Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som Newa merker hvor mye CA overkjører de andre. Isabel gjør jo egentlig det samme, men CA virker hakket mer påtrengende og manipulerende. Det er kanskje også derfor CA er sååå ivrig etter å få henne ut. Pluss at de nok har veldig forskjellige personligheter.

Jeg håper Newa finner en å spille trygt med, men det ser egentlig dårlig ut for hennes del... CA har jo nesten alle der inne rundt lillefingeren. Hadde vært gøy om Newa ble litt sånn "motstander" mot CA og lakeiene hans. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ting begynner å spisse seg til! Jeg skjønner godt at folk blir slitne av Newa sin ustanselige skravling, men Julie står nok heller ikke sterkt i gruppa. Men jeg tror nok «kartellet» organiserer det slik at Newa ryker i morgen.

Kartell - Kapell - Bedehus ?? :fnise:

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Frykter Neva ryker ut. Tipper CA får det som han vil, som vanlig. Fikk han noe motgang i sin seesong?

Jeg liker sterke spillere, men klarer ikke de som er så arrogante og spiller et skittent spill som han. Han tror bokstavelig talt han er kongen av hotellet og de er alle hans undersåtter. Skal han være med i flere uker fremover, så kommer ikke jeg til å orke å se på.

Isabel ga et litt bedre inntrykk i dag. 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere at produksjonen hadde planlagt at Carl Aksel skulle bli folkets favoritt? Jeg husker hvordan de reddet ham gang på gang sist han var med. Veldig lurt av dem da. Engasjere «publikum» til å stemme for å gjøre dem/oss nysgjerrige på hvem som vinner, og så vinner selvsagt de som engasjerer mest slik at seerne følger med videre.

Jeg kan ikke fordra Carl Aksel, men hvis ingen der inne provoserer meg og dermed engasjerer meg, så slutter jeg å se på etterpå. Kjedelig å se folk på badeferie...

Anonymkode: 7c340...0fa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Liker egentlig ikke CA men han lager hvertfall litt tvister og morro sånn som han spiller og manipulerer, så kan bli spennende å ha han der. Newa derimot må ut i morgen, jeg er drittlei av henne etter å ha hørt småklipp i en liten episode, kan ikke tenke meg hvor lei Erik må være etter å høre alt det fjaset 24/7.

Anonymkode: 2c720...cf6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså... Carl Aksel irriterer meg, ja, men ikke på langt nær så mye som de dumme folka som svelger alt han sier rått... At alle er SÅ fuckings dumme at de ikke skjønner at dette er en sleip jævel... God damnit!

Anonymkode: e622a...b92

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at produksjonen hadde planlagt at Carl Aksel skulle bli folkets favoritt? Jeg husker hvordan de reddet ham gang på gang sist han var med. Veldig lurt av dem da. Engasjere «publikum» til å stemme for å gjøre dem/oss nysgjerrige på hvem som vinner, og så vinner selvsagt de som engasjerer mest slik at seerne følger med videre.

Jeg har tenkt tanken, men de to har mange unge fans . Isabel la hele tiden ut på SoMe at folk måtte stemme på henne. De er andre er ikke like kjente som de to. Men jeg var veldig sikker på det ville bli de to. Carl Aksel kan jeg fint klare meg uten. Dette hadde nok blitt en god sesong uten han

Anonymkode: 27684...323

• Liker 3
Skrevet

Fint av Isabell å støtte Julie idag :-) Så mye drama for ingenting😂

• Liker 17
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså... Carl Aksel irriterer meg, ja, men ikke på langt nær så mye som de dumme folka som svelger alt han sier rått... At alle er SÅ fuckings dumme at de ikke skjønner at dette er en sleip jævel... God damnit!

Anonymkode: e622a...b92

Helt utrolig.  Tror ikke de har sett hans sesong ellers så har de helt glemt spillemåten hans. Håper virkelig noen lurer han og han ryker på hode og ræva ut!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det begynner faktisk å bli underholdende å se hvordan Carl Aksel klarer å lure én etter én. Han er kjent for å dolke folk i ryggen, og så faller de for det med en gang! Han er verdens mest irriterende person, men kanskje «hatet» (hat er litt overdrevet da) mitt er i ferd med å snu... 

• Liker 9
Skrevet

Fra dagens episode å bedømme så har jeg bare gode ord å si om Isabel. Godt å se at hun sto opp for Julie..

Jeg håper også at den planen om å få ut Newa går i boks. Hun er fryktelig slitsom! 

• Liker 14
Skrevet

Kristian ligner på en krysning mellom Thomas Numme og Pierre.

• Liker 20
Skrevet

Ahh ja jeg vet ikke hvem som irriterer meg mest - CA eller de latterlige sauene som følger etter og lar seg lure... :balltre:

Det er liksom ikke bare det at han spiller skittent og rundlurer folk; han er så VANVITTIG SLITSOM!

Han holder aldri kjeft, snakker bare taktikk, hopper fra deltaker til deltaker for å forsikre seg (sånn ca 20 ganger per pers) om at alle er ombord i skipet hans, sånn at han kan kaste dem overbord når han ser det som nødvendig. Han får altfor mye scenetid

• Liker 12
Skrevet

Om dere sliter med dialektene så er programmet tekstet når det går på tv3 og på viafree :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke så mye til overs for Isabel, men jeg likte hun sto opp for Julie da de andre rottet seg mot henne. Så mye drama og baksnakking 

Jeg tror dette dessverre blir en déjà vu av sesong 8. At CA er sjefen og alle gjør som han sier. De er SÅ dumme og sluker alt han sier rått! Er det mulig?🙈 CA løper rundt og lover alle gull og grønne skoger. Hvis produksjonen (som ser ut til å elske han) hjelper og bærer han frem til finalen, så blir dette en JÆVLIG irriterende sesong :bond:

En annen ting er at han får så mye TV tid. Fikk mye mer enn de andre "legendene" første episode. Sophie sier hun er skuffet over at hun fikk så lite TV tid og føler seg utnyttet av tv3

Jeg liker de som spiller, er taktiske og kan lage drama, men CA er TO MUCH! Han er vanvittig irriterende og slitsom. Pluss han overkjører andre og SKAL ha viljen sin.

Jeg klarer meg fint uten han og krysser fingrene for at noen har guts til å sparken ut. Har enda til gode å se trynet hans når han ryker ut. Håper jeg kan få den gleden 😊

Endret av smalls
  • Liker 13
Skrevet
10 timer siden, PærraMærra skrev:

Kristian ligner på en krysning mellom Thomas Numme og Pierre.

Når du sier det så er jeg enig :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Syns det var spesielt at Julie plutselig skiftet dialekt når hun snakket med Cathrine... jeg vet jo at hun er fra kr.sand, men hun har jo snakket bergensk siden hun sjekket inn.

Kanskje hun slo om for å alliere seg mer med Cathrine, og at de to da er «sørlendingene på hotellet» eller noe?😅 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg at produksjonen gir CA mer TVtid, etter alt han har gjort siden sesong 8. Typ hasj, lurt unge jenter, mye rus.. 

Anonymkode: a19ca...bdd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 4f547...ae6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva slags bakgrunn Carl Aksel har eller hva slags familie han kommer fra? En bekjent av meg har gått på Ris ungdomsskole sammen med han, altså i holmenkollen-området. 

Anonymkode: 45721...8ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...