AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Del Skrevet 5. januar 2018 Har røde/grønne fliser på kjøkkenet der jeg leier (var en gang et bad). Leier kjempebillig så det blir ikke aktuelt å flytte *bare* pga. at kjøkkenet er stygt, men hadde vært fint å hatt en farge som ikke var så bohem og som ikke står i stil med noe av det jeg eier. Teppe dekker ikke hele gulvet, og jeg synes uansett at det er uhygienisk med teppe på et kjøkken der det innimellom blir matsøl og smuler. Går det feks. an å bruke sånne fliser eller planker man bare klikker sammen, eller selvbekledende fliser - uten at flisene som er der tar skade? Får ikke lov å male, så må være et reversibelt prosjekt. Anonymkode: ffeb5...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Del Skrevet 5. januar 2018 Du kan legge et løst gulvbelegg i vinyl el.l. som du fester med dobbeltsidig tape i kantene. Anonymkode: 55b75...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 5. januar 2018 #3 Del Skrevet 5. januar 2018 Kjøp billig (papir)laminat på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Del Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan legge et løst gulvbelegg i vinyl el.l. som du fester med dobbeltsidig tape i kantene. Anonymkode: 55b75...0f9 Lur ide, det ville jeg også gjort! Anonymkode: a3587...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 5. januar 2018 #5 Del Skrevet 5. januar 2018 Du kan gjøre slik http://www.viivilla.no/interior/gulv/slik-klikker-du-gulvet-pa-plass/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå