Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid skal det komme folk å fortelle oss hvor latterlig de syns PH er.

Den er grei, liksom.

Anonymkode: 2baed...26b

Det skjer hver sesong at anonyme kommer inn i tråden for å si det. Seriøst, la nå folk se på hva de vil. Beste er bare å overse de

Endret av smalls
  • Liker 18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare et spm. Er det voksne over 35-55 som ser dette her? Eller er dere i 20 årene selv? Skremmende om dere er over 30 år som digger slike nedlatende serier.

Anonymkode: f582b...bf7

Jeg er over 40. Digger ikke serien på noen måte, sitter bare og ler litt av den ungdommelige dumskap som stilles til skue.

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare et spm. Er det voksne over 35-55 som ser dette her? Eller er dere i 20 årene selv? Skremmende om dere er over 30 år som digger slike nedlatende serier.

Hva betyr nedlatende serie?

Anonymkode: daded...240

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende at du oppsøker tråden og skriver dette i den.

Er over 30, ser på Paradise. Digger ikke serien fordi jeg ser opp til deltagerne, men fordi folka er så annerledes fra meg selv. :) Litt spennende å se HVOR forskjellige vi mennesker kan være. 

Dagsfylla for meg er ikke noe jeg hadde ropt høyt om. Ha sex med en fyr som kommer etter 30sek gjentatte ganger er ikke noe jeg hadde gjort. Osv.

Anonymkode: 8f5e7...313

• Liker 11
Skrevet

Paradise er litt som en ny russetid for deltagerne. De fleste av dem er langt mer "street-smarte" enn skolesmarte, men ikke mindre underholdende av den grunn - tvert imot! Jeg lar meg fascinere av psykologien bak spillet, og dramaet. De sier så mye rart og finner på så mye sprell, at det ofte blir ganske så festlig! Det er litt som å observere en dyrehage.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett episoden og gled dere. Drama  :nori:

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende at du oppsøker tråden og skriver dette i den.

Er over 30, ser på Paradise. Digger ikke serien fordi jeg ser opp til deltagerne, men fordi folka er så annerledes fra meg selv. :) Litt spennende å se HVOR forskjellige vi mennesker kan være. 

Dagsfylla for meg er ikke noe jeg hadde ropt høyt om. Ha sex med en fyr som kommer etter 30sek gjentatte ganger er ikke noe jeg hadde gjort. Osv.

Anonymkode: 8f5e7...313

Da vil jeg si det er mye mer usexy å suttre seg til sex "ikke sov da, ikke sov". Og synes å være ganske fornøyd med å ha hatt seg der inne. 

Anonymkode: daded...240

• Liker 4
Skrevet

Gleder meg skikkelig til kveldens episode :yvonne:

Lurer på hva Isabel blir så sur for :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aurora** skrev:

Gleder meg skikkelig til kveldens episode :yvonne:

Lurer på hva Isabel blir så sur for :fnise:

Tydelig noen som går i mot henne og Caksel. Velfortjent 

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 9
Skrevet (endret)

Herregud som Joachim syter over at Ine ligger på sin kant på senga og aldri vil puse ham... Off den fyren der ass 🙄🤢

Kom igjen liksom, du er bitter fordi hun ikke vil ligge med deg. «Hun er som søsteren min, og eg vil jo ikkje ligge med søsteren min, det e nasty» men, er det vanlig å bli så snurt fordi ens «søster» ikke puser og spooner med deg? For det er IKKE sært liksom? :klo:

Endret av Rosewood
  • Liker 36
Skrevet (endret)

Noe sier meg at de splitter CA og Isabel. ;) Håper det. De må forstå de ikke bare dure frem og aldri få motgang

Endret av Christy89
  • Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Rosewood skrev:

Herregud som Joachim syter over at Ine ligger på sin kant på senga og aldri vil puse ham... Off den fyren der ass 🙄🤢

Kom igjen liksom, du er bitter fordi hun ikke vil ligge med deg. «Hun er som søsteren min, og eg vil jo ikkje ligge med søsteren min, det e nasty» men, er det vanlig å bli så snurt fordi ens «søster» ikke puser og spooner med deg? For det er IKKE sært liksom? :klo:

Han er bare en liten guttevalp. Stakkars Ingrid som er partner med han 🙄

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Han er bare en liten guttevalp. Stakkars Ingrid som er partner med han 🙄

Ja hun må nå skjønne det snart håper jeg. Den endeløse klaginga. Gi kroppen til Joachim ellers blir du ditcha

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så umoden Isabel er. Reagere på den måten.

Anonymkode: 31797...a53

• Liker 15
Skrevet (endret)

Haha dør av Isabel :skratte:

"Dette er vår sesong"

Så klart løper Kristian å sladrer til CA.  Håper CA ryker.

Endret av smalls
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kalte hun ikke han fitteunge? Klager på at de er så unge, men hun er som en trassig 3 åring 

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg skikkelig til kveldens episode  :nori: Blir i hvert fall drama. 

Gleder meg til den dagen CA og dronningen hans sjekker ut (Hvis de i det hele tatt gjør det da) ser for meg at de blir drit sure :hoho:

Anonymkode: 27684...323

Den aller mest snurte blir nok Isabel. Helt utrolig at hun kan sitte og si helt seriøst at Erik burde la være å gå i mot dem fordi de er legender, og at "dette e min og Carl Aksel sin sesong!" :ler: Hva hadde hun trodd? At alle deltakerne skulle bøye seg i støvet, kysse deres føtter og bære dem på gullstol inn i finalen? Haha, jeg gleder meg til hun ryker ut! Hun blir nok om mulig enda mer eksplosiv enn hun ble sist gang hun deltok i PH og ble kastet ut.

Jeg kjenner at jeg digger Erik og måten han lar drittpraten til Isabel bare prelle av :)

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg er over 35 og liker å se på denne serien, nettopp fordi jeg liker å se folk dumme seg ut. Det er god underholdning! :)
Jeg håper du ikke er over 21 og bruker ordet "digge" ;) See what I did there?

2 minutter siden, Rosewood skrev:

Ja hun må nå skjønne det snart håper jeg. Den endeløse klaginga. Gi kroppen til Joachim ellers blir du ditcha

Joachim er virkelig en stusselig fyr. Sutre og klage så mye over Ine fordi hun ikke har lyst til å tafse på ham eller la ham få tafse på henne. I tillegg klager han på utseendet til damene ("altså, de trener jo ikke!")... Hello there, begynn med å se deg i speilet, gutt. Du er i akkurat samme ligaen selv og på ingen måte penere. Det at du er så sutrete og fremstår som en ekkel fyr som manipulerer damer til å ha kroppskontakt med deg, gjør at du blir enda mindre attraktiv.

Anonymkode: 71317...174

• Liker 26
Skrevet

Joakim virker (unnskyld språket) litt som en gris, og presser indirekte den nye deltakeren til at hun må kose med han, ellers bytter han partner hvis han får sjansen! Dette viste han jo tidlig i sesongen også, da han sa "kanskje jeg gjør noe med henne?" Om Thea... hvem tror han at han er, Don juan?

Og hva er greia med å henge seg opp i at den nye jenta snuser? Snakk om å finne noe så ubetydelig å "hate" den nye jenta for. 

Isabel slutter aldri å mase om hvor små de andre deltakerne er, når hun bare er 2-3 år eldre enn de... så liten aldersforskjell bryr man seg om på ungdomsskolen, ikke når man er over 20. Håper de andre deltakerne er smarte og ser dette som en mulighet til å få ut CA, og at han ikke har rukket å manipulere alle andre enn Erik.

• Liker 24
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde hun sa at hun skulle legge følelsene til side denne sesongen, og ikke reagere så sterkt på ting😅

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Caroline91 skrev:

Joakim eier jo søren ikke ryggrad. Og hvor mange ganger er det mulig å nevne at han og Ine lå på forskjellige sider av sengen? 

Jeg skjnner ikke hvorfor det skulle være en så big deal for han i det hele tatt. Bare fordi man havner i samme hytte med noen så betyr ikke det rett på nærkontakt og spooning. Hallo, de har nettopp møtt hverandre!
Jeg hadde også lagt meg på motsatt side av sengen, naturligvis!

Så personlig som han tar det så virker det som han er utsulta på nærhet og meldte seg på paradise for å få spoone uten å bli kjent med jenta først (kanskje ingen gidder å spoone med han til vanlig heller, fordi han ikke er noe bra når man blir kjent med han?). Ekkel holdning, objektiviserende. Bare fordi man blir plassert på samme rom som en fremmed kvinne gir det ingen selvfølge om intimitet.

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...