Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en moderator bør rydde tråden litt for ufine utsagn om utseende til deltakerne?

Anonymkode: daded...240

Støtter dette og beklager så mye for det jeg brukte som ordvalg om Magne. Hadde slettet det selv om det var mulig!

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

CA vil ha ut Newa pga han vet hun er skeptisk og han ikke har henne rundt lillefingeren. Alt det han sier og lover til alle gutta. Blir flau av å se på hvordan han holder på. Håper han går på en stor smell!

Anonymkode: 27684...323

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Sophie her

Som jeg skrev i går ... Skuffet over TV3. Her ofrer vi jævlig mye av vår tid på å være med i legendesesongen, og så gir de meg tre sekunder på skjermen. Synes det er veldig urimelig og ydmykende med tanke på at vi faktisk har promotert dette, for dem, fire måneder i forveien».

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 21
Skrevet

Jeg skjønner godt at de føler seg utnyttet. På den ene siden hadde det kanskje blitt litt i overkant om alle de åtte legendene skulle fått sjekke inn, men da burde TV3 heller ha brukt et trangere nåløye fra starten av. Ifølge flere tidligere deltagere tar det utrolig lang tid å filme det som blir til få minutter på skjermen, og som Soph nevner må de nødvendigvis ha ofret ganske mye for å dra ned til Mexico. Produksjonen har jo brukt legende-konseptet mye i promoteringen av årets sesong.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Jeg skjønner godt at de føler seg utnyttet. På den ene siden hadde det kanskje blitt litt i overkant om alle de åtte legendene skulle fått sjekke inn, men da burde TV3 heller ha brukt et trangere nåløye fra starten av. Ifølge flere tidligere deltagere tar det utrolig lang tid å filme det som blir til få minutter på skjermen, og som Soph nevner må de nødvendigvis ha ofret ganske mye for å dra ned til Mexico. Produksjonen har jo brukt legende-konseptet mye i promoteringen av årets sesong.

Ja, også skal bare 4 få sjekke inn. Skjønner de føler seg utnyttet.  Dette er tross alt en jubeleumsesong og da trodde jeg alle 7 skulle sjekke inn i løpet av sesongen. 

Men så vet jeg de får betalt for å være med, så da synes tv3 4 var nok.

Men hadde vært gøy hvis halvparten var gamle deltagere. 

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, hets og kommentarer om kropp.

Edie, mod.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier automatisk på alle som går imot Carl Aksel. Ikke at det er så mange, men jeg overlever Erik sine divanykker av nettopp denne viktige grunnen. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 29
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier automatisk på alle som går imot Carl Aksel. Ikke at det er så mange, men jeg overlever Erik sine divanykker av nettopp denne viktige grunnen. 

Anonymkode: f1090...7e7

Enig. Jeg håper så inderlig ikke at CA klarer å overbevise Erik, men fatter ikke at folk tør å stole på alt han lover. Skulle ikke tro de har sett hans sesong

Gøyeste hadde vært om han latet som han spilte med CA og lurer han trill rundt. At han får CA på hode og ræva ut. Det hadde vært jævlig bra. Se for deg trynet til CA da 🤣

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Christy89 said:

Enig. Jeg håper så inderlig ikke at CA klarer å overbevise Erik, men fatter ikke at folk tør å stole på alt han lover. Skulle ikke tro de har sett hans sesong

Gøyeste hadde vært om han latet som han spilte med CA og lurer han trill rundt. At han får CA på hode og ræva ut. Det hadde vært jævlig bra. Se for deg trynet til CA da 🤣

Ja, det hadde vært noe! Mot slutten av episode fem synes jeg forsåvidt det kom ganske klart frem at Erik bare spiller med. Da han imiterte CA på videorommet ga han jo uttrykk for at det ikke er noe særlig tillit der :laugh: 

Men så sterkt som CA står i gruppa nå, ville det nok slått tilbake på den som hadde klart å sende ham ut.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Ja, det hadde vært noe! Mot slutten av episode fem synes jeg forsåvidt det kom ganske klart frem at Erik bare spiller med. Da han imiterte CA på videorommet ga han jo uttrykk for at det ikke er noe særlig tillit der :laugh: 

Men så sterkt som CA står i gruppa nå, ville det nok slått tilbake på den som hadde klart å sende ham ut.

Ja, han har jo klart å få nesten alle i sitt kartel (eller hva pokker han kaller det) de sender han bare inn igjen, men må bare se reaksjonen hans når han ryker ut :ler:

AnonymBruker
Skrevet

"Tror jeg har mange fiender fordi jeg er fin."

Sitat - den nyinnsjekka stringtrusa.

lol

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes vi bør følge praksisen om at denne tråden følger vanlig TV-tid. De som har tilgang til Viaplay kan jo bruke spoiler-tråden frem til kvelden.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Synes vi bør følge praksisen om at denne tråden følger vanlig TV-tid. De som har tilgang til Viaplay kan jo bruke spoiler-tråden frem til kvelden.

Dette var fra Side2's intervju med vedkommende,ikke episoden.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette var fra Side2's intervju med vedkommende,ikke episoden.

"Den nyinsjekka stringtrusa" indikerer at en jente sjekker inn i dagens episode, og den vises altså på TV først i kveld. Potensielle spoilere kan man strengt tatt finne overalt, men i denne tråden har vi praktisert å ikke diskutere ting som enda ikke er vist.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lord Friendzone skrev:

"Den nyinsjekka stringtrusa" indikerer at en jente sjekker inn i dagens episode, og den vises altså på TV først i kveld. Potensielle spoilere kan man strengt tatt finne overalt, men i denne tråden har vi praktisert å ikke diskutere ting som enda ikke er vist.

De sier det i reklamen for kveldens episode,det nevnes i overskriften på intervjuet,og det står forøvrig over hele Facebook,siste mann imm var en gutt,så det sier uansett seg selv at ikveld er det en jente.

Det er alltid om hverandre.

Kansje like greit å logge av alle SOME før 2230 da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol

Gi faen å spoil da.

Rapportert.

Anonymkode: 2baed...26b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De sier det i reklamen for kveldens episode (...)

Ok, at det nevnes i previewet er et godt poeng, som jeg glemte i farten. Men da tror jeg vi stort sett er enige :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis gutta kan ofre partneren sin, så håper jeg en gjør det. Trenger litt drama og spenning.

Kommer ikke over hvor harry det er når jentene går rundt med g-streng  🙈

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 7
Skrevet

Jeg sitter fortsatt å venter på at det skal komme en tvist som gjør at Triana ryker ut av hotellet 🙄 Lei av den kjedelige, har-ikke-endret-seg-som-programleder-på-10-år og egenreklamerende dama..

• Liker 27
Skrevet
57 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg sitter fortsatt å venter på at det skal komme en tvist som gjør at Triana ryker ut av hotellet 🙄 Lei av den kjedelige, har-ikke-endret-seg-som-programleder-på-10-år og egenreklamerende dama..

Også gjør hun ALLTID det samme når hun sier "velkommen til Paradise Hotel" da tar hun alltid ut armene. Det har hun vel gjort i hver episode av alle sesongene 🙄

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...