AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hei! Skal lage pizza til 10 stk ca i morgen. De skal lages/stekes et annet sted enn hjemme hos meg. Hvis jeg lager deigen hjemme, hvordan frakter jeg den? Vil den bli ødelagt på veien? Ca 10 min i bil.. Er det best å kjevle de ut hjemme på stekebrett? Anonymkode: e76d7...d57
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Jeg ville kjevlet ut deigene og frosset de ned (hvis du skal gjøre det i kveld), dersom det er dårlig tid til å kjevle de ut der maten skal lages ferdig. Det beste er å bare ta med hele deigen i bakebollen, dekket med plastfolie el.l. Anonymkode: 80656...6d5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Hva lager du den i? Du lager den sikkert oppi en eller annen bolle? Bare legg plastfolie over og frakt i den. Anonymkode: c80ca...b19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Ja lager selvsagt deigen i bolle, haha. Logikken sier jo bare ta plast over.. Tenker bare på om den evt faller sammen o.l Beklager - noen ganger blir man bare veldig usikker Anonymkode: e76d7...d57 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja lager selvsagt deigen i bolle, haha. Logikken sier jo bare ta plast over.. Tenker bare på om den evt faller sammen o.l Beklager - noen ganger blir man bare veldig usikker Anonymkode: e76d7...d57 Jeg tror ikke den skal falle sammen. Hever du deigen før du tar den med? (Jeg tror det er lurt ettersom du skal ta den med ut i kulden). Anonymkode: 80656...6d5
moroklompen Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Jeg hadde kjevlet den ut, lagt den på bakepapir og rullet deigen sammen og lagt den i kjøleskapet til dere skal dra. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå