Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner tråden å nærme seg et lavmål her. Skjerp dere!

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner tråden å nærme seg et lavmål her. Skjerp dere!

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Beklager. Jeg skal skjerpe meg

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sier dere til folk dere følger med på PH? De på jobben sier at dette er et skikkelig søppel program og fatter ikke at folk ser på dette. Jeg bare jatter med :P

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier dere til folk dere følger med på PH? De på jobben sier at dette er et skikkelig søppel program og fatter ikke at folk ser på dette. Jeg bare jatter med :P

Det er ikke noe jeg holder hemmelig, men sammenhengen dikterer naturlig nok "hvor høyt" jeg snakker om det. Pærra er jo et tema som mange har null interesse i å diskutere, annet å lire av seg noen kommentarer om at det er søppel-TV. Men selv folk som hater programmet kan la seg fascinere når de får høre et par "Pærra-gullkorn" :wink:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i BUP,  så svaret er dessverre nei 🤣

Anonymkode: c46e0...71c

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er min skitne lille hemmelighet 😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er fascinerende om folk som tar opp temaet Paradise Hotel, for å si at det er søppel. Og enda mer fascinerende, de som går inn i debatt-tråder på nettet for å fortelle i tråden hvor søppel Paradise er.

Da har du et sykt behov for å heve deg over andre og spille bedreviter. Og å ha det behovet er mye mer pinlig enn å se paradise, synes jeg.

Hvis noe ikke interesserer meg, da interesserer det meg ikke. Da tar jeg ikke opp temaet til diskusjon, jeg går ikke inn i debatt-tråder osv. 

Men hvis noen spør meg om jeg ser Paradise, så sier jeg ja. Hvis de da sier "det synes jeg er søppel", så tenker jeg i mitt stille sinn hvorfor i all verden de tok opp temaet i utgangspunktet.

Anonymkode: 5afe3...fe4

• Liker 15
Skrevet

Jeg er ikke flau over å innrømme at jeg ser på det. 

Tror nok Carl Aksel kommer inn igjen, samtidig som jeg tenker det er for drøyt. Han har hatt mange nok sjanser nå. 

Skrevet

Jeg bare digger Isabel! Håper hun kommer langt og vinner hele greia. En av de deiligste damene på hotellet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, satttaan skrev:

Jeg bare digger Isabel! Håper hun kommer langt og vinner hele greia. En av de deiligste damene på hotellet. 

Godt vi har ulike preferanser...

Anonymkode: a8900...9c0

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes Leo er skikkelig creepy?

Anonymkode: e228d...b7e

Nei? Han har ticks (om det er det han gjør med øynene du mener) Har skikkelig sansen for han så langt. 

Anonymkode: a8900...9c0

• Liker 25
Skrevet
6 timer siden, satttaan skrev:

Om hun så var verdens vakreste i mine øyne, hadde jeg fortsatt ønsket å få henne ut snarest. Den siden hun har vist av seg selv synes jeg er ufyselig, og jeg tenker at hun nå viser sitt sanne ansikt. Hvis uke to er toneangivende for resten av sesongen mtp spillkvalitet og underholdning, vil eye-candy uansett bli nærmest uvesentlig for min del! :biggrin:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, satttaan skrev:

Du vil hun skal vinne fordi hun er så deilig? :klo:

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Herlig at CA røyk ut i dag, men syns nok at det hadde vært bedre om Julie måtte gå i stedet for Ine. Christian tenker bare med underlivet, så det var ikke overraskende at han valgte Julie som han kan "spille piano" med, for det vil jo ikke Ine. Bra for henne, men det gjør jo ikke oppholdet på PH så veldig langt.

Jeg er helt uenig. Synes Kristian virker som en veldig fin fyr. Tror på ingen måte at han tenker med underlivet som du sier. Han velger heller å være lojal mot partneren sin, selvom han følte seg litt skuffet over henne. Tror IKKE det er mange unge menn som avviser en jente etter å bli gnikket med rumpen opp i skrittet sitt, eller bli befølt, og det i tillegg etter en fest. Who can blame him? 

Anonymkode: 34f4f...122

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes det var helt greit at Ine røyk. Klarte bare ikke å like henne. Jeg tror ikke Kristian tenkte med pikken, men valgte heller å være lojal mot sin partner.

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det bare snakk om at Cathrine brøt avtale om å være singel og at det kan få konsekvenser for henne fra Tv3? Isabell var da sammen med Pierre under innspillingen? Hun skrev på bloggen at hun drømte at Pierre var utro da hun var på inspilling og han på sykehus. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Panda90 skrev:

Hvorfor er det bare snakk om at Cathrine brøt avtale om å være singel og at det kan få konsekvenser for henne fra Tv3? Isabell var da sammen med Pierre under innspillingen? Hun skrev på bloggen at hun drømte at Pierre var utro da hun var på inspilling og han på sykehus. 

Legendene har nok lov til det. De får betalt og Isabel fikk lov til å blogge mens hun var der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff skammelig å bruke betegnelsen legende i en sånn sammenheng..!

Gøy når barna skal fortelle for klassen hva foreldrene jobber med "Mamma er paradise-legende"
eller enda værre! som et tilsvar på "pappan min er sterkere enn din" :fnise::murvegg:

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes veldig få av de er legender. Eneste jeg ser på som litt legende er Aurora og Ann Mariell. Det var to mot mobbegjengen og finalen var jo legendarisk. Ser på en legende en som var en sterk spiller og var der lenge

Isabel var ingen sterk spiller? Var vel Martine som styrte skuta i den sesongen og Isabel hang vel bare på. Hvis ikke jeg ikke husker feil, røyk ikke hun ut før Mr and Ms Paradise?

Carl Aksel var ingen sterk spiller i sin sesong. Han fikk jo bare hjelp av produksjonen hele veien

Mathias var absolutt ingen spiller og husker ikke helt når han røyk. Han levde i sin lille boble og tok alt helt chill

Magne var Kristian Rene sin høyre hånd og kom vel såpass langt pga Kristian Rene 

Så synes det er litt teit Tv3 omtaler de som legendariske spillere! De var jo ikke det :P

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bånd har egentlig CA til produksjonen pr i dag, og pr under sin første sesong i paradise, siden han fikk drahjelp av produksjonen også den gang?

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...