Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt noob på sånt. Har aldri gjort det før...

Anonymkode: 91380...2db

Last ned Hola VPN (google det) ,velg Norge som land,værsegod.

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig å sitte å vente på at det skal begynne. Skulle ønske det kunne begynne halv 10 i istedenfor 

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjedelig å sitte å vente på at det skal begynne. Skulle ønske det kunne begynne halv 10 i istedenfor 

Anonymkode: 8ed67...b00

Tror Viaplay gir en gratis prøvemåned. Der legges de ut kl. 17 (minus torsdager), og du slipper reklamen :wink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går alltid Newa med puppene i friluft rundt Erik?

Ser jo bare helt teit ut.. 😂

Hun er på Pærra. Finnes ikke noe mer naturlig sted å la puppene få frisk luft enn på Pærra, så det syntes jeg hun skal fortsette med. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Last ned Hola VPN (google det) ,velg Norge som land,værsegod.

Tusen takk!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk!!

:))

Skrevet

Selvfølgelig kjenner CA den nye gutten. Neppe tilfeldig :roll:

Erik virker litt dum

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med at Isabel hele tiden skal kommentere hvor unge deltakerne er? Hu var jo like ung når hu var med i 2015?? Blir for dumt

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, caline skrev:

Hva er greia med at Isabel hele tiden skal kommentere hvor unge deltakerne er? Hu var jo like ung når hu var med i 2015?? Blir for dumt

Hun er bare 1/2 år eldre enn de. Skulle tro hun var 30

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er bare 1/2 år eldre enn de. Skulle tro hun var 30

Anonymkode: 104c4...bb6

Hahah ja, er bare tett å høre på😂

• Liker 4
Skrevet

Plutselig er det tre deltagere som Carl Aksel kjenner fra utsiden... Dette blir bare verre og verre... :grine:

• Liker 9
Skrevet

Fantastisk videomanipulering da Julie svingte balltreet! :laugh: Produksjonsteamets evne til å skape skrudde effekter synes jeg hører til blant høydepunktene i Pærra!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

CA irriterer meg så sykt!

Anonymkode: 31797...a53

• Liker 4
Skrevet

Seks "omdreininger" ?!? Leo gir ny mening til ordet "twist"!! :ohmy::fnise:

...og Julie går rett på sak! :sengekos:

• Liker 7
Skrevet

Så mye negativt fokus på utseendet til deltakerne her! Er det rart at så mange velger å fikse på utseendet og gå ned i vekt etter PH, når deltakerne henges ut på nettet på denne måten? Det er greit å kritisere at noen har tatt kosmetiske operasjoner, men ikke å si at de er stygge. Bloggere og andre som har vært ærlige om at de har tatt kosmetiske operasjoner, har fortalt at de gjorde det på grunn av lavt selvbilde og nettopp stygge kommentarer som dette. Hvordan tror dere at de føler seg da, når dere fortsettet hetsen på nettet? Ikke skriv noe på internett som du ikke ville sagt direkte til personen er en god huskeregel.

Tilbake til trådens tema; Jeg var forberedt på at de andre deltakerne kom til å gjøre alt for å få CA ut fra dag 1, blir derfor utrolig skuffa over hvor naive de er. Jeg syns CA er veldig manipulerende og flink til å få hver og en til å føle seg spesiell, men det varer ikke lenge, og det burde de andre deltakerne skjønne! Jeg håper at det tar seg opp litt senere i sesongen, når han blir nødt til å vise sitt sanne ansikt.

Newa virker utrolig dum, (godt mulig at hun ikke er det, men er slik hun blir framstilt) men virker som at hun er den eneste som klarer å være kritisk til CA, derfor håper jeg at hun når langt.

• Liker 6
Skrevet

Nå er det vel stort sett bare Newa og Erik som er skeptiske til Carl Aksel, og de er ikke akkurat noe sterkt par. Erik vil nok gjøre lurt i å spille med på overflaten, for å senere skaffe allierte, eller utnytte en eventuell fordel. Newa har nok lett for å bli "kasteball", og hun står heller ikke sterkt i gruppa, så jeg er redd "Kartellet" vil dominere i en god stund fremover... :frustrert:

• Liker 5
Skrevet

Så krampaktig å se på Carl Aksel! 🙈🙈🙈

Blablabla jeg har deg i ryggen blablabla du kan stole på meg blablabla jeg fucker deg ikke blabla jeg har deg i ryggen. Altså de kan da ikke stole på det han sier? Bra at Newa og Erik er litt skeptisk 

Isabel har klaget over at deltagerne er så kjedelige, men hun er ganske kjedelig selv

• Liker 13
Skrevet
14 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Nå er det vel stort sett bare Newa og Erik som er skeptiske til Carl Aksel, og de er ikke akkurat noe sterkt par. Erik vil nok gjøre lurt i å spille med på overflaten, for å senere skaffe allierte, eller utnytte en eventuell fordel. Newa har nok lett for å bli "kasteball", og hun står heller ikke sterkt i gruppa, så jeg er redd "Kartellet" vil dominere i en god stund fremover... :frustrert:

Hvis produksjonen skal hjelpe han til finalen (som er gjorde i hans sesong) så orker ikke jeg å se på. Blir ikke noe gøy

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en moderator bør rydde tråden litt for ufine utsagn om utseende til deltakerne?

Anonymkode: daded...240

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...