AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har alltid lært at man skal bruke kondom på ONS, og man skal heller ikke suge/slikke. Likevel er det heftig mange her inne som gjør nettopp det... Er dere ikke redd for kjønnssykdommer? Anonymkode: 08f70...6a9 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Slikking er obligatorisk for meg uansett om det er første gangen jeg ligger med den personen. Men jeg har aldri tatt med meg villt fremmede hjem fra byen da, bare menn jeg kjenner godt til fra før, og jeg ser jo om de har herpes sår på leppa liksom... Anonymkode: 6c5fe...7cc
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Slikking er obligatorisk for meg uansett om det er første gangen jeg ligger med den personen. Men jeg har aldri tatt med meg villt fremmede hjem fra byen da, bare menn jeg kjenner godt til fra før, og jeg ser jo om de har herpes sår på leppa liksom... Anonymkode: 6c5fe...7cc Er det bare herpes du kan smittes av om du suger en mann? Anonymkode: 16e33...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Har du ikke hørt om kondom og slikkelapper? Anonymkode: b814b...43b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare herpes du kan smittes av om du suger en mann? Anonymkode: 16e33...c9a Man kan få HPV i munnen også men kjønnsvorter er som herpes ganske synlig. Anonymkode: 6c5fe...7cc
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan få HPV i munnen også men kjønnsvorter er som herpes ganske synlig. Anonymkode: 6c5fe...7cc Ok, da lærte jeg noe nytt i dag også. Anonymkode: 16e33...c9a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Men personlig suger jeg aldri noen første gang jeg ligger med de. Menn trenger ikke suging for å bli klare for sex eller for å få orgasme. Kvinner trenger i 99% tilfeller slikking for å bli klare for sex og få orgasme. Anonymkode: 6c5fe...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 For meg så er slikking og suging enda mer intimt enn "bare" samleie. Jeg har ikke hatt ONS på 20 år eller noe sånt, men jeg har aldri blitt slikket første gang eller suget noen første gang jeg har hatt sex med noen. Ikke noen som jeg har datet flere ganger og så hatt sex for første gang heller. Jeg tror ikke jeg var noe særlig bekymret for SOS da jeg var yngre. Nå drar jeg bare ikke på steder der det er mulig å "dra med" noen hjem, så det er helt uaktuelt med ONS uansett. Anonymkode: 16e33...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke hørt om kondom og slikkelapper? Anonymkode: b814b...43b Kondom når man suger? Tror ikke mange er keen på det... Slikkelapper var nytt Anonymkode: 08f70...6a9 1
Miss.Wildfox Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men personlig suger jeg aldri noen første gang jeg ligger med de. Menn trenger ikke suging for å bli klare for sex eller for å få orgasme. Kvinner trenger i 99% tilfeller slikking for å bli klare for sex og få orgasme. Anonymkode: 6c5fe...7cc Jøss, dette var nytt for meg. Har du dokumentasjon for påstanden? 4
Mymlen Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 Før jeg fikk kjæreste hadde jeg tre ONS. Jeg spurte rett ut om de hadde noe mystisk som jeg ikke ville ha, og hvor mange partnere de har hatt
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Tonjepusenn skrev: Før jeg fikk kjæreste hadde jeg tre ONS. Jeg spurte rett ut om de hadde noe mystisk som jeg ikke ville ha, og hvor mange partnere de har hatt Du vet jo ikke om de snakker sant Anonymkode: 7c240...403 3
Mymlen Skrevet 6. januar 2018 #15 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet jo ikke om de snakker sant Anonymkode: 7c240...403 Det var en sjanse jeg var villig til å ta
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #16 Skrevet 6. januar 2018 7 timer siden, Tonjepusenn skrev: Før jeg fikk kjæreste hadde jeg tre ONS. Jeg spurte rett ut om de hadde noe mystisk som jeg ikke ville ha, og hvor mange partnere de har hatt Det er da vel ingen som sier ja til at de har sykdommer (det er mange som ikke vet at de har det) eller at de har ligget med bortimot 30 stykker eller flere. Leste en "artig" sak for noen år siden, og på denne siden kan man regne ut hvor mange indirekte partnere man har hatt: http://www.side2.no/helse/sa-mange-har-du-indirekte-hatt-sex-med/3423211852.html Anonymkode: 16e33...c9a 3
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2018 #17 Skrevet 6. januar 2018 Aldri falt meg inn å ha ons heller. Å drive på med folk man ikke "kjenner" er for risikabelt sett ut igjennom mine øyne. 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #18 Skrevet 6. januar 2018 Det er faktisk en økning av kreft i munnhule/svelg fordi de er blitt smittet av hpv viruset etter suging. Må ikke ha synlige vorter for å ha viruset, det gjelder også gutter. Så mye naivitet. Du kan få de fleste kjønnssykdommer gjennom suging også. Anonymkode: b7b95...ba6 1
Nerine_ Skrevet 6. januar 2018 #19 Skrevet 6. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Slikking er obligatorisk for meg uansett om det er første gangen jeg ligger med den personen. Men jeg har aldri tatt med meg villt fremmede hjem fra byen da, bare menn jeg kjenner godt til fra før, og jeg ser jo om de har herpes sår på leppa liksom... Anonymkode: 6c5fe...7cc Men du ser ikke om de har hiv, hepatitt, klamydia osv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #20 Skrevet 6. januar 2018 Slikker bare de som er født etter 1996, da disse jentene har tatt hpv-vaksine! Anonymkode: 74e9e...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå