Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, caline skrev:

Hu må ærlig roe ned noen hakk. Håper hu virkelig får smake sin egen medisin nå

Jepp. Så fæl og cocky som hun har vært, så fortjener hun ryke på hodet og den falske ræva si ut!

Erik er bare helt konge. I starten trodde jeg han var litt dum og bare ville være bff med CA, men han er en veldig bra spiller. Slo CA i sitt eget spill :nori:

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke trodde jeg skulle bli så hekta som jeg har blitt, gitt. Hadde ikke tenkt til å se det engang, helt til jeg fikk vite at ei jeg kjenner skal være med. Og da måtte jeg jo se. 

Jeg også syns at Erik er en bra fyr. Han virket veldig negativ og sur hele tiden i begynnelsen, men han har kommet seg skikkelig. Og Leo er jo bare en godgutt, han. 

Herlig at CA røyk ut i dag, men syns nok at det hadde vært bedre om Julie måtte gå i stedet for Ine. Christian tenker bare med underlivet, så det var ikke overraskende at han valgte Julie som han kan "spille piano" med, for det vil jo ikke Ine. Bra for henne, men det gjør jo ikke oppholdet på PH så veldig langt.

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 10
Skrevet

Det her har vært en morsom pærra-uke. Masse drama, og legenden selv ble slått i hans eget spill. Herlig :nori:

Får mindre og mindre sansen for Joakim. Det var nesten så jeg håpa Leo skulle sende ut han i stedet, men hvorfor skulle han det.. I det minste er hele gjengen der klar over at Joakim vingler frem og tilbake. Så får man håpe at de innser hvor stort problem det vil være for dem i lengden, det vil jo ikke gå an å stole på han som spiller. Så nå håper jeg han ryker neste uke. Men ellers hadde det vært greit å få ut Isabel også. Begynner å bli ganske lei av divanykkene hennes. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

En perfekt Leo-dag er å bare sitte ved bassenget, sole seg og kose seg med drinker og kose. Det er veldig koselig, men det blir slikkert litt lite drama og ikke så mye underholdning, så det spørs om han kommer så veldig langt. 

For å unngå drama så er det nok best å få ut Isabel og Joakim. Sistnevnte har tapt seg masse denne uka, men som Olava sier - han har i hvert fall bevist seg som en vinglepetter som det ikke går an å stole på. Alle vet at han han "fakka" med de og da blir de "fakka" og det blir skikkelig "fakkt" om de stiller seg bak han osv. 

• Liker 7
Skrevet

Endelig en sesong som er bra! De forrige sesongene har vært så kjedelig at jeg nesten ikke orket følge med. Håper bare de ikke sender inn igjen Carl Axel.. Håper de sender inn litt nye folk, og heller mot slutten gir noen sjansen til å komme tilbake. 

• Liker 9
Skrevet

Verste som kan skje er om CA sjekker inn til uka. De sender han nok inn igjen (noe annet ville være rart) men håper de venter. Hadde vært deilig å få noen uker uten han

Nest verste er om Mathias sjekker inn. Isabel står ikke særlig sterkt med Simon, så sender de inn Mathias kommer Isabel til å stå trygt med han. Tv3 kan bestemme når tid Mathias og AM sjekker inn. De vil nok ha divaen der så lenge som mulig 

Synes det er så hysterisk at CA og Isabel nesten hadde alle imot seg. Det hadde de nok ikke trodd. Så pissed Isabel er :hoho:

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Roseh skrev:

Endelig en sesong som er bra! De forrige sesongene har vært så kjedelig at jeg nesten ikke orket følge med. Håper bare de ikke sender inn igjen Carl Axel.. Håper de sender inn litt nye folk, og heller mot slutten gir noen sjansen til å komme tilbake. 

Til de grader enig! Etter at Carl Aksel og Isabel kom inn, og han nesten umiddelbart fikk bygd opp sitt "Kartell", sank mine forventninger betraktelig. Da så jeg for meg atter en sesong med hans dobbeltspill. Men den forrige uken var rett og slett knallbra! Mye drama, overraskende godt spill av "de nye", og ganske gode konsepter. Måten de to nye kom inn på - at de fikk tid på seg til å bli kjent med deltagerne av det motsatte kjønn - synes jeg var langt bedre enn de sedvanlige innsjekkene. Roseseremonien viste seg å ikke være et så kjipt konsept likevel, ettersom Leo fikk komme inn igjen, og attpåtil brukte makten sin på optimal måte! :biggrin:

De to legendene tror jeg kommer inn samtidig, akkurat som CA og Isabel, men ikke nødvendigvis i neste uke. Da kommer jo de fire "påskegjestene" fra tidligere sesonger. Nå er jeg både spent og temmelig optimistisk mtp fortsettelsen! :nordvesta:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til Isabell etterhvert ryker ut, det kommer til å bli tidenes mest dramatiske pærra-episode 

Anonymkode: 6a6cd...746

• Liker 22
Skrevet

Helt enig med dere over, endelig en sesong som ser ut til å være verdt å se. Erik og Leo må være de beste deltagerene på årevis. Synes Joakim har en viss underholdningsfaktor, er som en liten, umoden versjon av Morten Harket. Kristian virker sympatisk, men litt vinglete og lett påvirkelig. Og Isabell er nesten ikke verdt å gi oppmerksomhet engang, at hun ikke skjønner at hun tabber seg loddrett ut. Totalt usjarmerende og egosentrisk. 

Spent på de neste ukene :)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt hva de mente med at Leo fikk en "usikker skjebne"? Kunne han ryke da?

Anonymkode: 7346b...f17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gleder meg til Isabell etterhvert ryker ut, det kommer til å bli tidenes mest dramatiske pærra-episode 

Anonymkode: 6a6cd...746

Haha, hun kommer ikke til å holde seg rolig og ser for meg hun klikker i vinkel :fnise:Synes det er ganske morsomt å se på henne. Hun blir jo så sur. Så er hun dårlig til å argumentere for seg 

Ine tok det på en ordentlig og voksen måte. Kalte ikke Kristian for navn og bli sur

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt hva de mente med at Leo fikk en "usikker skjebne"? Kunne han ryke da?

Anonymkode: 7346b...f17

Han kunne sende seg selv ut, men hvem gidder det da? :P egentlig fikk han rn fordel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lord Friendzone skrev:

De to legendene tror jeg kommer inn samtidig, akkurat som CA og Isabel, men ikke nødvendigvis i neste uke. Da kommer jo de fire "påskegjestene" fra tidligere sesonger. Nå er jeg både spent og temmelig optimistisk mtp fortsettelsen! :nordvesta:

Hvorfor tror du at de sjekker inn samtidig? Triana sa bare de sjekker inn senere i sesongen. Isabel står utrygt nå og litt redd Mathias sjekker inn til uka. For å redde Isabel. Håper jeg tar feil da

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at de sjekker inn samtidig? Triana sa bare de sjekker inn senere i sesongen. Isabel står utrygt nå og litt redd Mathias sjekker inn til uka. For å redde Isabel. Håper jeg tar feil da

Jeg bare antar at de vil følge samme "mønster" som da de to første sjekket inn, men jeg har ikke noen klar indikasjon på det. For alt jeg vet kan det avhenge av spillets utvikling. Spennende blir det nok uansett. Jeg håper også at Isabel ryker snart. Hun skaper forsåvidt litt drama, men med den oppførselen hun har vist er hun mest til irritasjon for min del :dry:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes Leo er skikkelig creepy?

Anonymkode: e228d...b7e

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En perfekt Leo-dag er å bare sitte ved bassenget, sole seg og kose seg med drinker og kose. Det er veldig koselig, men det blir slikkert litt lite drama og ikke så mye underholdning, så det spørs om han kommer så veldig langt.

Jeg tror Leo kommer helt til finalen jeg.

Han foretrekker nok en chilledag ved bassengkanten men han viste jo igår (og ved første utsending) at han faktisk spiller,og spiller veldig bra og gjennomtenkt.

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes Leo er skikkelig creepy?

Anonymkode: e228d...b7e

Hvordan creepy?

• Liker 17
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor CA ser på seg som en smart spiller. Han er jo ikke det! En smart spiller går ikke rundt å lover alle det samme og skal spille med alle. Hadde han vært smart, så hadde han holdt seg litt lavt i terrenget og ikke gått så hardt ut med en gang. Det backfired og få stoler på han. Leo er en smart spiller og holder en lav profil. Jeg tror absolutt ikke han er dum og tror det han gjør er gjennomtenkt. Han sa vel selv de andre nok ikke så på han som en veldig sterk spiller, men det er jo bra

Jeg liker drama og sånn, men noen ganger er folk så ufyselige at jeg bare vil ha de ut. Snakker om Isabel. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Leo kommer helt til finalen jeg.

Han foretrekker nok en chilledag ved bassengkanten men han viste jo igår (og ved første utsending) at han faktisk spiller,og spiller veldig bra og gjennomtenkt.

Jeg håper du har rett, jeg liker Leo. :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen som skriver morsomme recaps om episodene?

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...