ÒranAbhainn Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 God Nyttår alle på KG! Hva er dine nyttårsforsetter i år? Jeg skal bli flinkere å gratulere folk med dagen, fordi det er jeg helt elendig på Skal også kutte drastisk ned på alkohol og junkfood, samt prøve å spise mest mulig vegansk. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Godt nytt år ! Men mitt nyttårsforsett ga jeg opp for ti år siden:-) Sitat
Perle Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 -Gjøre sette bedre grenser for meg selv og gjøre ennå mindre av ting jeg ikke orker eller vil. -Ikke «jule» opp meg selv, og slutte å ha dårlig samvittighet samt slutte og be om unnskyldning for alt. -Spise sunt og holde vekta der jeg er nå. -Sjerpe meg med økonomien.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Et år hadde jeg nyttårsforsett at jeg skulle ha mer sex og det klarte jeg å oppfylle allerede første gangen jeg hadde sex det året. Etter det har jeg ikke hatt noe nyttårsforsett. Anonymkode: 5a756...149
Gjest Cartman Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 1. Bli bedre på sinnemestring 2. Være mer med familien 3. Få mer orden i leiligheten
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 Lese enda mindre intetsigende nyheter, bare tabloid møkk og fake-news over alt. Anonymkode: e0db8...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå