Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ut som at Erik går imot kongen og dronningen, og det liker de dårlig. De to må faktisk skjønne de ikke eier hele hotellet. Isabel "dette er min og Carl Aksel sin sesong" Oh please :roll:

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Ser ut som at Erik går imot kongen og dronningen, og det liker de dårlig. De to må faktisk skjønne de ikke eier hele hotellet. Isabel "dette er min og Carl Aksel sin sesong" Oh please :roll:

Bare elsker mennesker med null selvinnsikt og en dobbelmoral på størrelse med Kina❤️ Greit så lenge ting går utover andre, men svarer noen med samme mynt tilbake så er det ikke særlig fred i paradis lenger

• Liker 25
Skrevet

Helt grei episode. Ingrid virket ganske jordnær, og jeg tror ikke hun er av den irriterende sorten. Skjønte ikke helt de andre jentenes oppheng i at hun bruker snus?

Jeg synes det er en god ordning at den nye deltageren får tilbringe mye tid alene med alle av det motsatte kjønn før en eventuell parsplitt. Tidligere har den nye ofte ha måttet splitte et par etter kun en veldig kort, ofte ganske klein introduksjon, og det må jo være dritskummelt. Jeg ventet at enten Newa eller Ine ville bli sendt på Solo, da begge deres partnere har vært nokså slitne...

Previewet indikerer at mye endres frem mot neste parseremoni, og to dager kan som kjent være lang tid inne på Paradise. Kaos og drama kan være vel og bra, selv om jeg ikke akkurat digger den nåværende maktbalansen...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Håper enten Caksel eller Shirorg ryker denne uken. Så cocky og ufyselige de er :kvalm:

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 12
Skrevet
23 minutter siden, caline skrev:

Bare elsker mennesker med null selvinnsikt og en dobbelmoral på størrelse med Kina❤️ Greit så lenge ting går utover andre, men svarer noen med samme mynt tilbake så er det ikke særlig fred i paradis lenger

Tror kanskje Erik og Newa fikk bytte om på parene (kanskje CA eller Isabel blir låst med noen andre?) Og derfor klikker det for de to? Isabel og Newa diskuterte jo heftig. Newa reiste seg opp til og med

Blir veldig spennende i morgen og en ryker nok på Pandoras 

• Liker 4
Skrevet (endret)
10 timer siden, smalls skrev:

Tror kanskje Erik og Newa fikk bytte om på parene (kanskje CA eller Isabel blir låst med noen andre?) Og derfor klikker det for de to? Isabel og Newa diskuterte jo heftig. Newa reiste seg opp til og med

Bare deilig om CA og Isabel får litt motgang og ikke tro at de kan flyte gjennom hele greia. Ja, blir spennende!! Gleder meg

Endret av caline
  • Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, smalls said:

Ja, jeg kan ikke skjønne noe annet. Nå er det jo likevekt mellom kjønnene, og det må vel endres på før torsdagen.

• Liker 1
Skrevet

Først; for en oppførsel på jentene når de gikk gjennom kofferten hennes idag! Tanteklær, snus, trodde hun kunne være stor og «det var jo bra da»

Second; Tror det blir mye drama imorgen! Endelig kan kanskje noen vise CA og Isabel at de ikke er urørlige fordi de er legender. De har kommet inn dit og trodd at de bare skal seile på de syv blå inn til en finale. 

• Liker 16
Gjest Caroline91
Skrevet

Joakim eier jo søren ikke ryggrad. Og hvor mange ganger er det mulig å nevne at han og Ine lå på forskjellige sider av sengen? 

Skrevet (endret)

Feil.

Endret av J..
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, stakkars Ingrid. Hun må jo føle seg presset til å spoone og kose med Joakim nå. Han har gjentatt hundre ganger at han byttet ut Ine (?) fordi hun ikke ville kose, så da vet hun jo nå at hun også kan bli byttet ut av samme grunn. 

Forresten, er det normalt å hyle av glede når man hører ordet «fest»? Det ser ut som at festing er meningen med livet for deltakerne, og at å få vite at de skal få drikke er en like bra nyhet som å ha kommet inn på drømmestudiet. Men kanskje det bare er jeg som begynner å bli gammel...

Anonymkode: 7c340...0fa

• Liker 28
Skrevet

Utifra reklamen, så kan det se ut som CA og Isabel får litt motgang (noe som er fortjent) De er så utrolig høye på seg selv og hadde sikkert trodd de skulle styre hele spillet. At de andre må gjøre hva de befaler

De andre jentene trodde ingrid var stor fordi hun bruker størrelse M 🙈 så mye gnål over at hun snuser da. "Ææææsj hun snuser!" 😲

• Liker 16
Skrevet

En tung til. Jeg hadde angret på valget mitt om jeg var Ingrid. Joakim krever hun må klø han på ryggen og forventer kos. Skulle si 50 ganger hvor kjip Ine var 🙄

• Liker 28
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Caroline91 skrev:

Joakim eier jo søren ikke ryggrad. Og hvor mange ganger er det mulig å nevne at han og Ine lå på forskjellige sider av sengen? 

Tenkte det samme. Får da være måte på. Og nå føler hun sikkert et press om at hun MÅ kose med han :fnise:

Gjest Caroline91
Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Tenkte det samme. Får da være måte på. Og nå føler hun sikkert et press om at hun MÅ kose med han :fnise:

Jeg vet. Også bare: "Kan du puse meg på ryggen?" :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
5 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg vet. Også bare: "Kan du puse meg på ryggen?" :fnise:

Ja :fnise::fnise:

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, caline skrev:

Bare deilig om CA og Isabel får litt motgang og ikke tro at de kan flyte gjennom hele grei. Ja, blir spennende!! Gleder meg

CA er vel blitt så bortskjemt etter produksjonen hjalp han og bærte han frem til finalen i sin sesong, derfor takler han motgang svært dårlig

Isabel takler også motgang dårlig. I hennes sesong "jævla fitte"

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg skikkelig til kveldens episode  :nori: Blir i hvert fall drama. 

Gleder meg til den dagen CA og dronningen hans sjekker ut (Hvis de i det hele tatt gjør det da) ser for meg at de blir drit sure :hoho:

Anonymkode: 27684...323

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare et spm. Er det voksne over 35-55 som ser dette her? Eller er dere i 20 årene selv? Skremmende om dere er over 30 år som digger slike nedlatende serier.

Anonymkode: f582b...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Alltid skal det komme folk å fortelle oss hvor latterlig de syns PH er.

Den er grei, liksom.

Anonymkode: 2baed...26b

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...