Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Enig, det ville være særdeles merkelig om de skulle bli vanlige deltagere. Vida Lill har jeg ikke mye til overs for, men Kristin og Dennis synes jeg er helt greie. Der kan man snakke om solid par. De holdt jo et minutts stillhet da Dennis røk ut... Stian tror jeg er en kjernekar - selv om han stemte på feil par i finalen...

Fikk så vondt av Miguel da Vida slapp kula og de andre lo. Fysj

Stian virker som en grei kar, men pr kåt som er med på alt av realityserier 

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fikk så vondt av Miguel da Vida slapp kula og de andre lo. Fysj

Stian virker som en grei kar, men pr kåt som er med på alt av realityserier 

Anonymkode: 203af...6e2

Miguel likte jeg dårlig i starten, men han steg litt i kurs etterhvert. Jeg husker godt hans skuffelse og vantro blikk da kula smalt i bakken. Reaksjonen fra noen av de andre var også ufin, og det fortjente han ikke. Men Andreas og Camilla synes jeg absolutt hadde vært de riktige vinnerne den sesongen.

Stian er temmelig PR-kåt, men likefullt en festlig fyr :nori:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skuffet over at classygirls ikke sjekker inn sammen. Trodde alle skulle sjekke inn. Håper IKKE Mathias sjekker inn. Han var så utrolig care og fjasete i sin sesong. Kan jo være han har endret seg

Siden Isabel har bitchet om deltagerne på Snap, så tror jeg ikke hun kom overens med de nye :P Isabel virker ikke særlig hyggelig, så skjønner hun ikke har så mange venninner. 

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 12
Skrevet
10 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Lurer litt på hvilke roller Stian, Kristin, Dennis og Vida Lill vil få. Vi har jo allerede sett at de i det minste "stikker innom" en tur.

De skal kanskje være jury i Miss og Mr Paradise.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Boetica said:

De skal kanskje være jury i Miss og Mr Paradise.

Den konkurransen holdes vel typisk rundt midten av sesongen, og inntrykket jeg fikk er at de kommer til hotellet snart. Tradisjonen er jo også at fjorårets vinnere blir dommere, altså André og Henote.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som legger merke til at Isabell har skiftet dialekt? Fra Stavanger til Haugesund? 😶

Anonymkode: bb0a3...5d6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som legger merke til at Isabell har skiftet dialekt? Fra Stavanger til Haugesund? 😶

Jeg også stusset over det! :fnise: Dette her er jo ikke Sandnes dialekt, dette er jo Haugesund? :skratte:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Den konkurransen holdes vel typisk rundt midten av sesongen, og inntrykket jeg fikk er at de kommer til hotellet snart. Tradisjonen er jo også at fjorårets vinnere blir dommere, altså André og Henote.

Henote har postet på bloggen at hun ikke fikk forespørsel om å være med til mexico i år. Så tror nok ikke vi får se henne

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet
22 timer siden, Skeivskank skrev:

Kanskje vi kan slutte å kommentere hvordan deltakerne ser ut. Det er vell strengt tatt ikke relevant. 

Du tuller nå? 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun? Er ikke Isabel egentlig fra Bryne? :P

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som en ryker under Pandoras. Kjipt å ryke ut første uken. Savner Pandoras med spørsmål jeg.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hææh? Det la ikke jeg merke til 😶 og jeg er fra Haugesund.. Hun snakker veldig utydelig.

• Liker 8
Skrevet
26 minutter siden, Rosewood skrev:

Hææh? Det la ikke jeg merke til 😶 og jeg er fra Haugesund.. Hun snakker veldig utydelig.

Synes hun mumler til tider. Hun burde bli tekstet!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vil dere skal sjekke inn? Håper på Magne og Ann Mariell. Aurora har allerede vunnet, Mathis var irriterende i sin sesong og Sophie kjenner jeg ikke til da jeg ikke så forrige sesong 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Citronella skrev:

Du tuller nå? 

Hvorfor skulle hun tulle om det? :klo:

Anonymkode: 27684...323

• Liker 1
Skrevet

Håper ihvertfall at Aurora kommer inn! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med fillers eller hva nå det er i nesten alle jentene i denne sesongen!? Ser helt idiotisk ut.. skremmende at sånne lepper nærmest har blitt en trend blant jenter🙈 

Anonymkode: 504b5...c57

• Liker 24
Skrevet

Selv om Julie har dritt seg litt ut, så fikk jeg litt vondt av henne. Kan ikke være så hyggelig når 4 andre jenter rotter seg mot deg. 

Håper virkelig Mathias tar spillet litt mer seriøst enn hva han gjorde i sin sesong 

• Liker 12
Skrevet

Akkurat som i sin seesong, så må Carl Aksel overkjøre de andre og de lar han få viljen sin 🙄 pluss han lover de ting og de tror på det

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...