Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, noragrets skrev:

Trodde ikke episodene ble lagt ut tidlig når det er parsermoni?

Ja, det har tidligere vært praksis for episoder med parseremoni, pluss hele finaleuken, men i år står det ikke opplyst på Viaplay.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, noragrets skrev:

Trodde ikke episodene ble lagt ut tidlig når det er parsermoni?

Åja, det kan være :P Har ikke fått med meg det det, så torsdagens episode forrige uke på fredag, så da var ikke den problemstillinge oppe. Blir det ikke lagt ut før etter TV-sendingen i kveld?

Skrevet (endret)
22 minutter siden, missmcbeal skrev:

Åja, det kan være :P Har ikke fått med meg det det, så torsdagens episode forrige uke på fredag, så da var ikke den problemstillinge oppe. Blir det ikke lagt ut før etter TV-sendingen i kveld?

Den blir ikke lagt ut på torsdager før episoden er vist på TV og godt er det. Så kan ikke folk spoile så

Endret av smalls
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Den blir ikke lagt på torsdager før episoden er vist på TV og godt er det. Så kan ikke folk spoile så

Når man strømmer fra Viaplay så er det mulig å "hoppe" til slutten av episoden så snart den legges ut. Men den slags får de gjøre i spoilertråden :wink:

Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Den blir ikke lagt på torsdager før episoden er vist på TV og godt er det. Så kan ikke folk spoile så

Det er jo et godt poeng, noen er jo så frekke at de gjør det uten å tenke seg om.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, missmcbeal skrev:

Det er jo et godt poeng, noen er jo så frekke at de gjør det uten å tenke seg om.

De gjør det nok bare for å provosere. De vet hvor sure folk blir. Rasshøl! Men håper vi slippe spoilling i tråden :)

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, smalls skrev:

De gjør det nok bare for å provosere. De vet hvor sure folk blir. Rasshøl! Men håper vi slippe spoilling i tråden :)

Ufint språkbruk!

Anonymkode: daded...240

Skrevet

Jeg må innrømme at Erik har vokst veldig mye i mine øyne!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror vi må hjem i kveld? Jeg tenker Erik, eller han som klagde på at Ine ikke ville kose.. 

Tror CA virkelig er nervøs nå og spiller ekstremt i kveld. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Donout skrev:

Jeg må innrømme at Erik har vokst veldig mye i mine øyne!

Han og Leo virker som fine og oppegående typer.

Anonymkode: daded...240

• Liker 10
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror vi må hjem i kveld? Jeg tenker Erik, eller han som klagde på at Ine ikke ville kose.. 

Tror CA virkelig er nervøs nå og spiller ekstremt i kveld. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Han kommer nok å gjøre ALT for å overbevise Leo. Love ditt og love datt. Prøve å sette Erik i mest dårlig lys.

Håper bare ikke Leo stoler på det som kommer ut av munnen hans. Det er jo bare løgn

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet

Ine eller CA. Garantert. Leo virker som en oppegående og varm type, med andre ord- klikker ikke med Carl Aksel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper umodne Isabel ryker neste uke! 

Jeg tror hun har misforstått litt. Dette er legendesesongen, men det er ikke slik at de to skal være fredet og bare skal få seile igjennom hele sesongen uten motgang. SÅ forbanna hun ble da Erik og Joakim splittet de. Hvordan våger de! :angry:

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 15
Skrevet

Det beste var når Erik sa hysj til Isabell 😆

• Liker 33
Skrevet
37 minutter siden, Donout skrev:

Det beste var når Erik sa hysj til Isabell 😆

Ja, også det sure blikket da 🤣

Spent på om hvem som ryker :)

• Liker 5
Skrevet

Men var det ikke Leo som byttet ut Thea pga CA ville det? Håper ikke han lar seg påvirke av CA igjen

Skrevet

Pleeeeeaaaaseeee Leo vær smart. Ikke hør på CA om han prøver å mase på deg, love deg roser og fioler. Please.. CA kommer jo til å prøve seg.

• Liker 5
Skrevet

Talen til CA 😂😂

• Liker 4
Skrevet (endret)

Isabel og Ine kommer til å klikke hvis CA ryker. Isabel kommer til å sprute ild

Nå jobber virkelig CA. Håper Leo sender han ut

Endret av Aurora**
  • Liker 4
Skrevet

Men... Leo var jo på forhånd klar over at han skulle bli sendt inn på solo..? Var han ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...