Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #461 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalte hun ikke han fitteunge? Klager på at de er så unge, men hun er som en trassig 3 åring Anonymkode: 8ed67...b00 Jepp! Og på videorommet sa hun "Hva faen tror disse jævla småkidsa at de er?" ... Isabel er bare så ufyselig høy på seg selv Nok en gang poengterer hun sin legendestatus, og at de andre er så umodne... Hun skjønner heller ikke at de to guttene tør å gå mot dem, fordi de er legender... 24
smalls Skrevet 21. mars 2018 #462 Skrevet 21. mars 2018 Jeg elsker Erik Isabel er en dårlig spiller. Er du med på leken, så må du faktisk tåle steken. Hadde hun virkelig trodd de to skulle bare få seile igjennom hele sesongen og ikke oppleve noe motgang fordi de "legender"?! 29
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #463 Skrevet 21. mars 2018 Legger ut det samme som jeg skrev på spoilertråden siden episoden nå er visst på tv. Det overrasker meg, men jeg liker faktisk Erik. Innmari godt til og med. Han har mange kvaliteter som er usjarmerende, men på samme tid virker han som en veldig oppegående fyr med mye vett og som ikke er redd for å gå mot strømmen. Så og si alle de andre deltagerne sitter der som noen sauer og nikker og er enig med alle de andre, og virker mest gira på å være på ferie og ikke få uvenner. Erik har guts, er samtidig ærlig, og han virker til å tåle en støyt og tar det med sjarm hvordan Isabel og CA oppfører seg som to sutrete 3 åringer. Håper han holder seg der inne! Anonymkode: ba1c0...d93 46
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #464 Skrevet 21. mars 2018 Må faktisk le av Isabel. Hun er så utrolig umoden! Hun forteller at alle andre er så unge, men hun oppfører seg jo som en 3 åring. Anonymkode: 31797...a53 27
Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #465 Skrevet 21. mars 2018 Det var bra og modig spilt av Erik og Joakim i dag, men nå henger mye på hva som skjer når Leo våkner i morgen. Veldig bra å se at noen endelig gir "kartellet" motstand, og som de alle sier - nå er spillet virkelig i gang! Ettersom Leo våkner opp, og trolig kan sende ut hvem han vil (bortsett fra de låste parene) er det vel helt åpent hvilket kjønn som blir i flertall inn mot morgendagens parseremoni. Dette var helt klart den beste episoden til nå! 18
Rosewood Skrevet 21. mars 2018 #466 Skrevet 21. mars 2018 Ikke Leo da Han er så snill og god. Jeg liker han. Og digger Eirik. Han har guts, vett, og er ganske rasjonell. Holdt seg ganske rolig i diskusjonen mot CA og holdt på sitt. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #467 Skrevet 21. mars 2018 Isabel er skikkelig nedltende. Han lille fisen, de andre skal bare holde kjeft, jeg vet best, jeg er dronningen blabla.... Jeg håper hun ryker til helvetet ut. Anonymkode: 27684...323 26
Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #468 Skrevet 21. mars 2018 Det er så mange endringer, låsinger, parsplitter, svik, allianser og tvister, at det kan være vanskelig å henge med i svingene. Noen som tør å spå morgendagens utfall? På previewet virket det jo sikkert at Leo får komme inn igjen, men hvem velger han å sende ut? Og hvordan blir sammensetningen av parene etter seremonien? Bortsett fra Leo selv og de låste parene har vi altså følgende deltagere: Kristian, Cathrine, Carl Aksel, Julie, Erik, Newa og Ine. 1
smalls Skrevet 21. mars 2018 #469 Skrevet 21. mars 2018 Lurer på hva CA visket til Isabel da hun kjeftet vilt på de andre? Sikkert noe om at hun må roe seg litt 🙊 Kristian virker veldig vinglete. Hadde ikke turt å spille med han 14
Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #470 Skrevet 21. mars 2018 3 minutter siden, smalls skrev: Lurer på hva CA visket til Isabel da hun kjeftet vilt på de andre? Sikkert noe om at hun må roe seg litt 🙊 Kristian virker veldig vinglete. Hadde ikke turt å spille med han Det hørtes ut som han hvisket "hold kjeft!" Rett etter møtet med gutta, gikk Kristian tilsynelatende rett til CA og diskuterte taktikk. "De har jo selvfølgelig tenkt å spille deg ut"... 9
kindagirl Skrevet 21. mars 2018 #471 Skrevet 21. mars 2018 Hvem tror vi Leo velger imorgen? Hadde vært sykt kult om han sendte ut Carl Aksel. Selvom han sikkert blir sendt fort inn igjen av produksjonen.. 15
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #472 Skrevet 21. mars 2018 1 time siden, Rosewood skrev: Herregud som Joachim syter over at Ine ligger på sin kant på senga og aldri vil puse ham... Off den fyren der ass 🙄🤢 Kom igjen liksom, du er bitter fordi hun ikke vil ligge med deg. «Hun er som søsteren min, og eg vil jo ikkje ligge med søsteren min, det e nasty» men, er det vanlig å bli så snurt fordi ens «søster» ikke puser og spooner med deg? For det er IKKE sært liksom? Cathrine så i et intervju at hun hadde kjæreste da hun var på ht og at det var flere andre som også hadde Det, kanskje Ine er en av Dem? Anonymkode: daded...240 1
fitnessjenta Skrevet 21. mars 2018 #473 Skrevet 21. mars 2018 4 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Det hørtes ut som han hvisket "hold kjeft!" Rett etter møtet med gutta, gikk Kristian tilsynelatende rett til CA og diskuterte taktikk. "De har jo selvfølgelig tenkt å spille deg ut"... Viktigere for han å bli venn med "kjendisen" Carl Aksel enn å komme langt i spillet.. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #474 Skrevet 21. mars 2018 Fascinerer meg hvordan CA og Isabel hele veien har sagt at nå skal de spille hardt, og at de andre ikke skjønner spillet. Og i tillegg at CA påstod at Erik og Joakim ikke hadde baller til å splitte han. Men når de faktisk har det, og de spiller sykt bra, så klikker det for «legendene» Anonymkode: a19ca...bdd 26
Aurora** Skrevet 21. mars 2018 #475 Skrevet 21. mars 2018 Isabel klarer ikke å diskutere på en saklig måte og må kalle andre for navn. Fitteunge, really?! 🙈Hun klager på småkidsa, men er jo verre selv. Til og med CA hadde vett til å holde kjeft og ikke fyre løs. Å kalle noen som bare er 1-3 år yngre enn deg for småkids er noe man gjør på ungdomsskolen. Isabel var bare 20 år i sin sesong Digger at Erik ikke ga seg i diskusjonen mot CA og han sto på sitt. De fleste gir seg til slutt. Tommel opp 👍 31
Lord Friendzone Skrevet 21. mars 2018 #476 Skrevet 21. mars 2018 6 minutter siden, kindagirl skrev: Hvem tror vi Leo velger imorgen? Hadde vært sykt kult om han sendte ut Carl Aksel. Selvom han sikkert blir sendt fort inn igjen av produksjonen.. Det kan godt tenkes - han protesterte jo ikke da planen om å få ut CA ble fremlagt på rommet. På previewet sier Leo også at han virkelig kommer til å "rive ned det sosiale hierarkiet". Det er lov å håpe... Sammensetning jeg da ser for meg blir Leo + Cathrine, Kristian + Julie og Erik + Newa (i tillegg til de to låste parene). 1
CMHuser Skrevet 21. mars 2018 #477 Skrevet 21. mars 2018 Isabel taper mye på at ho ikke klarer å holde seg rolig i en diskusjon, ho må liksom alltid komme med en snerpete og frekk kommentar, og akkurat det tror jeg ikke TV3 vil ha i finalen og eventuelt en seier, ikke hvis de vil bli tatt mer seriøst enn de blir. Men men, bare en tanke... 4
fitnessjenta Skrevet 21. mars 2018 #478 Skrevet 21. mars 2018 4 minutter siden, CMHuser skrev: Isabel taper mye på at ho ikke klarer å holde seg rolig i en diskusjon, ho må liksom alltid komme med en snerpete og frekk kommentar, og akkurat det tror jeg ikke TV3 vil ha i finalen og eventuelt en seier, ikke hvis de vil bli tatt mer seriøst enn de blir. Men men, bare en tanke... Jeg tenker dessverre at TV3 bryr seg mest om seertall, og vil derfor ha Isabell der så lenge som mulig 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #479 Skrevet 21. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cathrine så i et intervju at hun hadde kjæreste da hun var på ht og at det var flere andre som også hadde Det, kanskje Ine er en av Dem? Anonymkode: daded...240 Samme det egentlig, når man bare har kjent hverandre en dag eller en uke, eller i månedsvis for den saks skyld, så er det ingen selvfølge med intimitet og spooning og kos bare fordi man er av motsatt kjønn, selvom begge to er single. Anonymkode: ab37f...bb0 12
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #480 Skrevet 21. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cathrine så i et intervju at hun hadde kjæreste da hun var på ht og at det var flere andre som også hadde Det, kanskje Ine er en av Dem? Anonymkode: daded...240 Eller så var hun bare ikke interessert i å kose med en fyr som hun har kjent i 1 uke? Anonymkode: a2654...d99 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå