AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #481 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller så var hun bare ikke interessert i å kose med en fyr som hun har kjent i 1 uke? Anonymkode: a2654...d99 Jeg mente ikke at det kunne være årsaken, skjønner det godt jeg. Bare lurer på om noen vet hvem av de som hadde kjæreste, det er vist nok flere. Anonymkode: daded...240 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #482 Skrevet 21. mars 2018 Er ihvertfall sykt tydelig at Caxel er fredet av produksjonen, sikkert Isabel også. Lurer på hvor langt frem han har forhandlet seg til fredning. Irriterende at andre ikke kan spille godt, men likevel ikke vinne fordi produksjonen bare kommer på en twist til Caxels fordel. Men skjønner de vi ha han med lengst mulig for han langer jo liv, men håper bare ikke at Erik ryker på grunn av det. Anonymkode: 8141f...b7e 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #483 Skrevet 21. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme det egentlig, når man bare har kjent hverandre en dag eller en uke, eller i månedsvis for den saks skyld, så er det ingen selvfølge med intimitet og spooning og kos bare fordi man er av motsatt kjønn, selvom begge to er single. Anonymkode: ab37f...bb0 Da har man kanskje meldt seg på feil program. Anonymkode: 07177...fc8 2
Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #484 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme det egentlig, når man bare har kjent hverandre en dag eller en uke, eller i månedsvis for den saks skyld, så er det ingen selvfølge med intimitet og spooning og kos bare fordi man er av motsatt kjønn, selvom begge to er single. Anonymkode: ab37f...bb0 At det ikke er en selvfølge er jeg jo enig i, og det hender jo også ofte at to med dårlig kjemi blir partnere. Det at slike par nærmest streker opp en "grense" på midten av senga har jo skjedd også i tidligere sesonger... Men at de med kjæreste hjemme har høyere terskel for intimitet virker likefullt sannsynlig. Så er det jo Paradise, et program hvis gjennomsnitts-deltager ikke har helt de samme sperrene som folk flest. De få som praktiserer "null kroppskontakt" av prinsipp, snarere enn av manglende kjemi, synes jeg faktisk virker litt malplasserte på hotellet. Jeg husker for eksempel Carl Aksels første partner i sesong 8 (Synøve), som var bestemt på at hun kun skulle kline med sin partner under "flasketuten peker på". Slike prinsippfaste deltagere får gjerne noen spørrende blikk fra resten av gruppa. "Hva gjør du her, lissom?" 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #485 Skrevet 21. mars 2018 Uansett hvor singel, kåt og kosesyk man er så blir det bare kleint når en fyr prøver å mase og manipulere seg til kos og kroppskontakt. Enten har han veldig høye tanker om seg selv eller så tror han at alle ankommer PH med null preferanser på hvem man har lyst til å være intime med. Eventuelt er han en skikkelig creepy fyr. Det er stadig sånne masegutter med i PH. I forfjor hadde man DrØystein som maste seg til sex med Mikela første kvelden. Noe har sviktet i oppdragelsen av sånne karer. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har man kanskje meldt seg på feil program. Anonymkode: 07177...fc8 Det er et spill som handler om å holde seg der inne lengst mulig. Det står ingen steder i reglene at man er forpliktet til å ha kroppskontakt med den man sover sammen med. Men det er vel nettopp denne holdningen du har som enkelte av gutta på PH kommer inn med. Det er ganske tragisk å sette en standard for hvem som er "verdig" å delta basert på hvor seksuelt tilgjengelig man er. Grunde i fjor var edru gjennom hele oppholdet og drev heller ikke og elget seg inn på damene og prøvde å mase seg til kroppskontakt. Uansett hvor malplassert det kunne virke for noen så er det jo ingen tvil om at han i aller høyeste grad var en verdig spiller. Anonymkode: 71317...174 28
Gruselgrafs Skrevet 21. mars 2018 #486 Skrevet 21. mars 2018 På 20.3.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 31797...a53 30
Lord Friendzone Skrevet 22. mars 2018 #487 Skrevet 22. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett hvor singel, kåt og kosesyk man er så blir det bare kleint når en fyr prøver å mase og manipulere seg til kos og kroppskontakt. (...) Det er ganske tragisk å sette en standard for hvem som er "verdig" å delta basert på hvor seksuelt tilgjengelig man er. Grunde i fjor var edru gjennom hele oppholdet og drev heller ikke og elget seg inn på damene og prøvde å mase seg til kroppskontakt. Uansett hvor malplassert det kunne virke for noen så er det jo ingen tvil om at han i aller høyeste grad var en verdig spiller. Anonymkode: 71317...174 Det første er jeg helt enig i. Av prinsipp er jeg også enig i det andre, men jeg kan ikke se at noen har brukt seksuell tilgjengelighet som et mål for "verdighet". Grunde var edru, og respekterte andres grenser, men jeg kan ikke huske at han kviet seg det minste for kroppskontakt heller. Poenget mitt er at på Paradise må man være forberedt på at privatsfæren går mer eller mindre i oppløsning. Alle påmeldte vet at de etter all sannsynlighet blir vist nakne på TV, de må dele seng med noen de nettopp har møtt, og det handler mye om festing, kropp, flørt og sex. Det skal godt gjøres å slippe unna intimitet på Paradise - for å "gardere" seg mot at partneren smyger seg inntil deg i søvne måtte sengene nesten hatt en mur i midten. Av disse grunnene mener jeg altså at de mest prinsippfaste deltagerne heller kunne ha meldt seg på noe annet. Når dette er sagt er jeg helt enig i at noen av guttene er for pågående. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #488 Skrevet 22. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har man kanskje meldt seg på feil program. Anonymkode: 07177...fc8 Hva mener du? At bare fordi noen har sex og spooner, så må alle andre det også? Åneidu, Paradise handler om et spill, ikke intimitet man ikke er komfortabel med. Å forvente noe sånt av andre er ikke annet enn undertrykkende, sexistisk og veldig selvisk, rett og slett. Anonymkode: ab37f...bb0 22
helloAdele Skrevet 22. mars 2018 #489 Skrevet 22. mars 2018 Jeg liker Leo skikkelig godt merker jeg. Han virker som en veldig kul type, holdt på å dø når han drev og lurte Cahtrine til å tro at han hadde valgt å bytte partner haha, også virker han veldig hyggelig i tillegg. Jeg likte måten han backet Erik når Isabell kjeftet på han selv om Erik faktisk hadde sendt han på solo. Han må ikke ryke i morgen! Erik digger jeg også, så sinnssykt deilig med noen som tørr å gutse litt og bruke den makten de får, og ikke bare gir seg med en gang i en diskusjon. Håper han varer lenge. Han klager en del og dumma seg litt ut når han prøvde å bytte ut Newa da, men hey det er jo underholdning det og Når det gjelder Newa har hun vokst på meg og jeg har begynt å like henne, det er veldig fint at hun er kritisk til det som skjer og ikke bare jatter med som veldig mange av de andre deltagerne, og det virker ikke som hun er redd for en heftig diskusjon heller. Hun var vel også den eneste (?) av jentene som ikke sa noe negativt om den nye jenta når de drev og gikk gjennom kofferten hennes. Cahtrine er helt ok men hun virker ikke som noen spiller, hun gjorde ingenting for å bli når hun var i fare forrige uke (bare ventet på at noe skulle skje...) og hun har aldri tatt ordet eller utmerket seg når det har vært en litt "heated" diskusjon. Synes også Ine virker helt grei men hun er i feil allianse da så det hadde ikke gjort meg noe særlig om hun hadde røket ut. Når det gjelder resten så er Joachim så tragisk at det nesten er komisk, Kristian virker bare feig og vinglete, CA og Isabell er ufyselige, og Julie virker som hun kan være litt dramaqueen. De nye deltakerne har jeg ikke fått noe inntrykk av. Hva tenker dere om deltakerne so far? 18
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #490 Skrevet 22. mars 2018 Julie og Joakim bør jo dele seng, så opptatt de er av å ha seg der inne uavhengig av hvem den andre personen er, er jo ikke en gang interessert i å bli litt kjent før den dyttes inn. Anonymkode: daded...240 7
Lord Friendzone Skrevet 22. mars 2018 #491 Skrevet 22. mars 2018 Måtte bare gi bloggen til Isabel et klikk for å sjekke kommentarfeltet, og som ventet får hun en del pepper for sin oppførsel på Pærra. Jeg synes mesteparten er ganske treffende, og hun forsvarer seg heller ikke særlig bra. Her er hennes svar til en av de kritiske kommentarene: «slutt å ta alt på så sykt stort alvor. Jeg holder jo bare på med de på kødd. Hadde en god tone med alle, så du må ikke ta alt så seriøst. Så klart godter man seg litt når ting går vår vei, men hvem gjør ikke i et slikt spill? Jeg er ei heller en nikkedukke. Viktig med litt gøye reaksjoner slik at seerne, som for eksempel du, har noe å bli underholdt av. Og jammen får jeg det til også. Hehe :)» http://sraad.blogg.no/1521653081_vlogg__vi_pner_oss_og_forteller_om_hendelsen.html#comment Så hennes ufyselige utbrudd til gruppa, hvor hun fremstår dritsur og språkbruken er så grov at halvparten må sensureres bort, er bare kødd for å underholde seerne? Akkurat, ja! 15
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #492 Skrevet 22. mars 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julie og Joakim bør jo dele seng, så opptatt de er av å ha seg der inne uavhengig av hvem den andre personen er, er jo ikke en gang interessert i å bli litt kjent før den dyttes inn. Anonymkode: daded...240 Det har de jo gjort før😄 Anonymkode: 34f4f...122 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #493 Skrevet 22. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det har de jo gjort før😄 Anonymkode: 34f4f...122 Nei? Anonymkode: 8a7e8...aa0
Lord Friendzone Skrevet 22. mars 2018 #494 Skrevet 22. mars 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei? Anonymkode: 8a7e8...aa0 Jo, de har delt seng på utsiden. Det nevner de begge i første episode 10
Christy89 Skrevet 22. mars 2018 #495 Skrevet 22. mars 2018 Isabel klarer ikke å holde en diskusjon. Hun klarer ikke å holde seg rolig og må kalle andre navn. Å kalle et annet menneske for fitteunge er så barnslig som det går an. Jeg tror CA kommer til å bytte henne ut hvis hun ikke tar seg sammen. Kunne nesten høre han sa "hold kjeft" i øret hennes. Isabel er som trassig tenåring som ikke får vilja si. Kristian kommer nok til å ryke hvis han skal vingle sånn frem og tilbake. Han sladret til CA fordi han ville være ærlig? men støtter den andre alliansen under Pandoras Hvis CA ryker denne uken, så er det 100% sikkert at de sender han inn igjen. Vi blir ikke kvitt han så lett. Isabel håper jeg ryker på hode og ræva ut! 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #496 Skrevet 22. mars 2018 Om jeg hadde havnet på samme rom som Joakim hadde jeg sovet i dusjen. Ellers liker jeg ikke Isabel for hun oppfører seg som en bortskjemt drittunge, Kristian er vinglete, Carl Axel er fryktelig slitsom. Ine virker helt grei, men kan bli litt furten når ting ikke går hennes vei. Jeg liker Julie litt, hun er ganske underholderne. Newa er søt, Erik er kjempekul og jeg håper han blir lenge. Leo virker veldig chill. Cathrine ser vi så lite til at jeg har egentlig ikke dannet meg noe inntrykk. Anonymkode: 6a6cd...746 11
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #497 Skrevet 22. mars 2018 Ikke for å skape en utseende-diskusjon, men ærlig talt altså. Klumpete implantater/injeksjoner i baken, falske øyevipper som nesten når opp til panna, rosa lipgloss og ingen pannemimikk etter Botox og enorme implantater. Og negler så lange at det ser ut som negledesigneren bare har limt på tippene og kjørt på med akryl uten å tilpasse form eller lengde. Håper virkelig ikke ungdommer lar seg påvirke av dette. Anonymkode: e228d...b7e 21
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #498 Skrevet 22. mars 2018 1 hour ago, Lord Friendzone said: Jo, de har delt seng på utsiden. Det nevner de begge i første episode Ok, det har jeg ikke fått med meg. Sorry. Håper selvfølgelig, som dere andre, at Leo, Erik og Newa får bli. Anonymkode: 8a7e8...aa0 1
Christy89 Skrevet 22. mars 2018 #499 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har begynt å like Newa veldig godt Hun virker snill og fornuftig. Ine blir for sutrete. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #500 Skrevet 22. mars 2018 Virker som at Leo kanskje får valget mellom å sende seg selv eller noen andre ut. Ettersom han sa et eller annet om å rive ned det sosiale hierarkiet, tenker jeg at CA kanskje ryker? Ser ikke helt hvem andre av guttene han skal sende ut ettersom han nye er fredet ut uken. GLEDER MEG! Anonymkode: 55f5e...9df 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå