Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns også det er merkelig at hun er fra Kristiansand, men snakker bergensk🤔

Anonymkode: a2654...d99

Hun har bodd i Bergen halve livet eller noe slikt. I Arna.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, abse skrev:

er jo bare å se på fyren da. Han sjarmerer alle jentene. Hatt sex med nesten 500 jenter. sier seg selv at denne fyren har peiling da. Lett å si at dere ikke vil ha han på internett og slikt men dere hadde blitt sjarmert i senk hvis dere snakket litt med han på byen og dere hadde fått lyst å ha sex med han fordi han vet alltid hva han skal si til jenter for å få dem med seg.

Har møtt han på byen jeg, en liten spinkel guttevalp som jeg ikke ville tatt i en med en ildtang en gang...Ugh! Skjønner ikke hav noen ser i han, ser ut og snakker som en knarker, og personligheten er enda verre. Jeg er samme alder som han (tror jeg), men jeg liker menn, ikke forvokste guttunger :) Jeg forventer mye mer av en mann som jeg vil ha noe å gjøre med hvert fall.

Inb4: "du prøvde deg på han og han avviste deg, du er bare bitter", så nei... 

Anonymkode: b8331...2c0

• Liker 16
Gjest Citronella
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut, du har jo ikke skjønt greia.

Anonymkode: 0f796...237

Jeg har skjønt greia. :)

Skrevet

Noen bør få opp øynene å splitte CA og Isabel. De er et farlig par som kun tenker på seg selv. 

Jeg synes Newa er søt, men må lære seg å holde kjeft. Hun ødelegger bare for seg selv 

• Liker 6
Skrevet

Likes og hashtags...

Fordi dagens unge «voksne» ikke klarer seg uten SoMe i et par uker. Må jo ikke gi dem abstinenser 🙄

• Liker 1
Skrevet

Newa var jo akkurat alles favoritt, hun fikk jo flest likes av jentene. Så kom Caxel og Shirog inn, og så er plutselig alle med på å få henne ut. 🤔

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Newa var jo akkurat alles favoritt, hun fikk jo flest likes av jentene. Så kom Caxel og Shirog inn, og så er plutselig alle med på å få henne ut. 🤔

Merkelig det der. De tør vel ikke å si imot kongen og dronningen :roll:

• Liker 7
Skrevet

Ser at Carl Aksel ikke har endret seg noe siden sin sesong.... han er jo blitt enda mer irriterende. Er flott å ha folk inne på hotellet som vil spille spillet og vinne, men CA gjør ikke noe annet enn å manipulere og overkjøre andre. Synes ikke det har noe underholdningsverdi.

Til tross for at Newa kan være veldig slitsom så håper jeg at hun ikke ryker ikveld slik at CA ikke får det som han vil :fnise:

• Liker 9
Skrevet
49 minutter siden, Sparks skrev:

Til tross for at Newa kan være veldig slitsom så håper jeg at hun ikke ryker ikveld slik at CA ikke får det som han vil :fnise:

Enig. Får han vilja si, så blir mye skryting i snakkeboksen :roll:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at episoden blir lagt ut nå, samtidig som den starter på tv? Eller først 2330 når tv sendingen er over?

Anonymkode: 5afe3...fe4

Skrevet

Uansett hvem av jentene Erik blir partner med, så kommer han til å klage. Så mye han syter! Klager på at Cathrine har så irriterende dialekt, men hva har ikke han da?!

• Liker 14
Gjest Oksen Anton
Skrevet (endret)

Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til bursdagen. Polyesterslips. :herremann:

Endret av Oksen Anton
Fikk kjeft for å tagge
AnonymBruker
Skrevet

Blablabla......

Anonymkode: 8ed67...b00

Skrevet

3000 kr for polyester?? :sprettoy: Skulle jeg brukt så mye penger på et plagg så hadde det ikke blitt polyester i alle fall. Bortkasta penger 👎🏼

• Liker 8
Skrevet

Skjer med øynene til leo??:o

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, kindagirl skrev:

Han har en diagnose, som gjør at han får ticks/rykninger i øynene og litt i skuldera tror jeg han hadde og. Tror det var tourettes?

Endret av Rosewood
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja, det lurer jeg også på 🙈

Anonymkode: 677a1...733

Skrevet
2 minutter siden, Rosewood skrev:

Han har en diagnose, som gjør at han får ticks i øynene og litt i skuldera tror jeg han hadde og. Tror det var tourettes?

Det forklarer mye:)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Rosewood skrev:

Han har en diagnose, som gjør at han får ticks i øynene og litt i skuldera tror jeg han hadde og. Tror det var tourettes?

Tourettes ja. Han sa det vel i første episoden. 

Skjer med at Erik er så utrolig negativ til alle jentene? Han har arvet litt av divanykkene til broren sin kan det virke som. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Han forklarte i første episode at han har Tourettes syndrom, og sliter innimellom med tics

Anonymkode: e3089...766

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...