AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hei! -Litt usikker 25 år gammel mann her. Personlig spørsmål til dere kvinner der ute. Det spørsmålet vil komme igjennom en fortelling basert på forrige helg: Jeg var på min fjerde date forrige helg, med en herlig jente, som jeg har begynt å bli kjent med. Jeg er kanskje litt "gammeldags" av meg, så jeg har bare møtt henne på kafer, uten å invitere henne hjem. Det er fordi mange i min alder har en tidens til "netflix and chill" opplegget, og sånn one night stand er ikke helt min greie. Men forrige helg, så inviterte hun med meg hjem etter at vi hadde spist ute. Dette var første gang noen av oss tok initiativet på dette.. Mulig det var jeg som var for treg?.. Uansett Vi drakk et par glass rød vin og hun tok meg med inn på sitt soverom. Derifra kan de fleste tenke seg hva som skjedde, MEN! Det er her jeg falt litt av.. Fordi: Under akten holdt jeg på å si.. Så sier denne jenta, som jeg kaller "Anita" nå, så sier hun: -Slikk meg i rumpa. Dette har jeg aldri opplevd før, og jeg har kanskje ikke verdens største liste med sexpartnere, men vil si at jeg har litt over gjennomsnittet til en 25 år gammel mann, og aldri har jeg hørt noen si dette. Mitt spørsmål til dere kvinner der ute, er dette normalt eller har jeg nå mitt kjent med en litt annerledes kvinne. Takk for svar. Anonymkode: 1aa63...2a9
Gjest padawan Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Uten at jeg har noe kjennskap til det tipper jeg det er folk som driver med rimming der ute.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Haha, rumpa er det siste stedet jeg vil at noen skal slikke/røre for min del. Men jeg er ingen normal jente selv, så hva kan jeg si. Anonymkode: 4bb81...599 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Ingen får røre rumpa mi, men noen liker det. Anonymkode: 6b22d...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Det heter rimming og er noe enkelte liker. De er nok i mindretall de som liker det, men det er ikke uvanlig. Gjorde du det? Anonymkode: 9672f...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Jeg og FF gjør det på hverandre, men jeg har heller ikke vært borti noen før som har spurt om dette, jeg har heller ikke spurt noen. Jeg er eldre enn deg. Så kjempe vanlig er det nok ikke. Anonymkode: ba146...3c2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Det kan hende hun tullet? Jeg vet at i USA hvert fall er dette et fenomen for tiden. Der alle snakker om slikking i rumpa, masse memes (hvordan man nå enn skriver det) rundt om kring på internett med samme tema også. Om hun derimot mente det så kan du nok regne med at hun er ganske løssluppen. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er noe galt med det, men en som ber daten slikke henne i rumpa første gang de har sex, ja det sier jo noe om verdiene hennes. Jeg nevner bare dette fordi du sier at du er mer tradisjonell av deg, så kanskje dette er noe å tenke over. Jeg er selv veldig tradisjonell, men jeg er også veldig seksuell, elsker sex, men jeg venter uansett 1-2 måneder før vi har sex, og så utforsker man og lærer hverandre å kjenne over tid. Mye mulig dette bare er fjas, men det sier som sagt mye om jenta, så da får du vurdere hva du synes om det. Om det ikke er noe problem for deg er jo det så klart helt fint Anonymkode: aceaf...df9 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 Eh, ikke noe for meg. -Jente, 27. Anonymkode: d18ba...2f5 1
Gjest supernova_87 Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Det er vel en relativt normal greie å drive med. Er i alle fall ikke unormalt. Men å beordre noen til å slikke rumpa di første gang man har sex det tror jeg at jeg trygt kan si IKKE er normalt! Hvis jeg hadde vært interessert i sånt ville det vært noe vi snakket om på forhånd, evt. litt ut i forholdet. Om en fyr beordret meg til det mitt under sexakten første gang vi hadde sex tror jeg at jeg hadde mistet tenninga.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Du skriver at du har hatt litt over snittet av sexpartnere og dette er første gang du opplever det. Sier seg vel selv da at det ikke er så veldig vanlig. Eller.......? Anonymkode: 8b00f...e52 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 Men det viktigste spørsmålet er kanskje: etterkom TS ønsket hennes? Anonymkode: d18ba...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 Jeg vet at noen liker det, og har inntrykk av at spesielt menn syns dette er spennende å gjøre på en kvinne, fordi de kanskje forbinder det med noe litt ulovlig, eller fordi de liker å kile seg selv på rumpehullet pga følsomme nerveganger og inngang til prostata. Nå liker ikke jeg rimming, men om jeg gjorde så kunne jeg aldri bedt noen gjøre det på meg første gang vi lå sammen Tror ikke det er vanlig akuratt. Men slikket du hun i rumpa da? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det egentlig foregår? Om man gjør det fort med tuppen som på en klitoris eller sakte og helt som på en iskrem Altså, prøver å skjønne hvordan noen syntes det er så godt. Jeg kvakk til en gang en partner jeg hadde plutselig tok tunga si der, og ba han gå vekk, så jeg vet ikke hvordan det egentlig føles eller gjøres. Anonymkode: df0b3...3c5
Forundret.. Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det viktigste spørsmålet er kanskje: etterkom TS ønsket hennes? Anonymkode: d18ba...2f5 DET lurer jeg også på.
Påkrevd Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 Det er nok ikke så veldig uvanlig, men ikke noe jeg har opplevd på første date. Jeg både gir og mottar med glede, men da skal det være omtrent rett fra dusjen. Det er helt ekstremt deilig. Helt vilt deilig, faktisk
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 Men... å slikke noen i rumpa som ikke nylig har dusjet (grundig!) er ikke det nesten farlig? Og smaker/lukter vondt? Det er jo ganske potente bakterier der! Beklager altså. Jeg er en voksen, singel kvinne. Og har hatt 10 sexpartnere. Aldri har rumpeslikking vært et tema, verken på ons eller i forhold! Jeg hadde freaka tror jeg, desverre. Er dette virkelig vanlig? Anonymkode: 5963f...e02 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 Nei, det er ikke vanlig for meg ihvertfall Anonymkode: 98caa...d32
barbent Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har opplevd å bli slikket i rumpa på en ons, han spurte ikke men bare satte igang som om det var den største selvfølge. Jeg ble skikkelig paff da jeg aldri hadde opplevd dette før, vi hadde begge drukket en del og jeg tror ikke jeg hadde akseptert dette i edru tilstand. Jeg tror ikke dette er vanlig å si eller spørre om første gang man har sex enten det er ons eller ei du har datet noen ganger. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 5. januar 2018 #18 Skrevet 5. januar 2018 Slikke rumper er ikke så jævlig vanlig, men blir mer og mer vanlig. Slikker ingens rumpe selv, men ja. Må bare bli vant med spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #19 Skrevet 5. januar 2018 En av mine tidligere partnere ønsket å gjøre det på meg men jeg følte meg ikke bekvem med det. Men tror ikke det er uvanlig. Anonymkode: 162bd...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå