Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da Leo leste opp brevet, så sitter isabel der å gliser. Hadde hennes allianse fått litt motgang og noen hadde gliset, så hadde hun kjeftet de ut! Hun elsker at andre får motgang, men klikker mongo hvis hun selv får motgang  "hvem faen er det småkidsa tror de er? Dette er min sesong"

Jeg likte ikke Erik i starten, men han har visst at han har bein i nesen og gir seg ikke så lett. Tror CA ble litt satt ut under pandoras. Han er så vant til å vinne diskusjoner og overkjører andre. Erik lot ikke CA vinne diskusjonen. CA har møtt sin overmann

Bra at gutta har gjennomskuet CA. Han har jo faktisk sagt det samme til ALLE gutta og det er lite smart å love alle det samme. Hadde vært tøft om Leo sendte han 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Sorry. :)

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Det er vel ikke noe du trenger å beklage... Synes det er mange bekjentskaper fra utsiden i år. CA kjenner Isabel, Joakim og Simon fra før, mens Joakim kjente både Ine og Julie. Isabel sa jo også med en gang at Ingrid var fra Stavanger. Så kommer det jo to nye legender, som vel alle "kjenner" på et vis...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får skikkelig vondt av Julie. Pappan døde 6 måneer før innspilling :( Dette er noe av det hun sier

Han var narkoman i mange år, og var lenge på avrusning. Vi snakket vel sammen hver eneste dag i over ett år. Vi hadde så fin dialog, og han fulgte med på alt som skjedde i livet mitt. Han var stolt av meg uansett. Han skrøt meg alltid opp i skyene, og ønsket at jeg skulle leve livet mitt fullt ut. Jeg fikk oppleve kun fine sider ved ham, deler hun åpenhjertig til Se og Hør

• Liker 6
Skrevet

Noen som vet hvilke av de andre deltakerene som hadde kjæreste mens de var med på paradise? Cathrine sa i et intervju med Se&Hør at det var flere deltakere enn hun selv som hadde kjæreste under oppholdet på hotellet.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde alle måtte være singel for å være med jeg? Eller kanskje de har endret på reglene.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde alle måtte være singel for å være med jeg? Eller kanskje de har endret på reglene.

Stemmer at de må være single, er derfor jeg ble nyskjerrig på hvilke andre på ph som har kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fortalt ikke at de hadde kjæreste, Cathrine traff sin etter hun fikk beskjed om at hun var med.

Anonymkode: daded...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper de straffer de som har løyet om kjæreste økonomisk. De driter i reglene fordi de vil bli kjendiser og ha gratis badeferie.
Det at hun hadde kjæreste er kanskje en medvirkende årsak til at hun virker så kjedelig og anonym.

Misliker forøvrig Joakim sterkt. Gutten trenger en reality check, tror han er Don Juan men det er jo absolutt ikke tilfellet.

Anonymkode: abaa5...c67

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, candykiss skrev:

Noen som vet hvilke av de andre deltakerene som hadde kjæreste mens de var med på paradise? Cathrine sa i et intervju med Se&Hør at det var flere deltakere enn hun selv som hadde kjæreste under oppholdet på hotellet.

Isabel og Pierre har jo vært kjærester en stund.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig Leo sender CA ut!!! Men noe sier meg at det ikke blir tilfellet, for det er jo veldig forutsigbart.. :/ Enten han eller Isabel. Noen av de må ut iallefall. 

Anonymkode: f9053...7dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, allesote skrev:

Legendene får goder. Isabel sa hun måtte ha med pc'en hvis hun skulle være med bl.a. De har jo egentlig ikke lov til å ha med pc'en sin inn på hotellet 

En fra PH Dk hadde kjæreste og når produksjonen fant det ut, så ble hun hivd ut på dagen

Har Cathrine kjæreste, så skjønner jeg hvorfor hun er så kjedelig 

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig Leo sender CA ut!!! Men noe sier meg at det ikke blir tilfellet, for det er jo veldig forutsigbart.. :/ Enten han eller Isabel. Noen av de må ut iallefall. 

Anonymkode: f9053...7dd

Isabel er låst med Simon, så hun må vi holde ut med litt til 🙄

Ryker CA, så håper jeg han må være ute noen uker før de sender han inn igjen 

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, allesote skrev:

Det vet jeg, men hun sa det var flere andre, ikke bare en.

Skrevet (endret)

Hvem tror dere ryker i kveld? Under parseremonien, så ser det litt mørkt ut for Ine. Beste hadde vært om Isabel ryker, men hun er jo låst med Simon

Jeg grøsser av de lange neglene til Isabel :haar: Lange negler er fint det, men hennes er så lange at de ser ut som lange klør.

Endret av smalls
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Joakim klager på at flere av jentene er utrente, men han er jo helt utrent selv.

Anonymkode: 834cf...dba

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte ikke Erik i starten, men han har visst at han har bein i nesen og gir seg ikke så lett. Tror CA ble litt satt ut under pandoras. Han er så vant til å vinne diskusjoner og overkjører andre. Erik lot ikke CA vinne diskusjonen. CA har møtt sin overmann

Litt tidlig å si ennå. Det blir nok flere dueller etterhvert her. Jeg også har fått et bedre inntrykk av Erik etterhvert. Syntes han var sytete og klaget mye i begynnelsen, men det har kommet seg.

Anonymkode: 834cf...dba

• Liker 4
Skrevet

Utseendet til Isabell har endret seg MYE siden hun var med på PH første gang, men oppførselen.. Not so much.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Hvem tror dere ryker i kveld? Under parseremonien, så ser det litt mørkt ut for Ine. Beste hadde vært om Isabel ryker, men hun er jo låst med Simon

Men vi vet vel ikke sikkert hvilket kjønn som blir i overtall - det avhenger vel av hva Leo foretar seg? Uansett håper jeg CA ryker før parseremonien, og da tror også jeg at Ine står i fare.

(Vanligvis veksler det jo ukentlig hvilket kjønn som har sitteplasser, men forrige sesong var det guttene som sto i fare på de to første parseremoniene).

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noet som vet hvorfor episoden fra i kveld ikke er lagt ut på Viaplay enda? Pleier jo å komme rundt 17.00 gjør den ikke? :P Utolmodig!

Endret av missmcbeal
Skrevet
Just now, missmcbeal said:

Noet som vet hvorfor episoden frå i kveld ikke er lagt ut på Viaplay enda? Pleier jo å komme rundt 17.00 gjør den ikke? :P Utolmodig!

Trodde ikke episodene ble lagt ut tidlig når det er parsermoni?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...