AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1981 Skrevet 1. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å ikke være forelsket tilbake og å avvise noen som man ikke har følelser for er hverken slemt eller å oppføre seg dårlig. Det er en del av livet. Det vil du sikkert komme til å oppdage når du blir voksen. Anonymkode: 87d18...8df Nemlig. Ingen gutter hadde orket det. Er ikke dårlig gjort at han trakk seg unna når hun ble crazy sjalu og needy Anonymkode: 27684...323 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1982 Skrevet 1. mai 2018 På 28.4.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev: Ali er ikke fra Mo i Rana. Han er fra Hemnes, ei lita bygd uttafor Mo i Rana hvor 90% av befolkninga er navere. Anonymkode: 2b8e0...55c Korrekt tall er 28% Kilde: https://www.nettavisen.no/na24/sjekk-hvor-mange-som-lever-pa-nav-i-din-kommune/3423345079.html Anonymkode: 71317...174 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1983 Skrevet 1. mai 2018 10 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja nettopp! Nettopp sett litt av episoden og hvem er det nå som er sjalu? Jo han selv! Og mange her ropte jo opp om at Newa var så barnslig og heller burde vært på jakten på kjærligheten, men hvem er det nå som heller burde vært der? Kanskje Erik? Nå har vel ettertiden vist at følelsene mellom Erik og Ingrid er gjensidige. Du bør få med deg at det er en forskjell på gjensidige følelser og ensidige følelser. Anonymkode: 87d18...8df
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. mai 2018 #1984 Skrevet 1. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erik er da virkelig ikke like ille som Newa Hun oppførte seg slik i edru tilstand og. Erik og Ingrid er i forhold nå, så det ordnet seg. Så er nok heller Newa som bør melde seg på jakten på kjærligheten Anonymkode: 27684...323 Poenget var at det er ikke alle som reagerer riktig når det er følelser som tar overhånd. Jeg forstår Erik sin reaksjon, men jeg forstår også Newa sin 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har vel ettertiden vist at følelsene mellom Erik og Ingrid er gjensidige. Du bør få med deg at det er en forskjell på gjensidige følelser og ensidige følelser. Anonymkode: 87d18...8df Jeg tror nok Erik på det tidspunktet hadde mer følelser, men de er jo i forhold i dag, så da fungerte det jo
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1985 Skrevet 1. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å ikke være forelsket tilbake og å avvise noen som man ikke har følelser for er hverken slemt eller å oppføre seg dårlig. Det er en del av livet. Det vil du sikkert komme til å oppdage når du blir voksen. Anonymkode: 87d18...8df Blir jeg voksnere nå så blir jeg gammel. Anonymkode: af407...ca1 4
Ardwinna Skrevet 1. mai 2018 #1986 Skrevet 1. mai 2018 På 29.4.2018 den 12.36, Sitronmelis skrev: ....hva skal man si.. *video fjernet for å spare plass og unngå gjentakelser i tråden* Tja, det var vel ikke akkurat beste kvalitet eller en låt jeg kommer til å lete opp på Spotify og lytte til, men flere hakk bedre enn tidligere PH-deltakeres forsøk på å være artist. Jeg klarte å se på uten å rulle øynene helt opp i hodet og det er et godt tegn når det er musikkvideo fra en PH-deltaker! Jeg liker at det begynner å bli mer spenning mellom deltakere, også innad i alliansen til AM og Mathias. Liker spesielt godt at Karoline er lei av divanykkene til AM! 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1987 Skrevet 1. mai 2018 Uavhengig av allianser og hvorvidt folk er likandes, så syntes jeg det er på tide at AM og Mathias sjekker ut. Syntes ikke at rester fra tidligere sesonger har noe å gjøre på PH når det drar seg mot finale. Hun nye jenta som kom inn var nydelig. Nesten like pen som Ingrid. Jeg blir nesten lei meg når jeg ser leppene til Charlotte. Det er ille at jenter føler de må dra det så langt. Øyevippene er helt rare de også, men det er tross alt ikke et kirurgisk inngrep. Anonymkode: 87d18...8df 14
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1988 Skrevet 1. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jeg voksnere nå så blir jeg gammel. Anonymkode: af407...ca1 Beklager. Det var nok innlegget ditt som fikk meg til å tro du var svært ung. Anonymkode: 87d18...8df
smalls Skrevet 1. mai 2018 #1989 Skrevet 1. mai 2018 (endret) Det er jo litt sant det Ingrid sa til Newa. At det er egentlig er tryggere for de nye å stå i en liten allianse. I en stor en må de på et tidspunkt ofre hverandre og da ryker de nye først, som regel Liker at Karoline er lei AM. Ryker hun, så da blir Mathias veldig svekket På tide at en av de ryker nå Charlotte sank i mine øyne. Altså var jo ho som ville bytte ut Anders (for han var hun jo drittlei av!) men griner og klikker fordi han ville bytte ho ut? Så truet hun han at hvis hun ryker denne uken, så ryker han neste! Uansvarlig av produksjonen å la Erik bli så full. Endret 1. mai 2018 av smalls 13
Ardwinna Skrevet 1. mai 2018 #1990 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, smalls skrev: Det er jo litt sant det Ingrid sa til Newa. At det er egentlig er tryggere for de nye å stå i en liten allianse. I en stor en må de på et tidspunkt ofre hverandre og da ryker de nye først, som regel Det er sant! Rart at så få av de nye tenker i de baner.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1991 Skrevet 1. mai 2018 Charlotte er helt tullete jo! Hun var rask med å si hun ville bli splittet fra Anders og stå med Oscar. Når hun får vite Anders ville det samme, så hulker hun og kjefter han ut. Jøye meg. Jeg tror de som havner på solo får en makt. At de får et oppdrag eller kan splitte par. Håoee nesten Anders havner på solo Anonymkode: 104c4...bb6 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1992 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Charlotte er helt tullete jo! Hun var rask med å si hun ville bli splittet fra Anders og stå med Oscar. Når hun får vite Anders ville det samme, så hulker hun og kjefter han ut. Jøye meg. Jeg tror de som havner på solo får en makt. At de får et oppdrag eller kan splitte par. Håoee nesten Anders havner på solo Anonymkode: 104c4...bb6 Tror muligens det kommer helt an på hvem det er som havner der. Hvis det er noen som produksjonen blåser i så blir det ingen fordel, men hvis det er en eller to som produksjonen vil ha på PH, som f.eks Erik, så vil det bli fordeler. Charlotte virker ikke til å være helt i vater. Anonymkode: af407...ca1
Minnie23 Skrevet 1. mai 2018 #1993 Skrevet 1. mai 2018 Liker ikke Charlotte. Så bitch hun er mot Anders! Stakkars 😕 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1994 Skrevet 1. mai 2018 Jeg håper Mathias og/eller AM ryker denne uka. AM har egentlig vært ganske så kjedelig denne sesongen, synes jeg. Men hun klager ikke på at de andre er så unge, som Isabel alltid gjorde.. Håper Julie sjekker inn igjen Liker veldig godt at gutta liker naturlig jenter best At de ikke er fan av falske lange øyevipper og restylane lepper, sterilan som Leo sa Anonymkode: c5a01...ccf 15
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1996 Skrevet 1. mai 2018 Newa bare "Jeg SKAL stå med Oscar!" Jøye meg..... Anonymkode: c5a01...ccf 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1997 Skrevet 1. mai 2018 Håper Marius klarer seg Anonymkode: c5a01...ccf 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1998 Skrevet 1. mai 2018 Triana er SÅ irriterende! Herregud. Anonymkode: 31797...a53 19
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1999 Skrevet 1. mai 2018 Herregud, Triana og de spørsmålene! Snakk om å grille Anders og ikke Newa. Give him å breake! Anonymkode: 27684...323 14
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2000 Skrevet 1. mai 2018 Hva var dette Triana styra med? Gikk jo løs på Anders jo. Charlotte og Triana venner eller? Ufint var det. Anonymkode: 86a77...6ff 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå