Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dæva av det Isabell sa om Carl Aksel! 😂😂 «Jeg hadde ikke stolt på han om jeg ikke hadde kjent han på utsiden» 😂 Også det andre hun sa etterpå, håper de andre forstår hva hun mente 😂

Virket som på han blonde med langt hår på toppen har skjønt at det er lurt å være nær CA, men ikke stole på han. Hadde vært helt sykt fett om alle egentlig jobbet i hemmlighet for å få han ut. Isabell er bare dum, hun sier høyt at hun er her for å spille pg ikke en badeferie sånn som sist. Det lå veldig i de ordene at hun ikke vil ha venner, bare vinne. Hun trenger ikke pengen, la noen andre som trenger de vinne de isteden.

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erik er jo ikke fornøyd med noen av jentene, alltid noe å klage på! Syns har virker oppegående i forhold til de andre der inne, men han taper på all den klaginga- selv om det er litt morsomt å høre på.

Newa er sinnsykt irriterende, men liker at hun ikke er like lett å manipulere som alle andre.

Og når det kommer til Thea, altså, Carl Aksel var jo helt besatt av henne i første episode! Så skal hun plutselig ut og det var hans "masterplan". Lol

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, boski skrev:

Erik er jo ikke fornøyd med noen av jentene, alltid noe å klage på! Syns har virker oppegående i forhold til de andre der inne, men han taper på all den klaginga- selv om det er litt morsomt å høre på.

Newa er sinnsykt irriterende, men liker at hun ikke er like lett å manipulere som alle andre.

Og når det kommer til Thea, altså, Carl Aksel var jo helt besatt av henne i første episode! Så skal hun plutselig ut og det var hans "masterplan". Lol

Han fikk sikkert ikke napp hos henne når han prøvde seg.

Anonymkode: 54a90...fa1

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ryuk skrev:

Skulle forresten likt å se CA og Kristian René i samme sesong :ler:

Skulle likt å se han på PH Danmark. Der er folk med pga spillet og er veldig taktiske. Er man på badeferie, så får man kjeft. CA hadde ALDRI overlevd der. De hadde tygget han opp og spyttet han tilbake til Norge før han hadde rukket å si "jeg er kongen av hotellet"

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 10
Skrevet

CA sa Thea var den diggeste av jentene og ville stå med henne. Når hun ikke var interessert (forståelig nok) så vil han ha henne ut :roll: CA kommer til å huve ut de som ikke tilber han

Hadde jeg vært med, så hadde jeg blitt partner med CA og virkelig tilbedt han, for å så sende han ut på en parseremoni!

Isabel da, vet ikke helt hva jeg skal si. Tror ikke hun kan stole 100% på CA. Han er kynisk og ego nok til å dolke henne i ryggen hvis han må. Isabel har hvert fall gjort det klart hun er der for å vinne og ikke få seg venninner.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppriktig overrasket over at folk her inne er så glad i Newa! For meg virker hun totalt malplassert, hun passer virkelig ikke inn i den settingen der. Hver sin smak, men jeg vil helst ha henne ut av hotellet. 

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 10
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppriktig overrasket over at folk her inne er så glad i Newa! For meg virker hun totalt malplassert, hun passer virkelig ikke inn i den settingen der. Hver sin smak, men jeg vil helst ha henne ut av hotellet. 

Anonymkode: 606dd...434

Jeg er ikke kjempe glad i dama (Hun er slitsom og irriterende til tider) men jeg vil ha henne der siden hun er skeptisk til CA. Jo flere som er skeptisk jo bedre. Kjedelig å bare ha folk som tilber han og er hans lille valp

• Liker 15
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere droppe å snakke så mye om utseende til folk? Snakk heller om Paradise Hotel 

Hva var det CA egentlig lovet Leo? Siden han valgte Cathrine etter han pratet med CA? Noe må det ha vært

Jeg begynner å like Newa, men viser hun tegn til at hun ikke stoler på CA, så kommer Erik til sende henne ut (Erik virker litt desperat etter bli bff med CA og vil gjøre alt han ber om) så bedre å heller spille med og prøve å få han ut

En ting jeg ikke forstår. Da Julie sa det samme til alle jentene, så sa Ine? I snakkeboksen noe alla dette "Julie må jo forstå folk snakker sammen og da kommer det jo ut" men er det ingen som snakker om at CA forteller og lover alle det samme?!

Fatter ikke noen vil spille med han. Er de så dumme at de ikke skjønner de KUN er et brikke i hans skitne spill?!!

Ja.. IQ nivået på en paradise hotel deltaker er ikke i den øvre skalaen for å si det sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kristian René burde uten tvil vært en av legendene.  Samme med Niklas Vindel, men de har nok takket nei til å være med. De er ferdige med Paradis Hotel. 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Litt overrasket over at det ikke var Newa som måtte forlate, men jeg tror fortsatt ikke hun blir værende så veldig lenge.

enig, jeg var helt sikker på at det var News som måtte dra. CA sa jo det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Newa kommer nok til å ryke snart. Hun blir fryktelig slitsom i lengen. Måten hun vekker de andre på "nå må dere våkne" hadde likt dårlig om noen vekte meg på den måten og hoppet i senga mi 🙄

Erik må bli der en stund. Morsomt å høre han klage over de andre :ler:

• Liker 14
Skrevet

Haha, slipset til Joakim. Den fyren altså... 

Carl Axel er jo bare så tragisk at han blir komisk. Selv om han er kynisk, så blir det bare komisk synes jeg.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Carl Axel er jo bare så tragisk at han blir komisk. Selv om han er kynisk, så blir det bare komisk synes jeg.

Helt enig, var faktisk morsommere å ha han der enn jeg trodde det skulle være. Håper bare ikke at det blir slik som sist han var med, at han blir sendt inn gang på gang selv om han ryker. Jeg syns at når man ryker så burde man ikke få mer enn én sjanse til, og hvis man ryker da så bør det ikke være flere sjanser.. ellers blir det så forutsigbart syns jeg. Men CA er visst en stor favoritt hos paradise-teamet, så forventer nesten at hvis noen endelig får ut CA, så kommer han inn igjen på et eller annet tidspunkt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Catrine og Newa er vel de eneste naturlige der? Ironisk nok også de peneste.

Anonymkode: daded...240

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, missmcbeal skrev:

Haha enig. Hele oppleget hans blir så komisk 🙊

Jeg synes han prøver alt for hardt. Han prøver desperat å være kul, "the man", en god spiller og prøver å bli close med alle. Han må minst 3 som han kan ha i backup. Han sier det samme til alle 🤣

• Liker 7
Skrevet (endret)

Gjorde meg ingenting at Thea gikk ut, men syntes Cathrine hadde fortjent å ryke. Hadde forventet litt taktikk av henne siden hun sa 2. (?) episode da det var drama med Julie at hun var glad for at spille var i gang og at hun var klar for å spille, men nå som hun var i fare gikk hun bare rundt og ventet på at noe skulle skje? Hun prøvde jo ikke å snakke med guttene en gang liksom?

Altså sånne folk kan bare dra hjem :klaske:

Endret av helloAdele
Skrevet

Synes denne sesongen ser veldig bra ut hittil, gleder meg til å se videre. Likte ikke Carl Axel fra sist sesong han var med, men synes han egentlig er ganske morsom å se på nå. Veldig gøy å interessant å se hvordan han er så høy på seg selv, og alle planene han legger. Ble faktisk ganske imponert over det han endte opp med å gjøre. Synes det var et bra trekk, i og med at jeg ønsket å ha Cathrine der. Cathrine tror jeg også kan være en morsom spiller å ha der inne, tror hun gjør mye for å bli. Hun sendte tross alt ut en av sine nærmeste venner. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Krakk skrev:

Synes denne sesongen ser veldig bra ut hittil, gleder meg til å se videre. Likte ikke Carl Axel fra sist sesong han var med, men synes han egentlig er ganske morsom å se på nå. Veldig gøy å interessant å se hvordan han er så høy på seg selv, og alle planene han legger. Ble faktisk ganske imponert over det han endte opp med å gjøre. Synes det var et bra trekk, i og med at jeg ønsket å ha Cathrine der. Cathrine tror jeg også kan være en morsom spiller å ha der inne, tror hun gjør mye for å bli. Hun sendte tross alt ut en av sine nærmeste venner. 

Hun sendte ut den minste trusselen, som hun ikke ville få så mye har for av de andre for å sende ut.

AnonymBruker
Skrevet

Er Isabell forkjølet, eller har hun sånn stemme??

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, helloAdele skrev:

Gjorde meg ingenting at Thea gikk ut, men syntes Cathrine hadde fortjent å ryke. Hadde forventet litt taktikk av henne siden hun sa 2. (?) episode da det var drama med Julie at hun var glad for at spille var i gang og at hun var klar for å spille, men nå som hun var i fare gikk hun bare rundt og ventet på at noe skulle skje? Hun prøvde jo ikke å snakke med guttene en gang liksom?

Altså sånne folk kan bare dra hjem :klaske:

Hun løp vel til Carl Aksel og håpet på han kunne hjelpe henne, noe han lett fikk til

Jeg tror noen av de er litt starstrucked (eller hvordan det ordet skrives) og har lyst til å bli venn med fyren. Men han er ikke der for å få seg venner akkurat. Samme med Isabel. Siden Isabel har bitchet om de andre på SoMe, så tror jeg ikke hun ble venn med noen der. Hun var heller ikke på premierefesten

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...