Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Isabell forkjølet, eller har hun sånn stemme??

Anonymkode: daded...240

Hun har sagt hun var syk når hun sjekket inn på hhotellet 

Anonymkode: 203af...6e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at folk som ikke har penger og ikke eier noe av verdi gidder å bruke så mange tusen på er slips. Men Ja, hvert sitt valg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Isabell både ER og VAR pen. 

Du må godta at folk ikke mener det samme som deg. Jeg synes heller ikke hun er pen lengere. Alt for mye Botox og fillers og sminke. Ikke pent synes jeg. Enig i at hun VAR pen

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må godta at folk ikke mener det samme som deg. Jeg synes heller ikke hun er pen lengere. Alt for mye Botox og fillers og sminke. Ikke pent synes jeg. Enig i at hun VAR pen

Enig, merkelig kommentar. En må jo respektere at andre har andre meninger? Det er en ærlig sak at man synest at folk som har fikset på utseende har gjort seg selv mindre pene. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg godtar andre sine meninger, jeg skrev min mening, men jeg godtar ikke at folk har så stort behov for å snakke stygt om andres utseende. Hvorfor skal det være ok å skrive at noen ikke er pen lenger fordi de har forandret på utseendet? Bare fordi noen har operert seg så er det liksom greit å kritisere utseendet deres? Er det noen som ikke burde kritiseres for utseendet så er det vel nettopp de som har fikset på det, det er tross alt en grunn til at de har endret på det......

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, missmcbeal skrev:

Enig, merkelig kommentar. En må jo respektere at andre har andre meninger? Det er en ærlig sak at man synest at folk som har fikset på utseende har gjort seg selv mindre pene. 

Merkelig kommentar at jeg sier min mening....? 

Jeg må si jeg er nysgjerrig på hvorfor du synes det er OK å kritisere utseendet til noen som har operert seg? Hadde du kritisert utseendet til noen som ikke var operert men hadde feks en skjev nese? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg godtar andre sine meninger, jeg skrev min mening, men jeg godtar ikke at folk har så stort behov for å snakke stygt om andres utseende. Hvorfor skal det være ok å skrive at noen ikke er pen lenger fordi de har forandret på utseendet? Bare fordi noen har operert seg så er det liksom greit å kritisere utseendet deres? Er det noen som ikke burde kritiseres for utseendet så er det vel nettopp de som har fikset på det, det er tross alt en grunn til at de har endret på det......

Har ikke skrevet at hun ikke er pen, alle mennesker er pene! Men at hun har for mye ekstra som ikke er henne, for mye "plastikk" rett og slett og det er jo egentlig ikke henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke skrevet at hun ikke er pen, alle mennesker er pene! Men at hun har for mye ekstra som ikke er henne, for mye "plastikk" rett og slett og det er jo egentlig ikke henne.

Som å si at man ikke liker kjolen til noen. Hun kan tone ned alt det ekstra litt var det jeg mente.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men da har jeg vertfall forklart hva jeg mente.

Skrevet
1 time siden, Anonym2467 skrev:

Problemet er st du bastant sa Isabel ER pen og ikke alle synes det. Blir det samme som noen skal si "Jeg synes ikke Leo er noe kjekk" og så skal noen si "Leo ER kjekk"  Alle har ulike meninger

Men er selvfølgeig ikke greit å si noen ser ut som en katastrofe 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg er nysgjerrig på hvorfor du synes det er OK å kritisere utseendet til noen som har operert seg? Hadde du kritisert utseendet til noen som ikke var operert men hadde feks en skjev nese? 

Hun ser jo dessverre veldig plastisk ut nå. Hun er ikke gjenkjennelig. Hadde jeg sett et bilde av henne før operasjonene, og et etter og ikke visste hvem hun var ville jeg ha trodd de var forskjellige personer. Egentlig synes jeg at Isabel nå kan minne litt om en kvinnelig versjon av Pierre? Det er forskjell på å fikse en ting eller to, og å fikse nesten alt ved seg selv. Hvor mange operasjoner har hun? Ganske mange. Jeg er faktisk for å fikse litt på utseende om det er noe man virkelig har komplekser for, dette her er på et annet nivå. Tenk Heide Montag.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommet sent i gang med å se på i år. Hovedinntrykket er at det er hyggelige folk. Jeg syntes alle jentene var fine. Newa, Ine og Thea var skikkelig fine. Thea hadde vært enda finere om hun hadde latt være å blåse opp leppene. Var helt greit at Mjøndalen og Thea røyk ut. Syntes de var litt anonyme. Fikk helt sjokk av Isabel. Kjente henne ikke igjen og syntes ikke det var en forbedring. Håper Kaksel ryker fort ut. Det holder med en sesong med han. To sesonger med samme hovedperson blir for monotont. 

Det var generelt ikke noe opptur å se "legendene". Herregud så utslitte og gamle de så ut.

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 13
Skrevet (endret)

Du formulerte deg på en måte som tilsa at din mening er en allmenn mening og sånn er det. I fremtiden så bør du heller skrive "jeg mener at hun var og fortsatt er pen" i stedet for "hun er og var på pen". Ser du ikke forskjellen? 

Ja, jeg synest det er helt ok å kritisere folk som har fikset på utseende sitt, fordi man dessverre ser at kosmetiske operasjoner er noe som sprer seg og mange tror at de ikke er fine som naturlige og må gå kunstig til verks. Det handler om å godta utseendet sitt som det er, noe man ikke gjør når man velger å ta en kosmetisk operasjon. At jeg sier det ikke er fint er også en ærlig mening, jeg mener det. Det er det kosmetiske som gjør til dem at de ikke er fine i mine øyne, fordi de tuklet med noe som er naturlig. Det er ikke sammenlignbart med noe som er naturlig og man ikke kan gjøre noe med. Man må faktisk tåle å få kommentarer på kosmetiske operajsoner når man velger å gå så drastisk til verks. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 7
Skrevet

Jeg er VIRKELIG spent på hvordan Mathias kommer til å være denne sesongen.  I sin seesong var han så utrolig fjasete og klovnet mye rundt. Tok ikke spillet særlig seriøst, så håper han tar spillet mer seriøst denne gangen 

Flaks Pierre ikke kunne være med likevel, for da hadde han fått sjekke inn igjen. Hadde ikke taklet å hatt alle de 3 der. Han var også med på PH Sverige, det holder nå

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Du formulerte deg på en måte som tilsa at din mening er en allmenn mening og sånn er det. I fremtiden så bør du heller skrive "jeg mener at hun var og fortsatt er pen" i stedet for "hun er og var på pen". Ser du ikke forskjellen? 

Ja, jeg synest det er helt ok å kritisere folk som har fikset på utseende sitt, fordi man dessverre ser at kosmetiske operasjoner er noe som sprer seg og mange tror at de ikke er fine som naturlige og må gå kunstig til verks. Det handler om å godta utseendet sitt som det er, noe man ikke gjør når man velger å ta en kosmetisk operasjon. At jeg sier det ikke er fint er også en ærlig mening, jeg mener det. Det er det kosmetiske som gjør til dem at de ikke er fine i mine øyne, fordi de tuklet med noe som er naturlig. Det er ikke sammenlignbart med noe som er naturlig og man ikke kan gjøre noe med. Man må faktisk tåle å få kommentarer på kosmetiske operajsoner når man velger å gå så drastisk til verks. 

Hva med de som skriver "hun var pen før", "hun er ikke pen med all filleren"...? Ser ikke de skriver "jeg synes", så hva skiller deres måte å skrive på vs min måte? Hvorfor kritiserer ikke du de? Jeg skiver med min bruker og det burde ikke være nødvendig å skrive "jeg synes" for at folk skal skjønne at det er min mening, ihvertfall ikke når 90% skriver slik jeg skriver. 

Å kritisere de som har operert seg er lavmål. Det er snakk om folk som har operert seg nettopp fordi de er missfornøyd med eget utseendet. Det er fint at du er fornøyd med deg selv og har godtatt ditt utseendet, men det vil ikke si at alle er like heldige med eget selvbilde og da er veien til kosmetiske operasjoner kort. Man burde synes synd i de som velger å endre på utseendet, ikke fortelle de at de ikke er pene for det hjelper ihvertfall ikke. Eneste man da oppnår er at vedkomne kanskje operer seg enda mer.

Og jeg ser ikke at Isabell kritiseres for at hun operer seg men hvordan hun ser ut pga operasjoner. Det er to vidt forskjellige ting! Kritiser gjerne at kosmetiske operasjoner fremmes, for det er ikke en bra ting, men det som sies i denne tråden er hvor stygge alle jentene er pga fillers, operasjoner osv, og det er ikke ok.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Problemet er st du bastant sa Isabel ER pen og ikke alle synes det. Blir det samme som noen skal si "Jeg synes ikke Leo er noe kjekk" og så skal noen si "Leo ER kjekk"  Alle har ulike meninger

Men er selvfølgeig ikke greit å si noen ser ut som en katastrofe 

Jeg la trykk på er/var fordi jeg synes hun både er og var pen. At andre tolker det som en bastant mening kan ikke jeg noe for. Man skal ikke måtte skrive "jeg synes" først, jeg skriver med min bruker og da er det selvfølgelig min mening det er snakk om. Mange som skriver "hun var så pen før", "hun er ikke pen med all filleren", men ingen sier noe på det...?

Skrevet
27 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg la trykk på er/var fordi jeg synes hun både er og var pen. At andre tolker det som en bastant mening kan ikke jeg noe for. Man skal ikke måtte skrive "jeg synes" først, jeg skriver med min bruker og da er det selvfølgelig min mening det er snakk om. Mange som skriver "hun var så pen før", "hun er ikke pen med all filleren", men ingen sier noe på det...?

Ok, du har full rett til å ha din mening (det har vi alle) men det var bare måten du siterte brukern på. Du skrev det på veldig bastant måte og det var fakta. Som jeg sa, blir akkurat det samme som å si til noen som ikke mener Leo er kjekk "Leo ER kjekk"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommet sent i gang med å se på i år. Hovedinntrykket er at det er hyggelige folk. Jeg syntes alle jentene var fine. Newa, Ine og Thea var skikkelig fine. Thea hadde vært enda finere om hun hadde latt være å blåse opp leppene. Var helt greit at Mjøndalen og Thea røyk ut. Syntes de var litt anonyme. Fikk helt sjokk av Isabel. Kjente henne ikke igjen og syntes ikke det var en forbedring. Håper Kaksel ryker fort ut. Det holder med en sesong med han. To sesonger med samme hovedperson blir for monotont. 

Det var generelt ikke noe opptur å se "legendene". Herregud så utslitte og gamle de så ut.

Anonymkode: 87d18...8df

Ja, må si jeg lurer på hva som får en 28 åring til å delta på dette? 

Greit med de på 20, men nesten 30?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går det virkelig an å ha så dårlig kunnskapsnivå for dagens ungdom...?

Anonymkode: 99880...d6b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...