Gjest Catwoman Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har egentlig alltid vært ganske heldi med huden i fjeset, har stort sett vært glatt med lite/ingen urenheter. Men i de siste har huden i panna blitt så stygg, masse små nupper (eller hva jeg skal kalle det, det er ikke kviser) og så er huden veldig tørr, det kan svi litt hvis jeg smører krem rett etter at jeg har renset. så jeg lurer på om noen kan anbefale meg en god rensekrem eller peeling el. som kan hjelpe?
Gjest Daniella_ Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Når det kommer til peeling er Dermalogicas Skin prep Scrub min favoritt. Men er du sikker på at du bruker nok fuktighet? Kan høres ut som om den vil ha mer... :-?
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Har du pannelugg? Det kan være svaret...
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 jeg har ikke pannelugg. Jeg smører meg alltid i ansiktet om morgenen, og bruker ansiktsvann. Kan jeg få gitt den så mye mer fuktighet da? men jeg går mye fra kaldt til varmt på jobben, kanskje det har noe med det å gjøre?
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Så sykt det enn høres ut, når du nevner skifte mellom varmt og kaldt, får jeg en mistanke om at huden din faktisk mangler fett. Den blir da i ubalanse, og reagerer med kviser. Bruker du en fettfri fuktighetskrem, bør du kanskje vurdere en med en liten fettandel. Jeg mener IKKE en fet krem, men om vinteren trenger alle hudtyper mer fett enn ellers i året. Hva slags krem bruker du?
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 hmm... kanskje det. Det er ikke kviser som er i panna, ihvertfall de gangene jeg får en kvise så ser ikke de slik ut. Bruker litt forskjelllige kremer, stort sett vanlig fuktighetskrem, i det siste har jeg brukt hth sin fuktighetskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå