Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg ga sønnen min en 50-lapp og så at han måtte mate sparebøssen. Vi har en blomsterforretning ti meter fra huset , og han gikk dit og kjøpte blomster til meg <3 og den ansatte skrev på kort for ham. Åh. Da ble jeg så himla rørt !! Og så får jeg frokost på senga wr iblant . Bare fordi kl. er 06 og de vil ha selskap. Men en god måte å vekke meg på :-D Fortell om hva for sjarmerende ting barna deres gjør eller ha gjort? :-)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Min gutt er 5år. Hender han er med pappaen på butikken, og da spør han om han kan få penger til å kjøpe roser til meg. Om vi sier at han får lov å plukke seg litt smågodt til lørdag, så plukker han mest ting han vet vi liker. Han er så omtenksom. Han har en lillebror på 16mnd som for tiden HATER å bade, virkelig hater det, men storebror vet råd. Han leker rolig å stille oppi badekaret mens han viser lillebror, og tilslutt så vil jo lillebror og bade, så bader de sammen, og han leker så fint og rolig med han, sånn at han ikek blir redd. Han vil til og med ha lite vann sånn at lillebror kan bade med han. Anonymkode: 3b7e4...9dc 7
Minlillelykke Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Nå er min bare 2.5, men det som rører meg mest er når han kommer med åpne armer og skal ha en skikkelig klem, for så å se meg rett inn i øyene og si « jeg elsker deg mamma, for du er så snill»❤️ Da jeg var høygravid kunne det få tårene til å trille 3
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min gutt er 5år. Hender han er med pappaen på butikken, og da spør han om han kan få penger til å kjøpe roser til meg. Om vi sier at han får lov å plukke seg litt smågodt til lørdag, så plukker han mest ting han vet vi liker. Han er så omtenksom. Han har en lillebror på 16mnd som for tiden HATER å bade, virkelig hater det, men storebror vet råd. Han leker rolig å stille oppi badekaret mens han viser lillebror, og tilslutt så vil jo lillebror og bade, så bader de sammen, og han leker så fint og rolig med han, sånn at han ikek blir redd. Han vil til og med ha lite vann sånn at lillebror kan bade med han. Anonymkode: 3b7e4...9dc Takk for smilet :-) for en skjønn gutt. Vi kan lure på hvordan vi har klart det:'D men de er jo små personligheter i seg selv også :-D
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Minlillelykke skrev: Nå er min bare 2.5, men det som rører meg mest er når han kommer med åpne armer og skal ha en skikkelig klem, for så å se meg rett inn i øyene og si « jeg elsker deg mamma, for du er så snill»❤️ Da jeg var høygravid kunne det få tårene til å trille :-) <3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Kun 14 mnd, men når hun vil ligge i fanget å gi kos og nuss på kinnet ❤️ Eller kommer i full fart mot meg når jeg henter i bhg Anonymkode: c43b2...a3f 1
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Håper flere deler :-) er så koselig å lese ! De små vesenene rundt oss som vi beskytter og forsvarer og elsker: -) de gjør så mye vakkert mot oss uten en eneste stygg baktanke:-)
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun 14 mnd, men når hun vil ligge i fanget å gi kos og nuss på kinnet ❤️ Eller kommer i full fart mot meg når jeg henter i bhg Anonymkode: c43b2...a3f Den er fin den! Når de løper mot en. :-)
♥Missy♥ Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Barnet mitt hadde fått penger til skolemat en dag jeg var syk og sengeliggende med feber. På tur hjem fra skolen, går et lite stykke, hadde han vært innom butikken og tatt med seg tomatsuppe til meg og bolle *smelt* 3
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, ♥Missy♥ skrev: Barnet mitt hadde fått penger til skolemat en dag jeg var syk og sengeliggende med feber. På tur hjem fra skolen, går et lite stykke, hadde han vært innom butikken og tatt med seg tomatsuppe til meg og bolle *smelt* Åh. Ja , en smelter da ja :-) Så omtenksom!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 Min eldste er helt herlig! Han er 7 år og sier SÅ mye fint til mammaen sin. Som at jeg er den fineste i verden, den beste mammaen, mamma du er så pen, vakker, snill, osv. Gir gode klemmer og er så omsorgsfull. Jeg er skikkelig stolt over hvilket herlig menneske han er! Alle skryter av at han er så glad og bli en kar, det er så fint å høre. Og så lager han sanger til meg om at jeg er verdens beste og vakreste. Nei, han er altså den søteste gutten Minste er under 2 år og sier ikke så veldig mye, men han er skikkelig kosete. Han gir meg klemmer hele tiden og vil kose masse. Han står og ser ut av vinduet og venter på meg når jeg kommer fra jobb, og kommer springende for å gi klem med en gang. Han er herlig han og altså Anonymkode: 3e7b7...835 2
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eldste er helt herlig! Han er 7 år og sier SÅ mye fint til mammaen sin. Som at jeg er den fineste i verden, den beste mammaen, mamma du er så pen, vakker, snill, osv. Gir gode klemmer og er så omsorgsfull. Jeg er skikkelig stolt over hvilket herlig menneske han er! Alle skryter av at han er så glad og bli en kar, det er så fint å høre. Og så lager han sanger til meg om at jeg er verdens beste og vakreste. Nei, han er altså den søteste gutten Minste er under 2 år og sier ikke så veldig mye, men han er skikkelig kosete. Han gir meg klemmer hele tiden og vil kose masse. Han står og ser ut av vinduet og venter på meg når jeg kommer fra jobb, og kommer springende for å gi klem med en gang. Han er herlig han og altså Anonymkode: 3e7b7...835 Nydelig vet du :-) blir et stort smil o ansiktet her <3 Minte meg litt om sønnen til en bekjent. Han sa : mamma , du er pen du . Ikke noen skader i ansiktet eller noe :-D Lurer på hvordan disse små vakre blir iblant så kyniske som voksne. Trist altså. Men bsrndomsminnenene tror jeg vi skal snakke litt mer med dem om etterhvert :-D Men nå fins det fine menn. Kan skje de var sånn fra de var små barn ? Sitat
Arkana Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Eldstemann på 9 forteller meg at han er glad jeg er mamma'n hans. Han kommer alltid til meg når han har noe å snakke om. Han er på mange måter en stor gutt som har blitt så selvstendig på mange måter, men samtidig setter han fremdeles pris på et kyss og en klem og at jeg sier jeg er glad i ham. Han pleier å si at han skal bo hjemme med meg for alltid. Lillebror på snart 7 sier ikke så mye om hva han føler, men han lager søte kort til meg, gjerne klippet som et hjerte eller med en fin tegning, hvor han skriver at han er glad i meg. Og så elsker jeg at han alltid vil sitte tett tett inntil meg i sofaen når vi ser på TV eller i sengen når vi leser om kvelden. Det han ikke sier med ord viser han med hele seg. Lillesøster på straks 5 er raus med komplimenter og kjærlighetserklæringer. Jeg får kyss og klemmer flere ganger om dagen og får ofte høre at jeg er superfin og pen og den beste mamma'n. Og ikke bare til meg, hun gir komplimenter til andre også. Hun er virkelig en sjarmerende gledesspreder som er lett å bli glad i. Endret 5. januar 2018 av Arkana 3
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, Arkana skrev: Eldstemann på 9 forteller meg at han er glad jeg er mamma'n hans. Han kommer alltid til meg når han har noe å snakke om. Han er på mange måter en stor gutt som har blitt så selvstendig på mange måter, men samtidig setter han fremdeles pris på et kyss og en klem og at jeg sier jeg er glad i ham. Han pleier å si at han skal bo hjemme med meg for alltid. Lillebror på snart 7 sier ikke så mye, men han lager søte kort til meg, gjerne klippet som et hjerte eller med en fin tegning, hvor han skriver at han er glad i meg. Og så elsker jeg at han alltid vil sitte tett tett inntil meg i sofaen når vi ser på TV eller i sengen når vi leser om kvelden. Det han ikke sier med ord viser han med hele seg. Lillesøster på straks 5 er raus med komplimenter og kjærlighetserklæringer. Jeg får kyss og klemmer flere ganger om dagen og får ofte høre at jeg er superfin og pen og den beste mamma'n. Og ikke bare til meg, hun gir komplimenter til andre også. Hun er virkelig en sjarmerende gledesspreder som er lett å bli glad i. Du er inne på noe veldig viktig. Kommunikasjon er ikke bare ord:-) Takk for fin respons . Er så sjukt glad i barn jeg , og for noen vidunderlige små skapninger de er :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 Og til dere som ikke opplever dette . Det er ikke nødvendigvis noe feil :-) kan hende ungen deres er en ekte punker:-D skal ikke undervurdere dem gitt :-)
Zoey Skrevet 22. januar 2018 #16 Skrevet 22. januar 2018 (endret) De gjør så mye fint, men en del ting blir det humor av. Som når eldste skulle hjelpe til nylig. Jeg har en kost som jeg koster snø av trappa med. Han skulle gå grundigere til verks og vaske den og brukte godt med vann. I minusgrader. Eller for en tid tilbake når yngste var baby og mellomste gjerne ville dele alt hun likte i verden med babyen. Inkludert non stop og seigmenn. Jeg blir egentlig mest rørt av ting de gjør godt mot hverandre. Natt til fredag fant jeg de to eldste i armkroken til hverandre i mellomste sin seng. Eldste sa morgenen etter at søsteren hadde hatt mareritt og hadde hentet selskap. Var litt rart at sengen vår ikke ble invadert, men utrolig herlig å se dem ta vare på hverandre. Lever godt på de øyeblikkene når de krangler, lugger og er sure på hverandre. Endret 22. januar 2018 av Zoey 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #18 Skrevet 22. januar 2018 Min er bare 2 år enda, men når han sier feks "natti mamma, låveyoooou" <3 Anonymkode: 6ae9e...797 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå