AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hei! Vi skal i sommer reise til Spania noen uker, og tenkte å bo noen dager i Alicante, siden det er der vi lander. Hvor mange dager vi blir avhenger av prisen på hotellet. Siden det sikkert er mange reisende i den perioden (august), så tenker vi at det er greit å være litt tidlig ute i leteprosessen. Jeg har bodd på hotell i Alicante en gang før. Det var et fint luksushotell, men kanskje litt for kostbart siden vi skal på en lengre reise nå og må la pengene vare litt lengre. Noen som har bodd på hotell der og har noe å anbefale? Vi er et kjærestepar på rundt 30 år uten barn. Vi vil bo litt fint, selv om vi kommer til å være mye ute av hotellet. Veldig viktig at beliggenheten er sentral! Anonymkode: 95c20...f7b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Hva med Melia? Ligger flott til 😊 Anonymkode: 06148...6d0
Gjest Sonic Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Melia? Ligger flott til 😊 Anonymkode: 06148...6d0 Bruker selv alltid Melia, og veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med Melia? Ligger flott til 😊 Anonymkode: 06148...6d0 14 timer siden, Gjest Sonic skrev: Bruker selv alltid Melia, og veldig fornøyd! Jeg bodde på Melia sist jeg var der Fantastisk hotell med stue på rommet, boblebad og veranda. Midt i smørøyet :D Anonymkode: 95c20...f7b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Bare husk å dra til Terra Mitica og aqualandia, så spiller det nesten ingen rolle hvor dere bor. Anonymkode: 137a9...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare husk å dra til Terra Mitica og aqualandia, så spiller det nesten ingen rolle hvor dere bor. Anonymkode: 137a9...9c8 Takk for tips! Tar selvfølgelig gjerne i mot tips til ting som må sèes og gjøres! Er det kanskje noen spennende museumer der? Vi er glade i litt historie. Anonymkode: 95c20...f7b
palamina Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Pleier å ligge på det Golfhotellet ved flyplassen hvis vi lander sent, det er veldig fint. El Plantio Golf resort Alicante. Men i selve ferien pleier vi alltid å leie bolig, man får utrooolig mye mer for pengene da. Holiday-rentals.com og Homeaway.uk har jeg brukt de siste 10 årene, bruker man litt tid på å filtrere ønsker og lete blant alt som dukker opp får man en luksusferie til en billig penge. Endret 8. januar 2018 av palamina
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 4 timer siden, palamina skrev: Pleier å ligge på det Golfhotellet ved flyplassen hvis vi lander sent, det er veldig fint. El Plantio Golf resort Alicante. Men i selve ferien pleier vi alltid å leie bolig, man får utrooolig mye mer for pengene da. Holiday-rentals.com og Homeaway.uk har jeg brukt de siste 10 årene, bruker man litt tid på å filtrere ønsker og lete blant alt som dukker opp får man en luksusferie til en billig penge. Har noen boliger som vi skal låne av kjente i byene rundt Alicante, så hovedplanen er å bo i leilighet. Vi ville bare ha et par dager på hotell i "storbyen" før vi bor i leilighet andre steder Anonymkode: 95c20...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå