AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Vi bor ikke så langt fra Trondheim, litt i utkanten på et lite sted. Veninna mi har vært sammen med typen i over et år. Men så har jeg en annen venninne som han fyren tydelig har prøvd seg på og til og med invitert ut på date. Han jobber endel som yrkessjåfør, men har andre type vakter på si. Trener endel og har lagt ut store muskelbilder på instagram. Hva gjør jeg som vet at venninna mi forguder han mannen der? Blander jeg meg, eller holder jeg kjeft? Hun fikk gave fra han til jul som var verdt 10k og er helt forelska. Anonymkode: 59ffd...341
moroklompen Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Er det ei god venninne så sier du selvfølgelig ifra! Vet denne jenta han har invitert på date at han er i ett forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Du sier såklart fra til henne! Det er sikkert derfor han kjøper så dyre gaver også, for å dekke over sin dårlige samvittighet for å være utro med andre ! Æsj! Møkkamann! Anonymkode: a0b7a...bfc 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Ja, selvfølgelig sier du fra. Du har jo ikke noe å tape her uansett. Anonymkode: 9e69c...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, selvfølgelig sier du fra. Du har jo ikke noe å tape her uansett. Anonymkode: 9e69c...a0f Jeg sa en gang ifra til en venninne som hadde en kjæreste jeg var bekymret for (han var kontrollerende og bestemte bl.a hva hun fikk kle seg i og hvordan hun skulle oppføre seg). Enden på visa var at jeg ble dumpa som venn og i dag er de gift og har barn. Hun måtte flytte for å være sammen med han pga hans jobbsituasjon. I dag tror jeg hun har få venner, ser familien sjeldent pga lang avtand og hun får seg ingen jobb der. Syns synd på hun og er lei meg for at jeg mistet henne. Skal i hvertfall aldri blande meg igjen og uttrykke bekymring på den måten. Sier det bare sånn at TS ser at hun faktisk kan tape noe hun og - vennskapet. Anonymkode: 2aa4c...f06 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa en gang ifra til en venninne som hadde en kjæreste jeg var bekymret for (han var kontrollerende og bestemte bl.a hva hun fikk kle seg i og hvordan hun skulle oppføre seg). Enden på visa var at jeg ble dumpa som venn og i dag er de gift og har barn. Hun måtte flytte for å være sammen med han pga hans jobbsituasjon. I dag tror jeg hun har få venner, ser familien sjeldent pga lang avtand og hun får seg ingen jobb der. Syns synd på hun og er lei meg for at jeg mistet henne. Skal i hvertfall aldri blande meg igjen og uttrykke bekymring på den måten. Sier det bare sånn at TS ser at hun faktisk kan tape noe hun og - vennskapet. Anonymkode: 2aa4c...f06 Du gjorde det riktige. Din gamle venninde valgte feil. Det vet hun nok også, men var nok så underkuet av han og glad i han at hun ikke så styrke uten. Du var en god venninde som viste at du brydde deg og prøvde å gi hun styrke. Ville du heller ha fortsatt å vært venn med hun, men sett på at hun levde med en dårlig mann? Jeg var i samme situasjon som deg, hun beholdt han, og jeg greide rett og slett ikke være venn med hun lenger fordi hver gang jeg var på besøk og han kom så hadde jeg lyst til å skjelle han ut, og måtte til slutt bare holde meg unna. Uansett kan ikke kontrollerende parforhold helt sammenlignes med utroskap, for enkelte liker også å bli kontrollert, eller finner seg i det fordi kjærligheten er så sterk, men ingen liker eller finner seg i å bli bedratt og at kjærligheten er en løgn. Hva slags vennskap er det når man vet at kjæresten til venninda si er utro , og ikke sier i fra? Det burde ikke være noe spørsmål en gang! Ts , du SIER I FRA! Anonymkode: a0b7a...bfc
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Du gjorde det riktige. Din gamle venninde valgte feil. Det vet hun nok også, men var nok så underkuet av han og glad i han at hun ikke så styrke uten. Du var en god venninde som viste at du brydde deg og prøvde å gi hun styrke. Ville du heller ha fortsatt å vært venn med hun, men sett på at hun levde med en dårlig mann? Jeg var i samme situasjon som deg, hun beholdt han, og jeg greide rett og slett ikke være venn med hun lenger fordi hver gang jeg var på besøk og han kom så hadde jeg lyst til å skjelle han ut, og måtte til slutt bare holde meg unna. Uansett kan ikke kontrollerende parforhold helt sammenlignes med utroskap, for enkelte liker også å bli kontrollert, eller finner seg i det fordi kjærligheten er så sterk, men ingen liker eller finner seg i å bli bedratt og at kjærligheten er en løgn. Hva slags vennskap er det når man vet at kjæresten til venninda si er utro , og ikke sier i fra? Det burde ikke være noe spørsmål en gang! Ts , du SIER I FRA! Anonymkode: a0b7a...bfc Tusen takk! Du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på det.. Hva jeg skulle gjort annerledes. Er en slags sorg å miste sin beste venninne. Håper at vi en dag kan bli venner igjen. Og er enig i det du sier, det er ikke helt sammenlignbart. Det er bare greit å være klar over at venninna kan velge kjæresten uansett, selv om han er utro. Og at det kan gå utover vennskapet. Kanskje kjæresten sier hun må velge i mellom de. Fins nok mange damer som heller tror på kjæresten når han benekter det venninna sier, blind av forelskelse.. Men med det sagt, så er jeg enig i at man bør si ifra! Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Anonymkode: 2aa4c...f06
Gjest Eltele Skrevet 7. januar 2018 #9 Skrevet 7. januar 2018 På 5.1.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev: Du sier såklart fra til henne! Det er sikkert derfor han kjøper så dyre gaver også, for å dekke over sin dårlige samvittighet for å være utro med andre ! Æsj! Møkkamann! Anonymkode: a0b7a...bfc Så slemt. Eksen min er har vært dust liksom men ikke så dust.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Skrevet 7. januar 2018 Har vært i samme situasjon og sa fra. I begge tilfellene nektet typen og han ble trodd over meg. Hadde ikke sagt fra igjen. Anonymkode: cf48b...95b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå