme grunn pluss at han er kjendis nå. Anonymkode: 7c340...0fa 1
HerKommerMummi Skrevet 26. mars 2018 #639 Skrevet 26. mars 2018 Jeg er glad for at Caxel er ute nå, for forrige gang han var med så glemte jeg når man bruker hun og når man bruker henne. Han sier jo feil hele tiden og jeg er så lett påvirkelig 🤣 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #640 Skrevet 26. mars 2018 Se & Hør har spoilet hvem som kommer inn. Jeg liker ikke de på Facebook, men de dukker opp som annonse i feeden... Anonymkode: 747da...005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå