Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ordnet jeg meg loff med majones reker og sitronsaft. Det har jeg alltid likt, men i dag smakte rekne slik som det lukter inne i en stall haha 😂 Tok en til bit for jeg skjønte ingenting, men det ente med at jeg måtte spytte det ut og jeg sto å brekte meg over søpla. Rekeboksen var helt fersk, og når mannen min skulle smake merket han ingenting til dette og spiste alt. 

Er det noen som har opplevd dette på starten av graviditet? Jeg er ikke kommer til dagen jeg skal få mensen på enda, så vet ikke helt hva jeg skal tro.. (skal ha mensen den 8. og jeg har i tillegg vært veldig kvalm den siste uken).

Håper selvfølgelig at jeg er gravid, men er generelt nysgjerrig på å høre om flere har opplevd dette med at noe plutselig ikke smaker godt lengre. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være graviditet, å du kan brygge på en forkjølelse eller noe som gjør at smaksløkene ikke er helt som de pleier å være. 

Anonymkode: 1c88c...c8f

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være graviditet, å du kan brygge på en forkjølelse eller noe som gjør at smaksløkene ikke er helt som de pleier å være. 

Ja, det kan godt hende det er starten på en forkjølelse. 

Men har du opplevd noe slik selv?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ErJoSåUsikker skrev:

Ja, det kan godt hende det er starten på en forkjølelse. 

Men har du opplevd noe slik selv?

Kun ved forkjølelse 

Skrevet

Jeg merket det samme i dag faktisk, synes fredagstacoen smakte sinnsykt sterkt selvom vi ikke har gjort noe annerledes enn hva vi pleier, altså bare en vanlig pakke med tacokrydder... :hakeslepp:

Skrevet
27 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg merket det samme i dag faktisk, synes fredagstacoen smakte sinnsykt sterkt selvom vi ikke har gjort noe annerledes enn hva vi pleier, altså bare en vanlig pakke med tacokrydder... :hakeslepp:

Kroppen er rar og ikke alltid like lett å forstå seg på 😛

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes pizzasausen luktet rart i dag... Men siden guttungen ikke reagerte (han reagerer om jeg har hatt i et pepperkorn for mye eller for lite) går jeg ut fra at det er meg det er noe galt med.

Anonymkode: e5f77...f2d

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes pizzasausen luktet rart i dag... Men siden guttungen ikke reagerte (han reagerer om jeg har hatt i et pepperkorn for mye eller for lite) går jeg ut fra at det er meg det er noe galt med.

Anonymkode: e5f77...f2d

Er det lenge igjen til du kan teste og forvente rett svar? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...