Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så ikke sesongen der Isabel var med, så det eneste jeg vet om henne er bloggen hennes (som jeg såvidt har vært innom, men vet hun har fått mye kritikk for hva hun velger å fronte etc). Forventet en super-bitch, så jeg ble veldig positivt overraska over henne da hun sto opp for Julie. Synes de andre rottet seg mot henne for ingenting. Alle andre gikk jo også rundt å gjorde akkurat det samme som Julie. Det var vel Ine som klaget på at man ikke kunne si at man elsket noen etter en uke? Litt senere sa Newa at hun elsket Julie😅 (forsåvidt enig med Ine, men det er ingen grunn for å prøve å få henne ut) så de skapte myye unødvendig drama, og jeg synes Ine sto for mesteparten. Hun virker veldig usympatisk.

Anonymkode: 55f5e...9df

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke sesongen der Isabel var med, så det eneste jeg vet om henne er bloggen hennes (som jeg såvidt har vært innom, men vet hun har fått mye kritikk for hva hun velger å fronte etc). Forventet en super-bitch, så jeg ble veldig positivt overraska over henne da hun sto opp for Julie. Synes de andre rottet seg mot henne for ingenting. Alle andre gikk jo også rundt å gjorde akkurat det samme som Julie. Det var vel Ine som klaget på at man ikke kunne si at man elsket noen etter en uke? Litt senere sa Newa at hun elsket Julie😅 (forsåvidt enig med Ine, men det er ingen grunn for å prøve å få henne ut) så de skapte myye unødvendig drama, og jeg synes Ine sto for mesteparten. Hun virker veldig usympatisk.

Isabel har hengt mange ut på SoMe. Husker en gang hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på Instagram. Skrev under bilde "Hun her er psykopat. Hun må dere holde dere unna" Da Pierre var med på PH Sverige, så slang hun dritt om han på bloggen så han ikke kunne forsvare seg

Jeg likte henne ikke i sin sesong. Under en parseremoni, så hadde en jente fredning og stilte seg bak hennes partner. Hun sa da "jævla fitte!" Og kjeftet jenta ut. "Tror du virkelig Audun vil stå med deg? Han kommer til å sende deg på hode og ræva ut!" Hun kom dårlig ut av den sesongen

Jeg har fått et dårlig inntrykk av Isabel de siste 3 årene. Hun skryter hele tiden av hvor mye penger hun har og hun fremstår veldig cocky. At hun er bedre enn alle andre.

Hun har slengt ut på snapchat at deltagerne denne sesongen er så unge og så kjedelige. Synes det var unødvendig av henne

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 13
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Så ikke sesongen der Isabel var med, så det eneste jeg vet om henne er bloggen hennes (som jeg såvidt har vært innom, men vet hun har fått mye kritikk for hva hun velger å fronte etc). Forventet en super-bitch, så jeg ble veldig positivt overraska over henne da hun sto opp for Julie. (...)

Det overrasket meg også, og hun ga et litt bedre inntrykk i episode tre. Jeg synes likefullt hun virker temmelig høy på seg selv, og forventer å bli behandlet som en gudinne. Men hun er i det minste ærlig om at det er Paradise som har ført henne dit hun er i dag, og gjort at hun kan leve av bloggen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Suppetuppe skrev:

Syns det var spesielt at Julie plutselig skiftet dialekt når hun snakket med Cathrine... jeg vet jo at hun er fra kr.sand, men hun har jo snakket bergensk siden hun sjekket inn.

Kanskje hun slo om for å alliere seg mer med Cathrine, og at de to da er «sørlendingene på hotellet» eller noe?😅 

Syns også det er merkelig at hun er fra Kristiansand, men snakker bergensk🤔

Anonymkode: a2654...d99

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Overrasket over Isabel. Hun tok det de andre jentene gjorde mot Julie skikkelig på kornet og satt ned foten.

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fint av Isabell å stå opp for hun jenta (ikke lært meg navn enda..) men hun holder på akkurat sånn som hun gjorde i sessongen hun var med i. Der var hun sukkersøt mot alle jentene, også gikk hun bak ryggen på de. Det er farlig å stole på Isabell, fordi hun gjør akkurat det som passer henne og sender folk ut som det passer henne. Går du i mot henne, så jakter hun deg som en hauk og sørger for at du ryker. 

Nå er hun med på å få ut Neva, og Neva tror hun og Isabell står sammen. Den eneste som kan stole på Isabell er CA fordi han et bestevennen til Piere på utsiden. Og den eneste som kan stole på CA er Isabell. De to er et veldig farlig par, to sterke spillere som gjør hva de enn kan for å vinne. De er ikke der for å få venner, de er der for spillet. At folk ikke skjønner dette er rart. Var veldig dumt at Marius? røyk ut, siden han ikke falt for CA og ville heller ha han ut. 

Hele sesongen til CA håpet jeg at han skulle ryke, følte at han ødela alt fordi det ble så mye «Carl, Carl, Carl»...

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 15
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint av Isabell å stå opp for hun jenta (ikke lært meg navn enda..) men hun holder på akkurat sånn som hun gjorde i sessongen hun var med i. Der var hun sukkersøt mot alle jentene, også gikk hun bak ryggen på de. Det er farlig å stole på Isabell, fordi hun gjør akkurat det som passer henne og sender folk ut som det passer henne. Går du i mot henne, så jakter hun deg som en hauk og sørger for at du ryker. 

Nå er hun med på å få ut Neva, og Neva tror hun og Isabell står sammen. Den eneste som kan stole på Isabell er CA fordi han et bestevennen til Piere på utsiden. Og den eneste som kan stole på CA er Isabell. De to er et veldig farlig par, to sterke spillere som gjør hva de enn kan for å vinne. De er ikke der for å få venner, de er der for spillet. At folk ikke skjønner dette er rart. Var veldig dumt at Marius? røyk ut, siden han ikke falt for CA og ville heller ha han ut. 

Hele sesongen til CA håpet jeg at han skulle ryke, følte at han ødela alt fordi det ble så mye «Carl, Carl, Carl»...

Anonymkode: 41a26...d9b

Veldig bra sagt. Visste ikke at Carl Aksel (eller Caksel som han ble kalt i sin seesong) og Pierre var så close. Hadde disse folkene hatt en hjernecelle, så hadde de skjønt hvordan disse to spiller. De er ikke der for å få seg venner og tenker KUN på seg selv. Carl Aksel vil tydeligvis ha ut de som ikke han får rundt lillefingeren. Først Marius og nå Newa. Barnslig av Isabel og de å gjøre narr av navnet hennes "Nemo hahaha" Isabel ekte navn er jo Shirorg. Ikke så mye bedre det.

Jeg tror Carl Aksel kommer til å få viljen sin mye og dolke mange i ryggen. Fatter ikke at de tør å spille med han. Akkurat som å lure et lite barn.

Endret av Christy89
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ang dialekt så finnes det flere som snakker flere dialekter. Jeg er født og oppvokst på et sted, men begge foreldrene mine snakker en annen dialekt, så jeg snakker to dialekter "flytende". 

Om jeg møter noen som snakker samme dialekt som mine foreldre på fest f.eks så går det fort i krøll og jeg snakker litt av både den ene og den andre dialekten til de rundt meg. 

Anonymkode: 108d3...229

• Liker 5
Gjest Citronella
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun tulle om det? :klo:

Anonymkode: 27684...323

Man stenger jo bevisst alle sanser ute når man mener at PH ikke handler om kropp og utseende.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Citronella skrev:

Man stenger jo bevisst alle sanser ute når man mener at PH ikke handler om kropp og utseende.

Kutt ut, du har jo ikke skjønt greia.

Anonymkode: 0f796...237

• Liker 2
Skrevet
På 13.3.2018 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig sur fordi CA fikk sjekke inn. Jeg irriterte meg grønn over han i sesongen han var med i og har nesten lyst å be noen gi meg beskjed når han sjekker ut slik at jeg kan se på igjen.

Hvis du hadde vært på hotellet hadde du også ville hatt sex med han.

Skrevet
43 minutter siden, abse skrev:

Hvis du hadde vært på hotellet hadde du også ville hatt sex med han.

Haha, hva er dette for noe tull? Jeg er ikke den du siterte, men ville aldri hatt sex med han blærete guttevalpen. Hvem er det som vil ha sex med han egentlig? :klo: siden du skriver "du også"

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Siden CA vil ha ut Neea, så ryker vel hun ut. Vedder på han får Erik til å shippe henne ut. CA får jo alltid viljen sin. :roll:Kjedelig hvis dette blir "the Carl Aksel show"

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Christy89 skrev:

Isabel ekte navn er jo Shirorg. Ikke så mye bedre det.

Shirorg?! :skratte:

• Liker 9
Skrevet

er jo bare å se på fyren da. Han sjarmerer alle jentene. Hatt sex med nesten 500 jenter. sier seg selv at denne fyren har peiling da. Lett å si at dere ikke vil ha han på internett og slikt men dere hadde blitt sjarmert i senk hvis dere snakket litt med han på byen og dere hadde fått lyst å ha sex med han fordi han vet alltid hva han skal si til jenter for å få dem med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Så et klipp på nettavisene med Aurora. Hva har skjedd med hun? Vet noen hva slags inngrep/fillers eller kirurgi hun har gjort med ansiktet, foruten lip injections? Isabell er jo åpen med alt hun har gjort, og er ikke til å gjenkjenne det spor, men det var søren ikke Aurora heller, mildt sagt!

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, abse skrev:

er jo bare å se på fyren da. Han sjarmerer alle jentene. Hatt sex med nesten 500 jenter. sier seg selv at denne fyren har peiling da. Lett å si at dere ikke vil ha han på internett og slikt men dere hadde blitt sjarmert i senk hvis dere snakket litt med han på byen og dere hadde fått lyst å ha sex med han fordi han vet alltid hva han skal si til jenter for å få dem med seg.

Hei Carl Aksel 👋🏻

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som Aurora er operert i ansiktet? Ser ut som et annet menneske

Anonymkode: adbdb...016

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, abse said:

:hoho:  :kari:

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, abse skrev:

Han har virkelig peiling når han kom etter 30 sekunder når han hadde sex i sin sesong  🤣 hadde ikke hatt sex med han for penger en gang, så kutt ut å fortell hva andre jenter vil og ikke. Er du carl Aksel eller?

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...