AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Var hos hudpleier i dag og hun anbefalte botox for at mimikklinjene ikke skulle bli dypere. Jeg har altså ikke rynker men linjer rundt øynene når jeg smiler. Jeg fant et bilde av jenta i Stranger Things som er 12 år og har helt lik mengde linjer. Klikk på det så blir det større. http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/actress-millie-bobby-brown-attends-the-74th-annual-golden-news-photo/631240592#actress-millie-bobby-brown-attends-the-74th-annual-golden-globe-at-picture-id631240592 Jeg er ganske irritert. Er det riktig av en såkalt profesjonell å anbefale nervegift for noe selv barn har? Hvilket samfunn er vi på vei mot når idealet er at alle ser ut som glatte dukker? Jeg lot meg ikke overtale men jeg lurer jo på hvor mange som har fått komplekser av anbefalingene til denne hudpleieren. Jeg har tenkt å ta det opp med sjefen hennes på mandag men sjefen er full av botox selv, så jeg vet ikke om hun kommer til å være enig med meg Anonymkode: e4817...564 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Perosnlig syns jeg smilerynker er sjarmerenede og fint, og det er vel noe alle har? Kanskje ikke sofie elise som er sprøyta full av botox men hun ser jo også helt død ut i mimikken og ansiktet. Nei, syntes ikke det er riktig av en profesjonell å anbefale deg botox, med mindre du spurte hun om akuratt dette området og spurte om hun hadde råd mot å forhindre det. Jeg fikk komplekser av en som satt botox på meg, jeg sa jeg hadde vurdert fillers også, så sa hun "ja, litt der, og litt der, også noe der, det skjønner jeg, det kan vi gjøre!" mens hun pekte ut områder jeg aldri hadde tenkt på å ta fillers i eller var misfornøyd med. Jeg slutta hos henne og tok aldri botox igjen (og det ble heller aldri noe fillers, men fortsatt nå 2 år senere plager det meg og jeg har perioder jeg er helt oppslukt i å ville ta fillers og på nippet til å bestille time, pga de områdene hun sa jeg burde forbedre). Har en god venninde som jobber med dette greiene her selv, og hun sier at man aldri skal nevne områder som kunden ikke selv har nevnt. For eksempel kommer en kunde å spør om forbedringer ved nesen, så svarer man kun på det, og peker ikke ut andre områder, eller foreslår områder kunden selv ikke konkret spør om. Anonymkode: 1cb4e...f3a 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Nei, jeg spurte ikke. Det eneste jeg spurte om var om hun kunne anbefale en rensekrem for sensitiv hud. Så trist at du har fått komplekser. Sånn skal det ikke være! Nå ble jeg enda mer bestemt på å ta det opp med sjefen hennes så andre slipper å oppleve det samme. Anonymkode: e4817...564 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Burde jeg ikke si noe til sjefen? Er litt delte meninger blant venninnene mine. Noen sier at hun må ha lov til å pushe produktene deres, selv når produktet er botox Anonymkode: e4817...564
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg ikke si noe til sjefen? Er litt delte meninger blant venninnene mine. Noen sier at hun må ha lov til å pushe produktene deres, selv når produktet er botox Anonymkode: e4817...564 Nei, det burde du ikke. Anonymkode: a2934...d37 1
TulleJenny Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg ikke si noe til sjefen? Er litt delte meninger blant venninnene mine. Noen sier at hun må ha lov til å pushe produktene deres, selv når produktet er botox Anonymkode: e4817...564 For alt du vet så kan dette være en del av jobben ennes og noe sjefen pusher de til å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, TulleJenny said: For alt du vet så kan dette være en del av jobben ennes og noe sjefen pusher de til å gjøre? Men da burde jeg vel ihvertfall ta opp med sjefen hva jeg syns om det? Kanskje de slutter hvis flere klager. Anonymkode: e4817...564 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 Herregud, så dårlig gjort av henne! Alle har jo mimikklinjer. Det er ikke en rynke før den tydelig kan sees når ansiktet er helt avslappet. Synes helt klart du bør klage på henne. Tenk om hun anbefaler noe sånt til tenåringer! Anonymkode: 81c63...3ef 2
TulleJenny Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men da burde jeg vel ihvertfall ta opp med sjefen hva jeg syns om det? Kanskje de slutter hvis flere klager. Anonymkode: e4817...564 Hm, ja. Jeg hadde ikke likt det iallefall Forstår at du reagerer!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud, så dårlig gjort av henne! Alle har jo mimikklinjer. Det er ikke en rynke før den tydelig kan sees når ansiktet er helt avslappet. Synes helt klart du bør klage på henne. Tenk om hun anbefaler noe sånt til tenåringer! Anonymkode: 81c63...3ef Ja, det er det jeg tenker også. Hun kan anbefale det til både tenåringer og usikre voksne kvinner. Jeg ble jo bare irritert men andre kan få skikkelige komplekser. Anonymkode: e4817...564 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud, så dårlig gjort av henne! Alle har jo mimikklinjer. Det er ikke en rynke før den tydelig kan sees når ansiktet er helt avslappet. Synes helt klart du bør klage på henne. Tenk om hun anbefaler noe sånt til tenåringer! Anonymkode: 81c63...3ef Mine smilelinjer rundt øynene (kråketær) syns også når jeg er avslappet, vil det si at jeg faktisk har rynker i en alder av 20? beklager OT. Anonymkode: 1a7b1...c3a
Suppetuppe Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 Så frekt! Dette ville jeg så absolutt ha lagt inn en klage på... 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 Ingen behandlere skal anbefale botox eller filler om kunden ikke etterspør dette. Du var der av en annen grunn og jeg synes dette er veldig uprofosjonelt. Si i fra! Anonymkode: 9f7d0...8e3 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker said: Mine smilelinjer rundt øynene (kråketær) syns også når jeg er avslappet, vil det si at jeg faktisk har rynker i en alder av 20? beklager OT. Anonymkode: 1a7b1...c3a Nei, tviler på at du har rynker i en alder av 20. Og hva så hvis du hadde hatt det? Vi er mennesker, ikke dukker. Jeg blir så oppgitt av alle disse uoppnåelige kravene vi pepres med fra alle kanter Anonymkode: e4817...564 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #15 Skrevet 7. januar 2018 Utrolig useriøst av henne, dette er ikke noe man skal anbefale til noen som ikke har spurt! Hun kan ødelegge noens selvbilde, ikke alle ønsker å være mimikkløst duckface. Botox er gift, jeg ønsker ikke å ta det så jeg bruker heller frownies rynkeplaster, det reduserer og forebygger rynken uten bruk av gift. Er bekymret hvor lett folk ser på å sprøyte gift inn i kroppen, lurer virkelig på hva ettervirkningene på denne " botox epedemien" vil bli. Anonymkode: 9c20a...810 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #16 Skrevet 7. januar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Utrolig useriøst av henne, dette er ikke noe man skal anbefale til noen som ikke har spurt! Hun kan ødelegge noens selvbilde, ikke alle ønsker å være mimikkløst duckface. Botox er gift, jeg ønsker ikke å ta det så jeg bruker heller frownies rynkeplaster, det reduserer og forebygger rynken uten bruk av gift. Er bekymret hvor lett folk ser på å sprøyte gift inn i kroppen, lurer virkelig på hva ettervirkningene på denne " botox epedemien" vil bli. Anonymkode: 9c20a...810 Ja, musklene slutter å virke som de skal og vi ser jo hva som skjer når musklene i kroppen slutter å virke. Etter noen år skrumper de inn og huden begynner å henge. Så må man vel fylle ansiktet med filler for å motvirke den hengende huden Anonymkode: e4817...564
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #17 Skrevet 8. januar 2018 På 6.1.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev: Burde jeg ikke si noe til sjefen? Anonymkode: e4817...564 Ja jeg syns det! Anonymkode: 1cb4e...f3a 2
365vinter Skrevet 8. januar 2018 #18 Skrevet 8. januar 2018 Jeg syns egentlig du godt kunne sagt fra der og da, for det der var på ingen måte greit. Men støtter deg i at du bør ta det opp med sjefen. Jeg har selv opplevd uønskede anbefalinger angående hva jeg burde gjøre med utseendet mitt to ganger: den ene gangen tok jeg filler for å rette opp nesen som var skjev etter en ulykke. Da tok behandleren det på seg å anbefale at jeg tok det under øynene også, siden jeg var så mørk der. Den andre gangen skulle jeg nappe brynene med såkalt threading, og da foreslo hun som gjorde det at jeg burde ta "barten" også. Det var jævlig ubehagelig begge gangene. Skjønner ikke at folk har det i seg å gjøre sånt, selger eller ei.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #19 Skrevet 9. januar 2018 Fikk tatt det opp med sjefen i dag og hun studerte meg og sa at jeg ikke hadde rynker men at det gikk an å ta botox forebyggende og det nok var det den ansatte mente Så hentet hun en annen ansatt, en 21 år gammel jente, og sa at hun tok botox forebyggende og det var sååååå bra for huden. Jeg måtte bare gå til slutt fordi jeg ble så oppgitt Anonymkode: e4817...564 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå