-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 #1 Del Skrevet 5. februar 2005 Viste forrige blodprøve. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. februar 2005 #2 Del Skrevet 5. februar 2005 Som regel et tegn på at immunforsvaret er svekket. Prøv med vitaminer, antioksidanter og hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #3 Del Skrevet 5. februar 2005 det viktigste er multivitamin og c vitamin. velg en multivit med mye sink (helst 15 mg) og god kvaltiet. c vit bør du ta 3 gram om dagen, fordelt på så mange doser som du får tid til.(ikke hele dosen på en gang, max 1 g om gangen) du han også ta solhatt i et par uker, og så et opphold på et par uker, og pån igjen. det finnes også andre produkter som stimulerer imunforsvaret ditt, men det er viktig at du spiser sundt, feks epler inneholder pektin, som hjelper imunforsvaret. Unngå sukker, etter sukkerinntak vil mengden hvite blodlegmer minke i blodet. Du bør også finne ut hvorfor du har nedsatt inumforsvar. mesteparten av imunforsvaret sitter i tarmen, så en velfungerende tarm er veldig viktig. Har du problemer med magen, vil jeg anbefale deg å ta melkesyregjæra bakterier/probiotika. Og ved matvareallergi blir tarmen dårligere til å ta opp næringsstoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. februar 2005 #4 Del Skrevet 5. februar 2005 Ga ikke legen deg noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 5. februar 2005 #5 Del Skrevet 5. februar 2005 Viste forrige blodprøve. Er det noe jeg kan gjøre med dette? det har jeg også hatt i lang tid.... de gjorde ikke noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 5. februar 2005 Legen ga ingen råd nei, fikk svaret på blodprøvene i posten. Gjest: takk, men dette gjør jeg allerede :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå